
BMW 850 CI...
BMW 850 CI...
tre...oleks tore küll kui on vôimalik EXELI tabelit korra nÄha ,,,saaks ülevaate natuke ...tnx 

Huvi pärast vaataks küll sellist tabelit, äkki olen midagi olulist tegemata jätnudMuhv kirjutas:Kellele tarvis, võin exeli tabeli esitadaArvo kirjutas:Selline raha läheb siis ilmselt suht suure läbisõiduga igapäevasõidukisse?meph kirjutas:20000 jah pigem E36 ülalpidamiskulu nagu muhv kommenteeris.


BMW 850 CI...
ma isiklikult olen selle masina jÄrele hull ja tahaksingi seda autot osta
ning Ära proovida kas on ikka selline mida ma kujutan...
ning Ära proovida kas on ikka selline mida ma kujutan...

Re: 850
...jaaa, plaanid on toredad asjad...Jokker kirjutas:Plaanis endale selline aparaat soetada. Nägin paar korda linna peal ja " armastus esimesest silapilgust".
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
miks BMW selle autoga orki astus? kuna 8 seeria pole ei liha, ega kala ehk siis, ei näita ta eriti häid aegu ringraja peal(kuna pms 2 tonni kaalub), samas pole ta ka sugugi praktiline. Ja sama dünaamika(ehk isegi kriipsu võrra paremagi kui CSI välja jätta) leiab 750-st igati, samas on 750 siiski mugavam, uuem, rohkemate lisadega ja hulga praktilisem. Välimus on maitse asi;)
Ja kasutatuna ei liigu eriti palju 8 seeria juppe....kui ise suudad mingi kõksu orgunnida, siis plekid jms kere detailid maksavad hinge hinda ja originaalina õnnestub neid ainult saada. V12 moto on hea mootor, kuid ülalpidamis kulud ikka 2 mootori väärilised. Pühapäeva autoks mõni korralik 6 seeria oleks palju parem valik IMO.
Ja kasutatuna ei liigu eriti palju 8 seeria juppe....kui ise suudad mingi kõksu orgunnida, siis plekid jms kere detailid maksavad hinge hinda ja originaalina õnnestub neid ainult saada. V12 moto on hea mootor, kuid ülalpidamis kulud ikka 2 mootori väärilised. Pühapäeva autoks mõni korralik 6 seeria oleks palju parem valik IMO.
BMW M5 V10
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
E31 polegi ringrajaks projekteeritud. Pigem on tegu luksusliku maanteekupeega.wirx kirjutas:miks BMW selle autoga orki astus? kuna 8 seeria pole ei liha, ega kala ehk siis, ei näita ta eriti häid aegu ringraja peal(kuna pms 2 tonni kaalub), samas pole ta ka sugugi praktiline.
Praktilisus on jälle kahe otsaga asi - kes mida autolt ootab. Kui auto valikus mängib rolli 4 ust, siis jäävad arusaadavalt kõik kahe ja kolme ukselised sõidukid valikust välja. Samamoodi võib väita, et universaal on praktilisem kui sedaan jne.
Pakun, et kasutatud varuosadest puudust tegelikult ei ole. Lihtsalt Eestist neid naljalt ei leia.
Elektroonika ei ole kohe kindlasti sama, mis E32-l vaid keerulisem (nt. kasutatakse juba i-Bus'i).sm. pelle kirjutas:Esisild on näiteks sama, mis e32'l nagu ka roolisüsteem ja elektroonika. Tagasild on vähe keerlulisem ja ka kallim (btw suht sarnase tagasilla sai e38).
Kõige kallim tagasild on 850CSi-l, sest see on rooliv (AHK - Aktive HinterachsKinematik): http://www.clube31.net/forum/viewtopic. ... t=ahk&sid=
(vt. pilte lehe lõpus)
Valusa hinnaga on selle auto eksterjöör (kereplekid, tuled jne), kuna tootmisarvud siiski suhteliselt väikeseks jäid (kokku 30621).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei hakka vastu vaidlema, kunagi ühest TM'st lugesin ja seal on nii väidetud, et suurel osal baseerub e32'l(sh ka elektroonika), põhi eest kuni esiistmeteni pidi isegi sama olema.priitv8 kirjutas:Elektroonika ei ole kohe kindlasti sama, mis E32-l vaid keerulisem (nt. kasutatakse juba i-Bus'i).sm. pelle kirjutas:Esisild on näiteks sama, mis e32'l nagu ka roolisüsteem ja elektroonika. Tagasild on vähe keerlulisem ja ka kallim (btw suht sarnase tagasilla sai e38).
edit: edit osa tõstsin järgmisesse posti
Viimati muutis sm. pelle, 07.02.2006 18:20 03, muudetud 3 korda kokku.
MB 300CE turbo '88
Põhi võib olla, esiistmed mitte (kuna B-piilareid pole, kannavad turvavöösid istmed). Elektroonika osas panid nad siis täiega mööda, sest põhiline osa pardasüsteemist (kombi, EKM, LKM, MID) on oma (ennem meenutab see E38-t!) v.a. kliimaseade, DWA jm. perifeeria.sm. pelle kirjutas:Ei hakka vastu vaidlema, kunagi ühest TM'st lugesin ja seal on nii väidetud, et suurel osal baseerub e32'l(sh ka elektroonika), põhi eest kuni esiistmeteni pidi isegi sama olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Täitsa võimalik, et panid elektroonika osas mööda, eks neis aiakirjades aegajalt ikka juhtub või kesteab mida nad mõtlesid "elektri" all, el aknaid võibollapriitv8 kirjutas:Põhi võib olla, esiistmed mitte (kuna B-piilareid pole, kannavad turvavöösid istmed). Elektroonika osas panid nad siis täiega mööda, sest põhiline osa pardasüsteemist (kombi, EKM, LKM, MID) on oma (ennem meenutab see E38-t!) v.a. kliimaseade, DWA jm. perifeeria.sm. pelle kirjutas:Ei hakka vastu vaidlema, kunagi ühest TM'st lugesin ja seal on nii väidetud, et suurel osal baseerub e32'l(sh ka elektroonika), põhi eest kuni esiistmeteni pidi isegi sama olema.

