325 tagasild
325 tagasild
Oleks mõned küsimused... nimelt oleks vaja 325 tagasilda.. ja täpsemalt selle 325 oma millel on 141kw.. mis aastal neid tootma hakkati? ja kas sama tagasild on ka nendel nõrgematel 325? mida peaks vaatama kui seda lammerist ostma minna... ja kuhu see hind võiks keskimiselt jääda? ja kas nendel on taga olemas juba ketaspidurid v ikka trummel? äkki kellelgi on teada ka täpne silla pikkus? Ja kui palju see tagasild vastu peab ilma midagi muutmata.. kas on täheldatud mingit kw piiri kus hakkab järgi andma?
Ette tänades.
Ette tänades.
kõigil e30'netel (1982-1990) üks sillatala. e36'tel (1991-1996) on vist ka kõigil üks sillatala. ketaspidurid _peaks olema_ 320 (e36), 323 (e30) ja 325 (e30, e36). sillatala ei tohiks kuskilt järgi anda, ennem lähevad poolteljed ja sada muud asja.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
mhmh tänud informatsiooni eest suht vajalik oli see viimane just.. aga mis võimsuse piirist või umbkaudsest piirist hakkavad need poolteljed ja võib olla juba midagi enne pooltelgi üles ütlema.. et kui ma laiatan sinna peale 200 kw kas siis see elab selle üle v mitte.. või pean juba vaatama kuskilt kangemaid pooltelgi + vidinaid.
- alx
- Huviline
- Postitusi: 361
- Liitunud: 24.09.2004 19:04 51
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
- Asukoht: Tallinn
e30 320 touringul on ka ketaspidur tagaraimo_r kirjutas:kõigil e30'netel (1982-1990) üks sillatala. e36'tel (1991-1996) on vist ka kõigil üks sillatala. ketaspidurid _peaks olema_ 320 (e36), 323 (e30) ja 325 (e30, e36). sillatala ei tohiks kuskilt järgi anda, ennem lähevad poolteljed ja sada muud asja.

200kW
kõigepealt tuleb jõuda nii kaugele.
poolteljed ei tohiks veel katki minna, kui just liimirajale kiirendama ei lähe. 7se või 5se pealt jämedamad paha muidugi ei teeks aga see ei ole päris "bolt-on" lahendus. võid kodanik Aare tegemisi vaadata lugejate auto alt.


poolteljed ei tohiks veel katki minna, kui just liimirajale kiirendama ei lähe. 7se või 5se pealt jämedamad paha muidugi ei teeks aga see ei ole päris "bolt-on" lahendus. võid kodanik Aare tegemisi vaadata lugejate auto alt.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
E36 difrile saab bolt-on külge lajatada 328/M3 poolteljed. On paksemad ja peavad rohkem vastu. Arvestades, et E36 M3 oli ~320 jõudu, siis mingi arenguruum nagu oleks olemas.
Stockpoolteljed 141kW mootori puhul päris puruks ei lähe, kui nad just päris läbi omadega ei ole, kuid taldasaades kuluvad suht kähku tegelt läbi. Minul läheb kolmas ring pooltelgesid praegu. Samas muidugi ei ole uuena neid kordagi ostnud. Lammarist ilma loksuta tükke olen külge pannud. Ise mõtlen praegu tasapisi juba 328/M3 pooltelgede peale. Samas uuena on nendel päris krõbe hind. Kusagile 6000 krooni kanti tükk.
Stockpoolteljed 141kW mootori puhul päris puruks ei lähe, kui nad just päris läbi omadega ei ole, kuid taldasaades kuluvad suht kähku tegelt läbi. Minul läheb kolmas ring pooltelgesid praegu. Samas muidugi ei ole uuena neid kordagi ostnud. Lammarist ilma loksuta tükke olen külge pannud. Ise mõtlen praegu tasapisi juba 328/M3 pooltelgede peale. Samas uuena on nendel päris krõbe hind. Kusagile 6000 krooni kanti tükk.
sinna jõudmises pole probleem.. pigem just see kuidas sellest suurem jõud juba maha saada... sest iga suurema võimususe piiriga ei soovi tagasilda vahetada... tahaks et midagi jääks sinna pikemaks ajaks.. selleks uurin kõige pealt võimalusi. ja nagu näha muutub see bmw silla täiustamine suhtliselt kulukaks isegi vb väga.. arvestades et M3 320hp ei pruugi olla viimane piir, seega tuleb odavam otsida mõni teine tagasild mille arendamine ja vb kohe orginaal lubab kannatada sellist jõudusid.
Tänud.
Tänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 20.03.2005 22:57 30
- Telefon: 5131201
- Asukoht: VIIMSI
- Kontakt: