andke ideid lollile või tuleb auto treilale panna?
nimelt peale H õõtsade vahetust (ennem 0 probleemi) hakkas pihta kus juhipoolne õhkpadi läks tühjaks ca peale 2 tundi seismist, sai ära vahetatud mõlemapoole padjad, ikka vajus 2 tunniga alla. Mõtlesin et proovin siis istaga kalibreerida aga kalibreerimis ajal sai läppari aku tühjaks, nüüd juhipoolne padi tühi ja kompressor pumpama ei hakka, kas võib asi olla selles et kalibreerimine pooleli jäi või siis aamen kompressoriga? Teine pool koguaeg püsinud nii nagu peab k.a nüüd kus teist poolt ei pumpa täis.
Õhk padjad
Re: Õhk padjad
Ühesõnaga läks transport mode peale , eeldan et sp kuna laptop tühjaks sai poole kalibreerimis ajal , samas ei tea ikkagi miks juhi poolne tühjaks läheb 2h jooksul , kalibreerin ära kui see üldse aitab ja siis vist tuleb lekkeid otsima hakata
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4554
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Õhk padjad
Kalibreeritakse ikka töökorras süsteemi. Hiljuti käis üks F11, kus omanik kah näppis kalibreeringut ilmaaegu. Tegelikult oli probleem solenoidplokis, mille klapid olid kinni roostetanud. Pärast selle vahetust tõusis tagaosa üles, aga oli kiivas tänu pekkikeeratud kalibreeringule 

tel. 51 949 859
Re: Õhk padjad
ega jah midaig see ei muutnud , ikka suht kiirelt tühi, peab laskma ikkagi süsteemi üle vaadata.PeeterA kirjutas: 03.09.2025 19:31 11 Kalibreeritakse ikka töökorras süsteemi. Hiljuti käis üks F11, kus omanik kah näppis kalibreeringut ilmaaegu. Tegelikult oli probleem solenoidplokis, mille klapid olid kinni roostetanud. Pärast selle vahetust tõusis tagaosa üles, aga oli kiivas tänu pekkikeeratud kalibreeringule![]()
Re: Õhk padjad
Kui õõtsasid vahetati, siis tuli ju padi tühjaks lasta kuidagi, ise võtan tavaliselt solenoidploki küljest õhutoru lahti. Kas ei tehtud midagi sarnast ja nüüd lekib sealt?
Ma ei saa aru, et miks tahavad kõik kangesti kalibreerida peale õhkpadja vahetust. Kõrgusanduri järgi pumbatakse samale kõrgusele, mis enne oli.
Ma ei saa aru, et miks tahavad kõik kangesti kalibreerida peale õhkpadja vahetust. Kõrgusanduri järgi pumbatakse samale kõrgusele, mis enne oli.
Re: Õhk padjad
No tõenäoliselt oli vaja kalibreerida nkn, peale seda kui täis pumpas ,oli koheselt möötes 2cm vahe , ei usu et lekkis kohe niipalju alla , kalibreerides hetkel 0.5 cm vahe , eks tuleb need ühenduskohad üle vaadatateet82 kirjutas: 03.09.2025 22:13 36 Kui õõtsasid vahetati, siis tuli ju padi tühjaks lasta kuidagi, ise võtan tavaliselt solenoidploki küljest õhutoru lahti. Kas ei tehtud midagi sarnast ja nüüd lekib sealt?
Ma ei saa aru, et miks tahavad kõik kangesti kalibreerida peale õhkpadja vahetust. Kõrgusanduri järgi pumbatakse samale kõrgusele, mis enne oli.