Kõige kindlam vahend varaste vastu?!
Kõige kindlam vahend varaste vastu?!
Tere,
Usun et siin foorumis on sellel teemal kindlasti palju nämmutatud, kuid olen siin uus ja pole otsides leidnud konkreetset teemat. Ikka olnud et kellelgi varastati see ja see masin.
Mind aga huvitab just see, et mida peaksin tegema et takistada enda masina ära lohistamise. Tegu on E39, 523. Peal on nii signa kui immo, kuid olen kuulnud et pole need ka nii kindlad asjad, või!? peaks lisama veel rooliluku? käigukasti luku? No nii läheb juba paljuks - ebamugav, kumb on tõhusam?
Kuna elan Tallinnas, siis usun et ma pole paranoiline kui kardan et see ükspäev läinud on
Nii et, kellel kuidas läinud on? Kellel on vedanud, vargus pooleli jäänud - mis takistas vargaid? jne jne. Kõik kasulik mis teemaga seotud, on teretulnud.
Ette tänades
Usun et siin foorumis on sellel teemal kindlasti palju nämmutatud, kuid olen siin uus ja pole otsides leidnud konkreetset teemat. Ikka olnud et kellelgi varastati see ja see masin.
Mind aga huvitab just see, et mida peaksin tegema et takistada enda masina ära lohistamise. Tegu on E39, 523. Peal on nii signa kui immo, kuid olen kuulnud et pole need ka nii kindlad asjad, või!? peaks lisama veel rooliluku? käigukasti luku? No nii läheb juba paljuks - ebamugav, kumb on tõhusam?
Kuna elan Tallinnas, siis usun et ma pole paranoiline kui kardan et see ükspäev läinud on
Nii et, kellel kuidas läinud on? Kellel on vedanud, vargus pooleli jäänud - mis takistas vargaid? jne jne. Kõik kasulik mis teemaga seotud, on teretulnud.
Ette tänades
Roolilukk nüüd küll eriti kindel pole, pigem siis juba Bear Lock käigukastile, kuid ka see pole kuigi mugav. Isiklikult soovitaks seda: http://www.autoalarm.ee/index.php?gsmdialer
Ilmselt on kasutamismugavuselt üsna mõttekas kasutada lisaimmot. Kõikvõimalikud mehaanilised abimehed on muidugi ajafaktorit arvestades teretulnud, kuid teevad igapäevase ja tiheda kasutamise suht ebamugavaks. Pigem tulevad need kõne alla pikemaks ajaks seisma jätmisel.
Samas arvan, et kui ikka väga tahetakse just sinu auto ära viia, siis see ka ära viiakse... kuid - tehes varastele asi pisut keerulisemaks on tõenäosus, et leitakse sinu oma asemel mõni, mis just Saksast tulnud ning mingeid turvaelemente ei oma, palju suurem...
Kindlustusest on ka südamerahu saavutamisel veidi abi.
Ja veel - kui ikka väga-väga kardad, siis jäta auto ostmata
Samas arvan, et kui ikka väga tahetakse just sinu auto ära viia, siis see ka ära viiakse... kuid - tehes varastele asi pisut keerulisemaks on tõenäosus, et leitakse sinu oma asemel mõni, mis just Saksast tulnud ning mingeid turvaelemente ei oma, palju suurem...
Kindlustusest on ka südamerahu saavutamisel veidi abi.
Ja veel - kui ikka väga-väga kardad, siis jäta auto ostmata
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Roolilukk tundub üsna olevat. Kasutasin mitu aastat sellist 1 pulgaga, mis käib armatuuri peale. Maksis 500-600 krooni vahel. Ja siis ühel heal päeval andis selle lukku mehhanism otsad. Ise ma seda lahti ei saand ja siis kutsusin lukumeistrid, nohh need kes lahti muugivad. Tuli siis 1 vene kutt ja läks tal kuskil 1,5 min. selle lahti tegemisega. Siis ma uurisin tema käest nende roolilukude kohta ja ta rääkis et praegu läks nii kaua aega (1,5 min) kuna tegi asja viisakalt ja ei tahtnud lõhkuda! Et siis mõelge ise, kui kiiresti saaks selle luku lahti mõni pätt, kelle kõigest täiesti savi. Teiseks veel uurisin, et kas on Eestimaa pinna peal ka müügil selliseid nö. turvaliseid roolilukke, mille peale võib rohkem kindel olla. Selle peale kutt vangutas pead ja ütles, et tema silm veel küll näinud ei ole. Vot sellised lood roolilukudega. Asi toimus see suvi mis nüüd oli! Ja kui keegi äkki siiski teab mõnda tõeliselt head roolilukku, siis võiks siia teada anda.
