Krõbe pakane tulekul!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kui eile veel -22 läks plärtsust käima siis täna -27 otsustas mu 525tds et tema lihtsalt ei viitsi käima minna. Hääle järgi tundus mootoris õli ka väga paks olevat ja ilmselt peaks ka akut laadima kuna ta vist ei suuda ennast nende linnasõitudega piisavalt täis laadida.
Esimest korda panin ka tähele et raskeks läksid ka sidur, käigukang ja rool, -22 näiteks ei olnud sihukest probleemi. Appi tuli sõber nöör ja naabrimees kelle abiga sai õnneks käima.
hmm, eilne pesuskäik käidavaid uksi ei mõjutanud küll aga ei tahtnud pärast avamist kinni minna yks tagauks ja tagaluuk.
Esimest korda panin ka tähele et raskeks läksid ka sidur, käigukang ja rool, -22 näiteks ei olnud sihukest probleemi. Appi tuli sõber nöör ja naabrimees kelle abiga sai õnneks käima.
hmm, eilne pesuskäik käidavaid uksi ei mõjutanud küll aga ei tahtnud pärast avamist kinni minna yks tagauks ja tagaluuk.
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Mulgis samuti hommikul -30, e39 läks enamvähem normaalselt käima, aga mis ei töödand oli näidikuteblokk. Ainuke asi mis seal päles oli kässari tuli, kui selle maha võtsin, siis oli kõik pime ja vaikne... Ei spidot, tahhot, ökot, tempi-i, bensukogust, kompuutrit - mitte miski ei töödand. Ja ei hakkand ka kuskil 20km sõiduga tööle, kuigi auto selleks ajaks juba mõnusalt soe oli (20min oli majaees ka nurrund). Mõtlesin parasjagu mis see nali maksma võib minna, kas suurusjärk 5, 15 või 50K, jätsin mootori seisma, aga pulli pärast panin veel korra tööle - ja nüüd töötasid KÕIK
Igaljuhul junni jõudis jahedaks võtta 


Kuna täna hommikul kulus poole pöörde asemel 2 aeglast pööret käivitamiseks, siis otsustasin minna ja uue aku osta. Keskuses tehti siis diagnostika ja öeldi, et teised tulevad ja ostavad sellise aku nagu sul peal on ja uut kindlasti vaja pole. Seega jäi aku ostmata. Öeldi et starteri aeglasemad pöörded on täiesti normaalsed selle ilmaga.
Vedas, sest uus aku E39'le on 2300 EEK'i.
Vedas, sest uus aku E39'le on 2300 EEK'i.
Tere
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=155310#155310
;)
Päikest,
jJanno
Tundub, et mõningad bitid on aga kuskil teel siiski ära külmunud.draggo kirjutas:Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=155310#155310
;)
Päikest,
jJanno
Sryjjanno kirjutas:TereTundub, et mõningad bitid on aga kuskil teel siiski ära külmunud.draggo kirjutas:Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=155310#155310
Päikest,
jJanno

Üks vihje akuostjatele....ärge pöörake liigset tähelepanu aku mahutavusele, vaid uurige kui suur on aku käivitusvool. Tolku malo kui sul on 100Ah aku aga käivitusvoolu nummer on 400A. Mida suurem on EN-i number seda libedamalt käima kärab.
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
Uuematel autodel, millel rohkem elektroonikat peaks aku ikka tehase soovitusega kokku minema. Muidu võib elektroonika segi minna.hasmit kirjutas:Üks vihje akuostjatele....ärge pöörake liigset tähelepanu aku mahutavusele, vaid uurige kui suur on aku käivitusvool. Tolku malo kui sul on 100Ah aku aga käivitusvoolu nummer on 400A. Mida suurem on EN-i number seda libedamalt käima kärab.
peaks kähku akubisnesisse minema, lähevad nagu soojad saiad
http://www.delfi.ee/news/majandus/aripa ... d=12050531

http://www.delfi.ee/news/majandus/aripa ... d=12050531
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Õige jutt. Kui siin vahepeal oli paar päeva -10C siis mul ilmselt saksast pärinev tosool külmus osaliselt ja salongi sooja ei tulnud, kuigi seier oli keskel üleval. Vahetasin siis pool 10liitrist ära ja hakkas sooja tulema.Jarlo kirjutas:Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud,Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud...
Nüüd kui alla -25C läks temp siis oli sama värk jälle. Lasin eile 5l vana segu välja ja panin meie oludele vastavat sisse ning täna hommikul -29'ga polnud probleemi. Sooja tuli nagu peab. Vedas, et midagi lõhki ei külmunud