Istmed jah ei ole samad, ma mõtlesin nende istmete all rohkem seda, et kuhu maani on põhi sama

MB 300CE turbo '88
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
AARE530 kirjutas:Ma arvan, et 850-l on enamus asjad suht megakallid v6rreldes näiteks E34-ga...

Kindlasti on tegemist ilusa ja luksusliku masinaga- küsimus on selles, et kas paljud, kes antud masinast ka unistavad suudavad seda võrdväärselt rahvamasinatega hooldada! Paraku ei ole siinsest jutust abi, et esisild on E32-lt ja tagasild sarnane E38-ga, sest juhul kui ise ei tegele antud valdkonnaga ja ei uuri-puuri nii nagu Priit siis kahjuks ootab masinat ees lagunemine


Samas muidugi võiks juba ükskord keegi selle tembu ära teha ja omale E31 soetada. Otsus ei saa kindlasti kerge olema aga siinsete foorumikülastajate poolt saaks "julgemees" kindlasti sügava kummarduse

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tallinnas on neid juba vähemalt kaks tükki ju. Üks, mis ka ühel fotosessioonil peale on jäänud, seisab juba pikemat aega kauba uulitsas aia ääres.Tauri kirjutas:Samas muidugi võiks juba ükskord keegi selle tembu ära teha ja omale E31 soetada. Otsus ei saa kindlasti kerge olema aga siinsete foorumikülastajate poolt saaks "julgemees" kindlasti sügava kummarduse
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Krt peaks selle tembu siis ära tegema, mulle meeldib tähelepanu, olen vist mingi paganama nö eputrillaTauri kirjutas:AARE530 kirjutas:Ma arvan, et 850-l on enamus asjad suht megakallid v6rreldes näiteks E34-ga...![]()
Samas muidugi võiks juba ükskord keegi selle tembu ära teha ja omale E31 soetada. Otsus ei saa kindlasti kerge olema aga siinsete foorumikülastajate poolt saaks "julgemees" kindlasti sügava kummarduse

E31 ---BMW850CI
ÜKS BMW850CI HOLLANDIS SAADAVAL. VAATA PILTE JA INFI WWW.KAPAUTO.EE
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: E31 ---BMW850CI
OT: Dafline OÜ-sse oleks vist paslik üks uus klaviatuur soetada, vanal on caps lock pidevalt peal ja shift+1 kipub vist ka kinni kiiluma...KAPAUTO kirjutas:ÜKS BMW850CI HOLLANDIS SAADAVAL. VAATA PILTE JA INFI WWW.KAPAUTO.EE
