Jahutusradiaatori remont

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Jahutusradiaatori remont

Postitus Postitas Jarlo »

Probleem selles, et jahutusradiaator otsustas vaikselt lekkima hakata metall ja plastosa liitekohast. Lekkekoht ei ole mitte paisupaagi pool vaid teises otsas plastvanni juures.
Kas kellelgi on kogemusi selle remondiga, et kas üldse tasub kuidagi remontida või on ainus lahendus uus radikas?
Mulle endale tundub remontimine kahtlane, kuna korra juba lahti võtnuna ei saa seda vanni nii tihkelt uuesti kinni... Uue Nissensi radika hind on ca 2700 kr (konditsioneeriga variant).
Autoks on 93 aasta 318 IS
Ziilike
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 06.01.2005 12:16 33
Asukoht: Tallinn, Muuga ja muu Eesti
Kontakt:

vastus

Postitus Postitas Ziilike »

Mul töökaaslane lasi tihendi silikooni täis sest tal hakkas külma ilmaga tihend läbi laskma. siiani sõidan ja on Õnnelik :lol:
_________________________________

BMW E36 Compact (1995)

Abistan äri ja reklaamtrükitöödega.
Hüppn müüda Eestit skyjumpiga =)
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Kuhu ta seda silikoni lasi? Kas kärje ja palastvanni vahele?
Selleks pidi ta ju sellevanni sealt lahti võtma või kuidas?

Mõtlesin ise proovida parandada kas keemilise metalli või EPO liimi taolise asjaga... Oskab keegi soovitada, kumb on neist mõttekam selleks tööks?
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Üldiselt on asjatundjate väitel see "lappimine" suhteliselt mõttetu tegevus .. iseasi kui ainult mõni ribi katki (siis saab selle lihtsalt vahelt ära lõigata ja otsad "pimedaks" teha), aga kui mängus ka plastosa, siis vaevalt et seda pidama saad.
2700.- ei ole uue radika eest tegelikult ülemõistuse hind .. seega soovitaks võimalusel ikka seda varianti kasutada ;)
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Nädalavahetusel võtsin siis radika maha ja hakkasin asja lähemalt vaatama. Ennem olin ostnud ka epoksiit liimi igaks juhuks, kui midagi parandada juhtub olema...
Pigistasin radikal rohkem neid kõrvasid kokku, mis seda plast vanni kinni hoiavad ning käisin selle koha kust lekkis liimiga üle. Lasin tunnikese kuivada ja tegin kerge lekketesti veega.... tundus et vett pidas :) . Paigaldasin siis radika uuesti autole ja tosool sisse. Siiani on vedeliku tase enamvähem püsinud ja leket näha pole. Näis, kaua see remont ennast õigustab....ega ma ei loodagi, et see igavene on.
Vasta