Üks hea tsitaat, mis sobiks eelmise lukkupandud teema juurde. Autor Richard Hamann, nimi, mis kommentaare ei vaja, kommentaar vanade ja uute bmw mootorite tugevuse kohta:
/Ükski kaasaegne BMW mootor ei pea 60 protsendist võimsuse tõstmist vastu - kuid vanade malmplokiga mootoritel ei too see kaasa mingeid probleeme/
(Kommentaar 410 hj 3.5 turbomootoriga 1990 aasta M3 kohta)
Hea tsitaat
Hea tsitaat
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
bmw ei ehita oma mootoreid eesmärgiga jätta asjaarmastajatele võimalikult palju mängumaad võimsuse tõstmiseks. eesmärk on saada täiuslik mootor juba tehasest väljudes. iseasi kas see eesmärk neil täitub kunagi
tundub, et bmw on viimased 10 aastat tegelenud põhiliselt ainult diiselmootori aretamisega:
1992 a 2,5i = 141 kW ------------ 2003 a 2,5i = 141 kW
1992 a 2,5td = 105 & 85 kW ---- 2003 a 2,5d = 120 kW
1992 a 3,0i = 160 kW ------------ 2003 a 3,0i = 170 kW
2003 a 3,0d = 160 kW
ja Richard Hamanni kurbuseks aretanud bensiinimootorid selliseks, et võisuse tõstmine võimalikult võimatu oleks

tundub, et bmw on viimased 10 aastat tegelenud põhiliselt ainult diiselmootori aretamisega:
1992 a 2,5i = 141 kW ------------ 2003 a 2,5i = 141 kW
1992 a 2,5td = 105 & 85 kW ---- 2003 a 2,5d = 120 kW
1992 a 3,0i = 160 kW ------------ 2003 a 3,0i = 170 kW
2003 a 3,0d = 160 kW
ja Richard Hamanni kurbuseks aretanud bensiinimootorid selliseks, et võisuse tõstmine võimalikult võimatu oleks
