Eks see sõltub sellest, et kui palju neid läbi olitoivoku kirjutas:ei tea peale eelsyyte kyynalde vahetust läheb igahommik kenasti käima

Endal õnneks pole vaja muretseda, bmw tuksis ja tööauto läheb 100% käima.
Viljar kirjutas:Eks see sõltub sellest, et kui palju neid läbi olitoivoku kirjutas:ei tea peale eelsyyte kyynalde vahetust läheb igahommik kenasti käima![]()
Endal õnneks pole vaja muretseda, bmw tuksis ja tööauto läheb 100% käima.
Mandrilt Hiiumaale sõit võrdub praegu enesetapugaErgo730 kirjutas:Millal hiiumaa vahele jäätee tehakse??...tahaks ka vahest kodus käia aga praamigareino kirjutas:siis jah teised probleemid...
aga meil siin saarel pole vist suurt külma oodata...väljas ilus kohev paks lumi maas ja meri ka hoiab suht...aga kui pikalt teeb külma, siis enne mai kuud pole sooja oodata
ei viitsi küll loksuda talvel
Tee haldaja on kohustatud sulle kahjud korvama.marek320 kirjutas:Väike hämming nüüd peas. Avarii korral katab kulud kindlustus a kui auto lihtsalt vajub läbi jää, kes siis auto kinni maksab? küsisin kindlustuse infolt seda ja sealt vastati, et ainult avarii korral hüvitatakse kahjud, kuid põhjamineku puhul mitte, kui just kaskot pole, kuidas siis asi õieti on
?
Ahh, las olla, parem ikke kui sõiduoskuseid ülehindavad lumises linnas end proovile panevad...Tarmo kirjutas:no täiesti hullumaja on linnas.
Üle teise käigu ei kannata sisse panna, kuna ei saa piisavalt hoogu üles.
Kui lumi tuli maha siis kõik on nii ära ehmatanud ja ei julge enam üldse sõita. Keskmine kiirus on 30km/h.
Muidu on kõik ikka meeletud kihutajad k.a naisterahvad aga nüüd....
Teistega pole endiselt probleeme olnud, kuid selle 5000km läbinud Peugeot 307 on probleemid käes. Auto seisis kolm nädalat. Käivitus ilusti, kuid pärast 800m sõitu oli mootor kõikkidest võimalikest kohtadest niipalju õli välja visanud, et genekas suri õliloigus ära. Mootorisse jäi järgi vaid 1/10 sellest õlist mis seal olema peaks. Auto jäi Kadrioru keskuse nurgale kõnniteele ja viidi sealt treileril teenindusse.Juss kirjutas: See oli hea uuring. Omalt poolt lisan järgmised luureandmed tööjuurest:
+Peugeot 307 - Käivitus kenasti aga peeglid ei avanenud.
+E39 2tk - Läksid käima poolest pöördes kuigi need pool pööret olid aeglasemad kui tavaliselt.
+Nissan - Käima läks kenasti aga käikude sisse saamisega nägi naisterahvas kurja vaeva.
+Citroen kaubik (diisel) - probleeme polnud.
Juhtusin seda õnnetukest seal seismas nägema ja mõtlesin veel endamisi, et mis sellistel uutel autodel lambist juhtuda saab...Juss kirjutas: Teistega pole endiselt probleeme olnud, kuid selle 5000km läbinud Peugeot 307 on probleemid käes. Auto seisis kolm nädalat. Käivitus ilusti, kuid pärast 800m sõitu oli mootor kõikkidest võimalikest kohtadest niipalju õli välja visanud, et genekas suri õliloigus ära. Mootorisse jäi järgi vaid 1/10 sellest õlist mis seal olema peaks. Auto jäi Kadrioru keskuse nurgale kõnniteele ja viidi sealt treileril teenindusse.
Ootame teeninduse seisukohta ja mis seal veel kõik otsad andis.
Mis seal ikka juhtuda saab. Loogiline ju, et õli jooksis välja pärast 5000ndet. :Jarlo kirjutas:Juhtusin seda õnnetukest seal seismas nägema ja mõtlesin veel endamisi, et mis sellistel uutel autodel lambist juhtuda saab...Juss kirjutas: Teistega pole endiselt probleeme olnud, kuid selle 5000km läbinud Peugeot 307 on probleemid käes. Auto seisis kolm nädalat. Käivitus ilusti, kuid pärast 800m sõitu oli mootor kõikkidest võimalikest kohtadest niipalju õli välja visanud, et genekas suri õliloigus ära. Mootorisse jäi järgi vaid 1/10 sellest õlist mis seal olema peaks. Auto jäi Kadrioru keskuse nurgale kõnniteele ja viidi sealt treileril teenindusse.
Ootame teeninduse seisukohta ja mis seal veel kõik otsad andis.![]()
Nüüd siis sain teada