probleem: läheb keema
probleem: läheb keema
asi siis selline, et eile lumes sõites(väga paksu sees) lõi ventika rihma maha, sai siis tagasi pandud. Küik nagu korras. Aga nüüd siis selline jama, et läheb keema, 4-5 km saab sõita ja siis läheb keema. Sai siis käimise ajal radika kork maha võetud ja radikas tosool kõigub üles all ja ajab üle ääre, (mitte veel keemise ajal).
Keegi võiks igaks juhuks visata joonise kuidas käib ventika rihm peale(igaks juhuks).
Mootoriks 2.0 M50 mootor
Ennem (paar kuud juba) oli selline asi et vaiskelt sõites ei lähe salong soojaks, et nagu ei tule sooja siis.
Keegi võiks igaks juhuks visata joonise kuidas käib ventika rihm peale(igaks juhuks).
Mootoriks 2.0 M50 mootor
Ennem (paar kuud juba) oli selline asi et vaiskelt sõites ei lähe salong soojaks, et nagu ei tule sooja siis.
nats väärakas sai jah aga ok. milline on rihma rullik ja milline mitte seda ma külll aru ei saa, aga proovi nii et kõik mehaanilised asjad väntvõll vs veepump vs kliima vs roolivõim peaksid ikka päri päeva käima. sorry, kui mõni tahab siin võimutseda ,aga mitte minu lolluse üle. ja teised rullikud peaksid käima nii nagu rikm peale mahub kas siis päri või vastu päeva.pole tükk aega enam selliste asjadega tegelenud aga oleks kindel auto silme ees ,küll siis hakkama ka saaks
aga igatahes minul oli sama kirjeldus, et tyhikäigul ei tulnud enam sooja salongi ja tosooli tase kõikus yles-alla. Minul ajas mulle ka yles mingil määral kas sinul ka? Võid kontrollida veepumpa, minagi vahetasin enda oma ära aga vana oli täiesti korras, kui sinul on katki saaksid minu kasutatud odavalt, uus on 600 ringis. Lõpuks siis selgus, et minu auto viga oli hoopis plokikaane tihend (andis heitgaase jahutussüsteemi sellest ka tosooli kõikumine) arvan et sinulgi sama viga. Enda autol paranes asi plokikaase tihendi vahetusega. 

emtecx kirjutas:aga igatahes minul oli sama kirjeldus, et tyhikäigul ei tulnud enam sooja salongi ja tosooli tase kõikus yles-alla. Minul ajas mulle ka yles mingil määral kas sinul ka? Võid kontrollida veepumpa, minagi vahetasin enda oma ära aga vana oli täiesti korras, kui sinul on katki saaksid minu kasutatud odavalt, uus on 600 ringis. Lõpuks siis selgus, et minu auto viga oli hoopis plokikaane tihend (andis heitgaase jahutussüsteemi sellest ka tosooli kõikumine) arvan et sinulgi sama viga. Enda autol paranes asi plokikaase tihendi vahetusega.
Kle ei tea jah, ennem ei kõikund aga nüüd kõigub, peale rihma maha viskamist.(tosooli tase siis, ajab üles ja alla)
Paljuga sa muidu veepumba ära müüksid.
Oli ikka M50 2.0 mootori oma?
M50 2,0 ja 2,5 mootori veepumbad on samad....
mis ta maksis seda ma enam ei mäleta aga uuri HiTec'ist
Kui sa selle asja endal ette võtad, siis vaheta kindlasti ka termostaat ära.... see maksis midagi 200 eegu ymber (88C)
aga vee pumpa kasutatut panna... see oleks umbes sama, et vahetada autol õli kasutatud õli vastu.... sest see on ikkagi kulukaup
joonisepeal jah 1 rullik ylevalt puudu
väike võimalus on, et sul on õhk vahel systeemis sellepärast võib ka keema minna
aga kui ta sul rihma maha vistas, siis võta rihm maha uuesti ja katsu kõik rihmarattad yle... niisama see rihm maha ei tule... mingi ratas pidi kuskil liikuma nii nagu ta ei oleks tohtinud liikuda.... võimalik ka et rullikute viga... need samuti kulukaup
ja väike võimalus on, et hydropinguti on otsa saanud... aga seda oleks sa pidanud rihma peale pannes kohe aru saama... rihma peale panna niisama palja käega on suht raske... kui sul aga ihm kergelt peale läks, siis on mingi jama kuskil
mis ta maksis seda ma enam ei mäleta aga uuri HiTec'ist
Kui sa selle asja endal ette võtad, siis vaheta kindlasti ka termostaat ära.... see maksis midagi 200 eegu ymber (88C)
aga vee pumpa kasutatut panna... see oleks umbes sama, et vahetada autol õli kasutatud õli vastu.... sest see on ikkagi kulukaup
joonisepeal jah 1 rullik ylevalt puudu
väike võimalus on, et sul on õhk vahel systeemis sellepärast võib ka keema minna
aga kui ta sul rihma maha vistas, siis võta rihm maha uuesti ja katsu kõik rihmarattad yle... niisama see rihm maha ei tule... mingi ratas pidi kuskil liikuma nii nagu ta ei oleks tohtinud liikuda.... võimalik ka et rullikute viga... need samuti kulukaup
ja väike võimalus on, et hydropinguti on otsa saanud... aga seda oleks sa pidanud rihma peale pannes kohe aru saama... rihma peale panna niisama palja käega on suht raske... kui sul aga ihm kergelt peale läks, siis on mingi jama kuskil
ei rihm läheb peale raskelt.hollow kirjutas:M50 2,0 ja 2,5 mootori veepumbad on samad....
