Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vaba teema
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 13.02.2006 17:19 54
Seda teadsin ilma otsimata
Aga ok - küsimus:
Millist tehnilist lahendust kasutas BMW mootorratastel tootjatest esimesena?
Anti525
Huviline
Postitusi: 56 Liitunud: 09.12.2005 19:15 58
Asukoht: tartu
Postitus
Postitas Anti525 » 13.02.2006 18:31 48
boxer lahendust
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 13.02.2006 18:50 14
ei
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961 Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:
Postitus
Postitas Lauri_L » 13.02.2006 21:28 02
rippklappidega mootorit?
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 13.02.2006 21:39 15
nope. Seda kasutatakse pea kõikidel tänapäeva autodel.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711 Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas hanno » 13.02.2006 22:27 55
Midagi seoses amortidega?
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 13.02.2006 22:40 59
Juba lähemal aga mitte amordid ega vedrud. Tegu siis elektroonilise jubinaga.
Cardo
Huviline
Postitusi: 4237 Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri
Postitus
Postitas Cardo » 13.02.2006 22:53 07
starteriga käivitus ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
hollow
Huviline
Postitusi: 1913 Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive
Postitus
Postitas hollow » 13.02.2006 22:53 40
elektrooniline spidomeeter/odomeeter
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 13.02.2006 22:58 32
ei ei. Piduritega seotud.
Hans
Huviline
Postitusi: 2193 Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Hans » 13.02.2006 23:09 28
Ei taha teiste vaeva ära võtta.... tegemist maagilise kolme tähega jah? Tähestikus 2 esimest tähte kohe ja....?
Las keegi teine ütleb selle välja, mul pole uut küsimust varrukast välja raputada kohe.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102 Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus_P » 13.02.2006 23:21 08
mina oleks juba arvanud, et piduri tuli
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 13.02.2006 23:54 59
ABS'iga siis tõesti tegu.
Kui Hans välja jätta, siis olid oma piduritulega kõige lähemal
Pane sina uus küsimus.
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102 Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus_P » 14.02.2006 10:26 08
sry. kuna ma õiget vastust ei öelnud siis ma küsimust ei esita.
(ma lihtsalt ei tea BMW ajaloost niipalju )
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 14.02.2006 10:39 37
Siis on Hansu kord kes õiget vastust teadis.
Hans
Huviline
Postitusi: 2193 Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Hans » 14.02.2006 15:31 07
Megalihtne küsimus:
Kes on BMW-le iseloomulike neerude autor?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Tom
Huviline
Postitusi: 742 Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Tom » 14.02.2006 16:12 31
Nime peast ei mäleta aga see oli mees mingist nn. tuuning firma (itaalias vist kutsuti neid carrosieerideks vms) kes mingile BMW'le (vist isegi Dixile) oma kere tegi.
On see vihje vähemalt õige?
Hans
Huviline
Postitusi: 2193 Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Hans » 14.02.2006 16:30 59
Dixi oli varem.
Tegemist siis jah mehega kes andis BMW-le uue välimuse. Ehk oli vihjest abi.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531 Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas Ragnar » 14.02.2006 16:36 56
Mudel 303
disainis Peter Schimanowski.
Hans
Huviline
Postitusi: 2193 Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Hans » 14.02.2006 16:38 20
Õige
Sinu kord küsida!
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531 Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas Ragnar » 14.02.2006 17:19 50
ei leidnud ühtegi sobivat küsimust.
äkki keegi teine soovib küsida...
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 14.02.2006 19:11 30
Ärge nüüd jamage. Kes ikka arvab see ka küsib. Otsi kasvõi internetist mingi küsimus. See siiski suhteliselt hariv teema ju.
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531 Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas Ragnar » 14.02.2006 19:34 56
OK ma siis küsin, et mitu hj oli Nelson Piquet'i 1,4liitrisel, 4 silindrilisel F1 autol (bmw mõistagi) millega 80 alguses ta tuli üldvõitjaks.
Tom
Huviline
Postitusi: 742 Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Tom » 14.02.2006 19:57 23
1150 kvalifikatsiooni seades?
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102 Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus_P » 14.02.2006 20:01 16
mina ei leidnud üldse 1,4l mootori andmeid
. sain hoopis sellise teksti... ja andmed enam/vähem samad igal pool;
1986 BMW engine used in F1 team benettons car,its the most powerful F1 engine ever made,its a 4 cylinder 1.5 litre turbocharged engine that produced 1500 horsepower for some qualifyings
ja mootoriks; BMW M12/13 F4t
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Tom
Huviline
Postitusi: 742 Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Tom » 14.02.2006 20:42 33
Lihtne küssa ka vahele.
Mis asi eemaldati 2002 Turbol ametivõimude "pealekäimisel"?
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102 Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus_P » 14.02.2006 21:00 32
antud vastuse saab siit foorumist
. väike vihje.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599 Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera
Postitus
Postitas Aaro » 15.02.2006 12:09 54
Tom kirjutas: Lihtne küssa ka vahele.
Mis asi eemaldati 2002 Turbol ametivõimude "pealekäimisel"?
eemaldati siis silt OBRUT 2002
Tom
Huviline
Postitusi: 742 Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Tom » 15.02.2006 12:42 25
Täitsa õige, Kalju sinu kord!