E34 suitseb?
E34 suitseb?
Täna hommikul hakkas auto kuidagi jube palju suitsema, päris korralikult kohe, suits ise on puhas valge selline, aga milles on probleem?
Katalüsaator või mingi kahtlasem jama? Klappide timmimist tahaks ka muidu mootor saada.
Katalüsaator või mingi kahtlasem jama? Klappide timmimist tahaks ka muidu mootor saada.
Kui see suits kordub ka kuiva ilmaga ,siis on see tingitud arvatavasti lambdast. Samas kõik autot suitsevad külma mootoriga. Kuid liigne valge toss/aur viitab ikka lambdale.. Sama asi oli ka minul, auto auras ikka päris korralikult ja seda veel kuiva ilmaga- pärast lambda vahetust on asi korras (st tossab tunduvalt vähem)
Lancer EVOLUTION 9
tänud, tagasiside eest.. 
eks vaatab lambda üle, vend mul ütles, et seda pidavat saama puhtaks ka pesta, kuid mis on uue lambda hind?
Ja eks ploki tihend tahab mul vahetamist ka saada, vana masin ja näha on et õline sealt vaikselt ikka on ja mis on uue tihendi hind?
Kõige kiirem on mul tegelikult parem poolse tagaratta laagri vahetusega, mis on läbi ja tuleb kiirelt uue vastu vahetada. Teab keegi kohta, kus on hinnad odavamad E34-le ja küsin jälle, mis see laager maksab?


eks vaatab lambda üle, vend mul ütles, et seda pidavat saama puhtaks ka pesta, kuid mis on uue lambda hind?
Ja eks ploki tihend tahab mul vahetamist ka saada, vana masin ja näha on et õline sealt vaikselt ikka on ja mis on uue tihendi hind?
Kõige kiirem on mul tegelikult parem poolse tagaratta laagri vahetusega, mis on läbi ja tuleb kiirelt uue vastu vahetada. Teab keegi kohta, kus on hinnad odavamad E34-le ja küsin jälle, mis see laager maksab?

Laager maksab ise umbes 1000 krooni. Aga pead täpselt oma auto aasta järgi valima, sest ühel hetkel muutus ABS-i hammasvöö läbimõõt ja hammaste arv.
vt. http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... earing.htm
vt. http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... earing.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Endal ka suitseb ja korralikult. Katsetasin täna (väljas +6'C) ja andsin korralikult lappi korraks. Seisma jäädes olid sumpa torud seest niisked ja aurasid kõvasti ka peale mootori seiskamist. Jahutusvedeliku kaob ka (mitte hullult aga siiski kaob).
Infoks veel, et sai oma õudselt lõrisev tagumine pütt vahetatud vaikse (aga kasutatud) püti vastu. Vana pütiga ei suitsenud aga vahetaja oli öelnud, et sealt tuli paar liitrit vedeliku ja kilo paska välja.
Kas võib olla, et jahutusvedelik ei saanud selat lihtsalt välja - uuest pütist aga läheb ilusti läbi.
Infoks veel, et sai oma õudselt lõrisev tagumine pütt vahetatud vaikse (aga kasutatud) püti vastu. Vana pütiga ei suitsenud aga vahetaja oli öelnud, et sealt tuli paar liitrit vedeliku ja kilo paska välja.
Kas võib olla, et jahutusvedelik ei saanud selat lihtsalt välja - uuest pütist aga läheb ilusti läbi.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15.09.2005 13:00 05
Boschi esindusest Kalevi kommipoe juurest universaalne lamda ~750.- raha.Cado kirjutas:Olen ka neid pasemise jutte kuulnud .Rohkem ense petmine.
Universaal lamda 900-1400.EEK.
Originaal 2400.EEK.
Töötab sama hästi kui originaal