Suht vana ja kulunud teema.
1. Vargakindlat lahendust pole. Kui varastada ei saa röövitakse, viiakse treileriga vms.
2. Korralik signa + immo on kohustuslik. Tark on hoida immo juhtimise pult süütevõtmest/signapuldist eraldi. Või kasutada PIN koodiga immot. Sõrmejäljelugejad lähevad ruttu rikki.
3. Kindlustust ei tee need kellele auto kaotus ei ole rahaliselt oluline. Või lihtsalt nõrgamõistuslikud.
4. Mehaanilised vahendid eemaldatakse kiirelt suurema mehaanikaga.
1. Vargakindlat lahendust pole. Kui varastada ei saa röövitakse, viiakse treileriga vms.
2. Korralik signa + immo on kohustuslik. Tark on hoida immo juhtimise pult süütevõtmest/signapuldist eraldi. Või kasutada PIN koodiga immot. Sõrmejäljelugejad lähevad ruttu rikki.
3. Kindlustust ei tee need kellele auto kaotus ei ole rahaliselt oluline. Või lihtsalt nõrgamõistuslikud.
4. Mehaanilised vahendid eemaldatakse kiirelt suurema mehaanikaga.
ma olen mõelnud, et lisaks tehase signalisatsioonile peaks panema sellise lisa pasuna mis hakkab tööle kui süüde sisse keerata. kuna ise tead siis lükkad välja lülitist (kusagil peidetud). samas võiks olla variant selline, et isegi kui pätt kohe süüte välja keerab jääb pasun ikka niikauaks tööle kuni nupust välja lükad. seda siis selleks, et kui saadaksegi sinu pult, signa kood teada siis seda nad ei oska ikka maha võtta.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
kõige ebameeldivamad asjad varastele pididki olema ise kompunnitud asjad, nimelt omal naabrimees oleks jäänud ilma oma 124 mersust, kuid kuna peal oli vana hea pedaalilukk, leidis politsei auto 200 m eemalt enne seda kui omanik varguse ise avastada jõudis. ja päris kaval on näiteks rooli ööseks tuppa kaasa võtta, mingi firma vahepeal pakkus sellist asja, kus või kes kahuks ei mäleta.
Lauri
Lauri
320d `02
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Minagi olen jõudnud järeldusele, et kui tahetakse, siis viiakse nii-ehk-naa.
Endal on lisaimmo, millel ei ole ühtegi välist tunnust, tähendab, et võtmete küljes on üks pisike pulgake millega pean kuskilt teatud kohast mööda minema ja alles siis läheb immo maha, sellekski on aega ainult teatud sekundid ja tagatipuks on tal veel üks oma nõks, endalgi läks natuke aega, et selgeks saada, mispidi see maha võtta, kuigi töömees oli kõrval ja seletas.
Põhiasi mis on, on see, et see koht, kust selle pulgakesega mööda pean minema ei ole(ks) süüteluku juures, tähendab, et nii kogemata see ka maha minna ei saa..
Alarmil mina suuremat mõtet ei näe, kuna meie kallis banaanivabariigis ei tee keegi sellest piuksumisest niivõinaa välja ja sellest saadakse üsna kiirelt, näpitsate/lõiketangide või millegi muu näol, jagu.
Endal on lisaimmo, millel ei ole ühtegi välist tunnust, tähendab, et võtmete küljes on üks pisike pulgake millega pean kuskilt teatud kohast mööda minema ja alles siis läheb immo maha, sellekski on aega ainult teatud sekundid ja tagatipuks on tal veel üks oma nõks, endalgi läks natuke aega, et selgeks saada, mispidi see maha võtta, kuigi töömees oli kõrval ja seletas.