noh nii mina siis järgmine külma ohver, kõik toimis, auto käivitus, sõitis, läks soojaks, kuigi vahest tegi natuke imeliku krõginad, aga täna kui hakkasin seda neetud parkla talongi võtma, sõitis akna klaas ainult poole peale välja, siis käis kaks tugevad raksakad ja kukkus kolinal ukse sisse, külmaga vist ei maksa neid nuppe näppida, edu....
318TI
TDM850
TDM850
mnjah, sees olev konsentraat peaks küll oma teada nagu sellist külma vabalt taluma. Tuleb seda asja uurida. Õhtul peale päev otsa seismist, läks küll juba ilusti soojaks. Aga päevaga andis ikka mitu head kraadi ka juba soojemaks.Nu kirjutas:Õige jutt. Kui siin vahepeal oli paar päeva -10C siis mul ilmselt saksast pärinev tosool külmus osaliselt ja salongi sooja ei tulnud, kuigi seier oli keskel üleval. Vahetasin siis pool 10liitrist ära ja hakkas sooja tulema.Jarlo kirjutas:Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud,Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud...
Nüüd kui alla -25C läks temp siis oli sama värk jälle. Lasin eile 5l vana segu välja ja panin meie oludele vastavat sisse ning täna hommikul -29'ga polnud probleemi. Sooja tuli nagu peab. Vedas, et midagi lõhki ei külmunud
Aga õhtuks oli gaasipedaal kinni külmunud, tugevam jalavajutus vabastas taas pedaali käigu.
Nonii, viibisin neli päeva Eestist eemal, auto oli maja ees ja eile hommikul ma autot käima ei saanud (kraade pea -30). Kuna enamasti väga lühikesed otsad, siis ilmselt aku sedavõrd kurnatud. Mis seal ikka, aku ööseks tuppa ja laadima. Ainuke jama see, et aku kättesaamiseks murdsin kapoti avades salongis selle kapotiavamise sanga ära (kapoti mehhanism oli nõnda kinni külmunud). Täna hommikul (-30) siis aku peale ja auto käivitus kenasti. Kohaltsaamisega oli ka natuke tegu kuna käsipidur oli kõik see aeg, mil auto seisis, peal ja ei tahtnud ennast lahti lasta. Muud ebameeldivat õnneks ei juhtunud.
Mul seisis auto nädal aega pakasega koduõues ja pärast mõningast laadimist läks kohe esimesel katsetusel käima.
Esiklaas sulas näiteks täielikult üles pool tundi.
Esiklaas sulas näiteks täielikult üles pool tundi.
Viimati muutis Ingmar, 21.01.2006 21:50 42, muudetud 1 kord kokku.
Ida Virumaal -29.Aimar kirjutas: Olen samuti parklates tähele pannud õliloike autode all ning üsna paljudel autodel linnas taga sõites viskab õlikärsaka.
Käivitus probleeme pole siiani olnud.Kolmas vända pööre ja käib.Väga rahul

Vahel viskab kirja KONTROLLI PIDURI TULESI.Korra ka lähitule kohta.Kõik muidugi töötab.Eks aju külmaga segane

Õli loikudele vastus ühene,karteri tuulutus kinni jäätunud.
Surve õlisüsteemis ja kusagilt peab ju õhk välja saama.
Läbielatud teema.

'90 E34 M50B25
kriban siis ka oma kokkupuutest külmaga....autoks 316 compact...käivitub normaalselt...roolivõim teeb algul häält aga see sellest et roolivõimu vedelik suht vana ja tõmbub paksuks...ah ja klaasipesuvedelik ka oma olekut muutnud....ning tagumised puksid, mis lähevad nii või naa soojade ilmade tulekul vahetusse....teevad mõnusaid kolksatusi aukudest läbi sõites...külm veel võimedab seda.......a üks müstika ka on veel.........auto käest saan koguaeg särakaid(saan särtsu kui autost väljun ja ust või keret puutun)
Minul ilmade jahenemisega on muutunud see, et see vibra, ilmselt kardaanis ei alga enam 70 pealt vaid 80 peal. Selline kylm sobib. Hea m6nus ilma vibrata s6it linnas.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Täna polnud ka suuremaid probleeme auto käivitamisega. Peale esimest käivitust lõi korra pöörded 1500-2000 kanti ja suri välja, teisel käivitamisel jäi tööle. Soojaks muidugi ei taha eriti minna. Mõtlen siin osta rulli maalriteipi ja neerud kinni teipida, võibolla on kasu. Peale poolteteist tundi sõitmist võis ennast alles salongis mugavalt ja soojalt tunda.
Ja siis esimesed 20 sekundit teeb roolivõimendi pump ka torpeedo häält.
Akuks on mul kusagil 1.5-2 aastat vana Exide aku, 75Ah ja 760A käivitusvoolu.
Ja siis esimesed 20 sekundit teeb roolivõimendi pump ka torpeedo häält.
Akuks on mul kusagil 1.5-2 aastat vana Exide aku, 75Ah ja 760A käivitusvoolu.