E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15.09.2005 13:00 05
draggo kirjutas:Käidud siis ühe spetsialisti juures ja tema arvamus, et tegemist katiga autodel esineva tüüpveaga. Tegemist on kont veega. Kuna tagumine sumpapütt ei jõua soojeneda. Kas seda annab siis lamdat vahetades parandada? Seega aeg minna kindluse mõttes mootori stendi?
kas see seletab ka jahutusvedeliku kadumist?
kle siim_s helistasin sinna Boschi poodi ja nad ütlesid, et lambda neil 1900??? mitte 750?...kust saaks lambdat sellise hinnaga..mul mõlemad läbi..
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
karterituulutus klapp on mul uus Umist ostetud ja paigaldatud...
Pöördel?
ma ju ei tea...käisin diagnostis soo 10s ja sain suht vähe inffi oma auto kohta...käisin ka ülevaatus punktis et kontrollida on co2 taset ja vabakäigul on kõik korras, kui gaasi vajutad lähevad kõik nrid paigast..
Pöördel?
ma ju ei tea...käisin diagnostis soo 10s ja sain suht vähe inffi oma auto kohta...käisin ka ülevaatus punktis et kontrollida on co2 taset ja vabakäigul on kõik korras, kui gaasi vajutad lähevad kõik nrid paigast..
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Käisin ja küsisin aasta algul "universaalse lambda" nima all seda lambdat.sepp kirjutas:kle siim_s helistasin sinna Boschi poodi ja nad ütlesid, et lambda neil 1900??? mitte 750?...kust saaks lambdat sellise hinnaga..mul mõlemad läbi..
Vaevalt et hinnad nii kõvasti tõusnud on.
Ladat võib ka mainida jah. Igatahes töötab ilusti - ülevaatus OK
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Paarimees nähtavasti ei pannud Modicut külge, see näitab ka lambdade live-datatsepp kirjutas:karterituulutus klapp on mul uus Umist ostetud ja paigaldatud...
Pöördel?
ma ju ei tea...käisin diagnostis soo 10s ja sain suht vähe inffi oma auto kohta...käisin ka ülevaatus punktis et kontrollida on co2 taset ja vabakäigul on kõik korras, kui gaasi vajutad lähevad kõik nrid paigast..
Kui tuulutusklapp laseb läbi, hakkavad lambdad segu rikkamaks kangutama ja jäävad 0V juurde kinni
Aju arvab, et andurid peetis kuna ei liigu ja annab veakoodi
Sellepärast peabki vaatama pööretel, kui lisaõhu faktor nii määrav ei ole
võibolla...aga truumu, millal ma saaks tulla sinna täis diagnosti...kuna ei tea ju autost midagi...tahaks teada mis võib veel olla peetis oma autol...
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
.
Mul oli sama jama, aga nii et tühikäigul näitas lambda viga aga pööretel korras. Vahetasin ära ka kati sest eelmised olid täis topitud
Kõik kokku 3500 eeki ja ülevaatuselt läbi ei saand. Tuli osta 900- eegi eest tüv. Masendav. Nüüd lõikan kati alt sest auto minek läks hulga kehvemaks kui see alla sai pandud. Keegi teab kuidas mõjub lambda juhtme väljatõmbamine ja kati küljest lõikamine kütusekulule?

nüüd tekkis ka isa 540-l üks probleem.
nimelt hakkas auto lambist tagant sinist suitsu ajama.
mida rohkem gaasi anda seda rohkem ka suitses.
kõrvaistuja pool on mootori juures ka nagu mingi imelik hääl, klapid vms nagu ei olnud mu meelest.
Pöörete kõigumist nagu väga ei olnud, vaid mootorit ennast lihtsalt väristas normaalsest rohkem.
bensukulu ja minek pidavat sama olema mis enne.
ise arvaks, et äkki klapisääretihendid
või on äkki kellelgi veel mingeid ideid ?
ja kui kellelgi on sarnast probleemi olnud, siis võib ka hindadest rääkida
jakas diagnostika näitab seda viga ?
tänud ette
nimelt hakkas auto lambist tagant sinist suitsu ajama.
mida rohkem gaasi anda seda rohkem ka suitses.
kõrvaistuja pool on mootori juures ka nagu mingi imelik hääl, klapid vms nagu ei olnud mu meelest.
Pöörete kõigumist nagu väga ei olnud, vaid mootorit ennast lihtsalt väristas normaalsest rohkem.
bensukulu ja minek pidavat sama olema mis enne.
ise arvaks, et äkki klapisääretihendid

või on äkki kellelgi veel mingeid ideid ?
ja kui kellelgi on sarnast probleemi olnud, siis võib ka hindadest rääkida

jakas diagnostika näitab seda viga ?
tänud ette

2000 a. 320d, e46