Põhiasi mis on, on see, et see koht, kust selle pulgakesega mööda pean minema ei ole(ks) süüteluku juures, tähendab, et nii kogemata see ka maha minna ei saa..
Alarmil mina suuremat mõtet ei näe, kuna meie kallis banaanivabariigis ei tee keegi sellest piuksumisest niivõinaa välja ja sellest saadakse üsna kiirelt, näpitsate/lõiketangide või millegi muu näol, jagu.
Ega varastamise vastu siiski vahendid ei aita - ei mehaanilised, elektroonilised ega ka ka mingid muud salanõksud. muidki mittestandartne käivitusblokeering on asi omaette aga mitte kaitse ärandamise vastu. Mina pakuksin sellist võimalust.
Igal meist peaks olema mingi vanem mobla kuskil kolakana seismas. Sinna EMT kaart sisse ja siis organiseerida sellele telefonile positsioneerimine peale. Suvalisel hetkel võimalik netis tuvastada masina asukohta. Et vaja mobla paigutamisega pisut vaeva näha ja organiseerida sinna ka püsilaadimine jne jne vist pole tarvis lisada. Samas 45 EEK-u eest kuus omada iga hetk ülevaadet oma auto asukohast?? Miks mitte!??
Igal meist peaks olema mingi vanem mobla kuskil kolakana seismas. Sinna EMT kaart sisse ja siis organiseerida sellele telefonile positsioneerimine peale. Suvalisel hetkel võimalik netis tuvastada masina asukohta. Et vaja mobla paigutamisega pisut vaeva näha ja organiseerida sinna ka püsilaadimine jne jne vist pole tarvis lisada. Samas 45 EEK-u eest kuus omada iga hetk ülevaadet oma auto asukohast?? Miks mitte!??
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
sellest ei ole ka abi kuna mingi segaja pannakse peale ja ei leia sa enam oma autot. teine variant, et6 kui sinu auto on kusagile maa alusesse parklasse jõudnud sinu kontrolli ajaks siis ei ole seal levi ja jälle null.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Lisaimmo puhul soovitaks mina kasutada immot, mis koos auto võtmetega koos poleks. Näiteks on Cheetah immol nö kaardi, mis paned rahulikult oma rahakotti Säästukaardi ja Partner kaardi vahele, istud autosse, libistad kas rahakotiga kuskilt mööda ja asi maas. Samas aitab see, kui sind peaks foori tagant keegi välja tõmbama ja rahakott sinuga kaasas on.
Lähemalt selle kohta: http://www.autoalarm.ee/index.php?ch335b
Lähemalt selle kohta: http://www.autoalarm.ee/index.php?ch335b
see on küll üks huvitav lahendus. Aga parem jätan selle kasutamata, **** seda teab millal mõni sõber täis peaga sealt lonksu võtabDef kirjutas:kuskil lugesin, et üks kutt süstiga pritsis käbi korgi viina pudelisse mürki.. kui autot varastati ära, leiti sees 2 laipa
Lisa lülitid on muidugi hea asjad, ning olen alati arvanud et ega need rooli lukud suuremad asjad ole, kuid minu jaoks oli nende point rohkem ka see, et pätt näed et lukk peal ja ei hakka isegi akend lõhkuma. Kuid kui see neil minuti küsimus on, siis vast pole vahet.
Aga see kaardiga immo on hea, kuid keegi mainis et "foori taga välja tõmmatakse..."
on sellist assja eestis juhtunud ka üldse vä?
ma leian, et sellise asja vastu aitab hästi uste lukustamine sõidu ajaks . ei nõua mingeid lisainvesteeringuidPille kirjutas:Ma ei oleks sellistes asjades väga kindel, et ei juhtu. Kõike võib juhtuda, eriti meie imelikus vabariigis.fenzo kirjutas:Aga see kaardiga immo on hea, kuid keegi mainis et "foori taga välja tõmmatakse..."
on sellist assja eestis juhtunud ka üldse vä?