mis ta maksis seda ma enam ei mäleta aga uuri HiTec'ist
Kui sa selle asja endal ette võtad, siis vaheta kindlasti ka termostaat ära.... see maksis midagi 200 eegu ymber (88C)
aga vee pumpa kasutatut panna... see oleks umbes sama, et vahetada autol õli kasutatud õli vastu.... sest see on ikkagi kulukaup
joonisepeal jah 1 rullik ylevalt puudu
väike võimalus on, et sul on õhk vahel systeemis sellepärast võib ka keema minna
aga kui ta sul rihma maha vistas, siis võta rihm maha uuesti ja katsu kõik rihmarattad yle... niisama see rihm maha ei tule... mingi ratas pidi kuskil liikuma nii nagu ta ei oleks tohtinud liikuda.... võimalik ka et rullikute viga... need samuti kulukaup
ja väike võimalus on, et hydropinguti on otsa saanud... aga seda oleks sa pidanud rihma peale pannes kohe aru saama... rihma peale panna niisama palja käega on suht raske... kui sul aga ihm kergelt peale läks, siis on mingi jama kuskil
Tähendab alumisel juhipoolsel rihmarattal oli 2cm paksune jääkiht peal, ja see oli väga kõvasti kinni.
Sai siis täna uuritud, termostaat nii kinni et tilkagi läbi ei anna.
Proovib et ehk aitab ainult selle vahetamine, veepump korras.
mul oli sama probla..vesi kees..kuigi siis läksin autoservicesse ja seal öeldi radikas on küll korras ,korarlik ja puhas kui vahetada tuleks:).muidugi alguses olid kurjad pilgud termostaadi suunas..
no ja ma siis ostsingi radika ,vahetasin selle ära...ja nüüd salong soe paari minutiga,isegi -15 kraadises külmas:)
no ja ma siis ostsingi radika ,vahetasin selle ära...ja nüüd salong soe paari minutiga,isegi -15 kraadises külmas:)
FallenOne kirjutas:mul oli sama probla..vesi kees..kuigi siis läksin autoservicesse ja seal öeldi radikas on küll korras ,korarlik ja puhas kui vahetada tuleks:).muidugi alguses olid kurjad pilgud termostaadi suunas..
no ja ma siis ostsingi radika ,vahetasin selle ära...ja nüüd salong soe paari minutiga,isegi -15 kraadises külmas:)
ei noo see küll sul segane jutt, radikas korras ja puhas aga vahetada tuleks....
Termostaat on mul khe kindlasti ka nässus, ple veel maha võtnud aga kuumenedes ei ava seal mitte midagi.
ei ,noh , vabandust...selles suhtes jah ,jutt tuli segane...stevent kirjutas:
ei noo see küll sul segane jutt, radikas korras ja puhas aga vahetada tuleks....
Termostaat on mul khe kindlasti ka nässus, ple veel maha võtnud aga kuumenedes ei ava seal mitte midagi.
parandan end... radikas pidavat enne suurt probleemi vägagi korras olevat... ja parktiliselt 2 nädalat peale seda ütlust tuli seal mõra kusagilt sisse ... :/ ja kogu auto alune tosooli täis:/
vesi kees iga 4-5 km tagant... kohutav peavalu=)
siin sama et iga 4-5km tagant aga ei usu et asi radikas eriti on.FallenOne kirjutas:ei ,noh , vabandust...selles suhtes jah ,jutt tuli segane...stevent kirjutas:
ei noo see küll sul segane jutt, radikas korras ja puhas aga vahetada tuleks....
Termostaat on mul khe kindlasti ka nässus, ple veel maha võtnud aga kuumenedes ei ava seal mitte midagi.
parandan end... radikas pidavat enne suurt probleemi vägagi korras olevat... ja parktiliselt 2 nädalat peale seda ütlust tuli seal mõra kusagilt sisse ... :/ ja kogu auto alune tosooli täis:/
vesi kees iga 4-5 km tagant... kohutav peavalu=)
Asi hakkas siiski ju peale seda kui rihm maha lendas.