Just nii see on.inxx kirjutas:
Äkki seda sellepärast, et mõlema ratta aluse pinna haakuvus on suhteliselt võrdne?
Blokkdiffer
No mul on sedasi , kui auto tõstukil ja keerad ühte ratast sisi nad ühtepidi küll ringi ei käi ! tähendab plokk vms puudub
aga kui ketsi panna siis kraabib nii kuidas tahab kord 2 rattaga kord 1 rattaga. Aga see on kindel kui 3 käiguga lume peal ketsi panna sisi kraabib mõlema rattaga see alati 100% nii( minu 325 ga) !

Teema on kuidagi ära muutunud suureks "ketsi panemise" ja "kummi põletamiseks".
LSD ja tavadiffri vahe tunneb juba autoga sõites ära, eriti lumel kuidas auto edasi liigub või ei liigu. Tulin just LSD pealt tavadiffrile üle ning üsna masendav on praeguse libedaga, üherattavedu ikka autot edasi ei vii.
Pealegi suutsin kohe kinni ka tavadiffriga jääda aga noo mis teha, ülekanne oli väga halb minu jaoks LSD-l, maanteel olid 100-ga sõites tuurid väga kõrged.
LSD ja tavadiffri vahe tunneb juba autoga sõites ära, eriti lumel kuidas auto edasi liigub või ei liigu. Tulin just LSD pealt tavadiffrile üle ning üsna masendav on praeguse libedaga, üherattavedu ikka autot edasi ei vii.
Pealegi suutsin kohe kinni ka tavadiffriga jääda aga noo mis teha, ülekanne oli väga halb minu jaoks LSD-l, maanteel olid 100-ga sõites tuurid väga kõrged.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
ilmselt jah, minul läks ka visko läbi. kui endal see saaga läbi saab, võin lahkelt nõu anda.e36forever kirjutas:Nii, et minu plokkdiffer siis ei tööta?e36forever kirjutas:Aga huvitav, kas siis on plokkdiffer , kui auto on hange otsas kinni ja ringi käib vasak tagumine ja esimene parem, ixil siis? Peaks ju idee järgi ixil taga plokkdiffer olema?
ei ole, ülekanne on sama mudeli puhul teine tavaliselt, kui võrrelda tomaat vs manuaal. tomaadil veidi aeglasem tavaliselt (numbriliselt suurem).Tarvo kirjutas:Kas diffritel on vahet ka selles, kas differ on pärit automaatkastiga autolt või manuaaliga autolt? Kinnitused, mõõdud jms?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
sügisel lasin enda difri ka kogemata ribadeks (õli viga polnud kuna õli ei olnud)
ma asendasin enda 525 difri 535 1500.-omaga kuna see oli plokk
kuid vahetamisel selgus et kardaani otsad ei sobind 2,5 omal 8 poldid 3,5 10 poldid sain samast kohast siis kardaani ka 500.- selgus et see on 735 oma seega nats pikem eest otsast,mõtlesime mis seal ikka vahetame tagumised otsad ära siis selgus et sisemised nuudid ei istu ja kardaani ristist ka vahetada ei saa.Selle peale viskasin mõlemad kardaanid teise autosse ja lenndasin teppani juurde ta lõikas treipingis jupi vahelt välja ja keevitas uuesti kokku.
Vahepeal selgus et pool teljed ei lähe kokku peab need ka ära vahetama
õnneks kui ostsin difri anti mulle see koos taga sillaga ühes tükis
Aga tulemus oli hea päris suur vahe on ka sõidad plokk tifriga või ilma lume peal enam nii lihtsalt libisema ei lähe