BMW 316iA
just sest mõni aasta tagasi oli Eestis "trend" varastada käekotte tagaistmelt, kui auto seisab valgusfoori taga.Diana kirjutas:ma leian, et sellise asja vastu aitab hästi uste lukustamine sõidu ajaks . ei nõua mingeid lisainvesteeringuidPille kirjutas:Ma ei oleks sellistes asjades väga kindel, et ei juhtu. Kõike võib juhtuda, eriti meie imelikus vabariigis.fenzo kirjutas:Aga see kaardiga immo on hea, kuid keegi mainis et "foori taga välja tõmmatakse..."
on sellist assja eestis juhtunud ka üldse vä?
Tere
Kõige kindlam vahend autovaraste vastu on autot mitte omada. Paraku :(
jJanno
Igat autot on võimalik varastada. Kuskil peab see juht ikka seisma jääma ning ukse lahti tegema. On varastatud näiteks sellel hetkel, kui juht läheb kodus väravat avama. Eks nüüd on kaugjuhitavaid väravaid muidugi rohkem, kuid kuskil poes, tööl vms kohas peab juht ikka autost väljuma.Diana kirjutas:ma leian, et sellise asja vastu aitab hästi uste lukustamine sõidu ajaks :D. ei nõua mingeid lisainvesteeringuid ;)
Kõige kindlam vahend autovaraste vastu on autot mitte omada. Paraku :(
jJanno
nüüd kui auto romulas võin öelda oma süsteemist
oli mul üks Ford Scorpio Ghia, oli see aastal 1999, panin kalli Mongoose signa, + immo, kokku maksis siis üle 4.5k eeki...
läksin kord sünnipäevale, vanemad ütles, ära võta auto, oled noor (19.a) hakkate purjuspeaga ringi sõitma.. OK, jätsin auto ära, kell 4.00 hommikul helistasid vanemad ja räägivad, võta takos ja sõida koju, su auto taheti ära ajada...
tulin kohale mida nägin, ukselukk ära murdud, uks lahti, armatuur maha kisutud, ja korralikud kõik mutrid ühes karbikeses, signa kuidagi sait lahti, leiti immo... aga autot ikka ei saanud kätte kuna mul oli blokeering kütusepumba peale ja töötas see läbi makki
makk oli mul peidus, vargad ei leidnud seda vot see väike jubin päästis mu autot ära, aga arvan, et keegi segas neid aga ikka lisa junnike aga võtab neil aega
mis puudub seda, et visatakse autost välja, mul Mongoose-l oli selline lisa nagu Anti HiJack, ise pani uksed lukku, kui keerad süüse sisse, kuid see pole alati hea asi
kord tulin Statoil juurde, et klaase pesta, seal avasin, et pole harja, ok... valasin kannist klaasi peale vett, lülitasin autos süüde sisse, ja lülitasin kojamehed, siis kuulen "vzik" ... krt, uksed läksid kinni ja seal mobiil telefon jme kraam...
oli mul üks Ford Scorpio Ghia, oli see aastal 1999, panin kalli Mongoose signa, + immo, kokku maksis siis üle 4.5k eeki...
läksin kord sünnipäevale, vanemad ütles, ära võta auto, oled noor (19.a) hakkate purjuspeaga ringi sõitma.. OK, jätsin auto ära, kell 4.00 hommikul helistasid vanemad ja räägivad, võta takos ja sõida koju, su auto taheti ära ajada...
tulin kohale mida nägin, ukselukk ära murdud, uks lahti, armatuur maha kisutud, ja korralikud kõik mutrid ühes karbikeses, signa kuidagi sait lahti, leiti immo... aga autot ikka ei saanud kätte kuna mul oli blokeering kütusepumba peale ja töötas see läbi makki
makk oli mul peidus, vargad ei leidnud seda vot see väike jubin päästis mu autot ära, aga arvan, et keegi segas neid aga ikka lisa junnike aga võtab neil aega
mis puudub seda, et visatakse autost välja, mul Mongoose-l oli selline lisa nagu Anti HiJack, ise pani uksed lukku, kui keerad süüse sisse, kuid see pole alati hea asi
kord tulin Statoil juurde, et klaase pesta, seal avasin, et pole harja, ok... valasin kannist klaasi peale vett, lülitasin autos süüde sisse, ja lülitasin kojamehed, siis kuulen "vzik" ... krt, uksed läksid kinni ja seal mobiil telefon jme kraam...
Jaguar Sovereign 4.0i-24v - 1993