Bimmerfest '03 parimad hitid
Bimmerfest '03 parimad hitid
Bimmerid Ameerikamaalt.
Selle klassikalise trio disaini rüvetavad täiega USA 5 mph "föderaalstanged"
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09840.JPG[/img]
Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09849.JPG[/img]
Selged jooned, aegumatu disain ning korralik mootor on selle E28 märksõnad...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09846.JPG[/img]
Selle klassikalise trio disaini rüvetavad täiega USA 5 mph "föderaalstanged"
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09840.JPG[/img]
Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09849.JPG[/img]
Selged jooned, aegumatu disain ning korralik mootor on selle E28 märksõnad...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09846.JPG[/img]
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[/quote]
No Z4 on veel vähemalt disaini poolest bimmer, olemuselt kuuldavasti kah... vaata parem mis nad 6 seeriaga tegid
Kogu mehelikkus maha kohitsetud
Rikastel saksa pensionäridel hea pühapäeval surnuaias käia, krt , uued kupeemersud on välimuse osas kahtlemata nooruslikumad ja sportlikumad.
Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[/quote]
No Z4 on veel vähemalt disaini poolest bimmer, olemuselt kuuldavasti kah... vaata parem mis nad 6 seeriaga tegid


Hartge mootor
Sellel Hartge H5S-l tundub olevat peal 82-aasta eelne 3450 cc M30 mootor (K-jetronicuga. Kas see peab nii olema, ei tea. Sellele viitavad igatahes mehhaaniline jagaja mootori ees ning tühikäigumootori puudumine. Sisselase on jällegi uuema, 82-up 3430 cc mootori oma.....
http://www.rimpro.com/media/bfest03/pho ... o_148.html
Või on tegu ikka uuema mootoriga, millele tuunimise lihtustamiseks vanema mootori pritsung külge pistetud. M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist.
http://www.rimpro.com/media/bfest03/pho ... o_148.html
Või on tegu ikka uuema mootoriga, millele tuunimise lihtustamiseks vanema mootori pritsung külge pistetud. M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist.
Hartge on vanemat "big six" mootorit kasutanud küll, aga E21 peal ja originaalist nõrgemana... Et siis sinu pildi peal ilmselt mingi aretis.
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/hartge.jpg[/img]
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/hartge.jpg[/img]
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist. [/quote]Oot, kui ma tahaks näiteks e12 2,8 või e23 3,0 pealt pärit sisselaskekollektorit ja solex karpat kombineerida m30 3,5 plokiga, siis see sobib ilusasti?
M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist. [/quote]Oot, kui ma tahaks näiteks e12 2,8 või e23 3,0 pealt pärit sisselaskekollektorit ja solex karpat kombineerida m30 3,5 plokiga, siis see sobib ilusasti?
Ja
Vähemalt mul läks 73 3.0S kahe karpaga kollektor lopsti 3,5 pritsemootori otsa (85 a) ja vastupidi. Pordid tuleb muidugi sobitada, aga poldiaugud ja tikkpoldid sobivad ilusti. Väiksemal mootoril on lihtsalt väiksemad pordid.
Millegipärast arvan, et bmw unifitseeritust teades läheb S38 kollektor ja lopsti M30 kaane otsa ja vastupidi.
Vähemalt mul läks 73 3.0S kahe karpaga kollektor lopsti 3,5 pritsemootori otsa (85 a) ja vastupidi. Pordid tuleb muidugi sobitada, aga poldiaugud ja tikkpoldid sobivad ilusti. Väiksemal mootoril on lihtsalt väiksemad pordid.
Millegipärast arvan, et bmw unifitseeritust teades läheb S38 kollektor ja lopsti M30 kaane otsa ja vastupidi.
S38 kollektor ja M30 plokk kombo:
[img]http://www.e30-2.de/yt/bernd/mot04.jpg[/img]
paigutatud e21 peale.
Rohkem juttu:
[url=http://www.e30-2.de/yt/bernd/bernd.htm]http://www.e30-2.de/yt/bernd/bernd.htm[/url]
[url=http://members.v3space.com/tino335/foto ... f00065.htm]http://members.v3space.com/tino335/foto ... f00065.htm[/url]
[img]http://www.e30-2.de/yt/bernd/mot04.jpg[/img]
paigutatud e21 peale.
Rohkem juttu:
[url=http://www.e30-2.de/yt/bernd/bernd.htm]http://www.e30-2.de/yt/bernd/bernd.htm[/url]
[url=http://members.v3space.com/tino335/foto ... f00065.htm]http://members.v3space.com/tino335/foto ... f00065.htm[/url]