kuid vahetamisel selgus et kardaani otsad ei sobind 2,5 omal 8 poldid 3,5 10 poldid sain samast kohast siis kardaani ka 500.- selgus et see on 735 oma seega nats pikem eest otsast,mõtlesime mis seal ikka vahetame tagumised otsad ära siis selgus et sisemised nuudid ei istu ja kardaani ristist ka vahetada ei saa.Selle peale viskasin mõlemad kardaanid teise autosse ja lenndasin teppani juurde ta lõikas treipingis jupi vahelt välja ja keevitas uuesti kokku.
Vahepeal selgus et pool teljed ei lähe kokku peab need ka ära vahetama
õnneks kui ostsin difri anti mulle see koos taga sillaga ühes tükis
Aga tulemus oli hea päris suur vahe on ka sõidad plokk tifriga või ilma lume peal enam nii lihtsalt libisema ei lähe
Näiteks RealOEM pakub renoveeritud difri hinnaks 2277USD.raimo_r kirjutas:UM annab selle M3 diffri hinnaks 31k
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kas keegi on oma E46-le (v.a M3) LSD installinud? Seni tundub custom-made valik piirduvat:
- Quaife ATB - (E46 on tootevalikust mingil põhjusel kõrvale jäetud)
- TMS
- Hi-Op Performance
- Drexler Motorsport
- diffsonline
- Birds UK - Pakub sisuliselt Quaife ATB-d
Tahad oma õlipumbast rallikat ehitada?Raitz kirjutas:Kas keegi on oma E46-le (v.a M3) LSD installinud? Seni tundub custom-made valik piirduvat:


Leidsin, et mõistlikum on sama raha eest + natuke peale rullnokk osta, millel see juba küljes on.
Kindlasti tuleb kunagi aeg, kui hakatakse E46 kere lisaks ringrajale ka "võsa" vahel hindama. Praegu veel sellist mõtet ei ole, aga väljaspool Eestit on inimesed väga väga rahule jäänud peale selle paigaldust. Kui ikka diisli puhur täiega tööle ajada, siis sellel ühel vedaval rattal pole seda pidamist mitte kusagilt võtta.Ilves kirjutas:Tahad oma õlipumbast rallikat ehitada?Drexlerist sain isegi korralikult vormistatud hinnapakkumise E46 disla blokile, ainult 2.2K EUR
Leidsin, et mõistlikum on sama raha eest + natuke peale rullnokk osta, millel see juba küljes on.
Ei suuda hästi mõista, miks on BMW üritanud juba 12 aastat puhtalt elektroonikaga hakkama saada eesmootori ja tagaveo kombinatsioonist põhjustatud kroonilise halva pidamisega.
Seda siis öeldakse Quaife difri kohta:
Juhul, kui see tõepoolest on väärt asiIt is genuinely one of the very best tuning products we have ever encountered in our 30+years in
the BMW tuning industry. No wonder Autocar said "As car addicts, we cannot allow the Quaife ATB to be ignored



- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
E36-tel peaks küll tehasepoolt lisana olema blokkdiffer(või mitte?) olen näinud ikka mõnel neid all, nagu ka minu isa e36 325iA-l, mis tuli pool aastat tagasi saksast ning oli kõige tavalisema välimusega - ehk siis plekkveljed, koledad värvimata hallid stanged ja karbid ning ei tundunud küll, et auto oleks olnud kellegi autospordihuvilise oma, kellel läheks blokki vaja (täesti stock selles mõttes:ei sportvedrusi jne). Eestis pole kindlasti keegi sellele midagi juurde pannud.
Kõige parem blokkdiffri kontrollimine oleks minu arust nii(nii ma ka isa omal sain teada) - ajad auto sellisesse kohta, kus üks tagumine ratas on kruusa või muru peal ja teine kuiva asvaldi peal. Kui nüüd "ketsi" lasta ja jutt jääb nii kruusale kui ka asfaldile, siis on blokkdiffer. Ja muidugi kui ka kurvides jälle "ketsi" lasta siis on blokkdiffriga hoobilt külg ees aga tavadifriga ei pruugi vahest libisemagi hakata.
Kõige parem blokkdiffri kontrollimine oleks minu arust nii(nii ma ka isa omal sain teada) - ajad auto sellisesse kohta, kus üks tagumine ratas on kruusa või muru peal ja teine kuiva asvaldi peal. Kui nüüd "ketsi" lasta ja jutt jääb nii kruusale kui ka asfaldile, siis on blokkdiffer. Ja muidugi kui ka kurvides jälle "ketsi" lasta siis on blokkdiffriga hoobilt külg ees aga tavadifriga ei pruugi vahest libisemagi hakata.
Teema algusest lugesin et kui auto käppade peale ajada ja tagarattaid ringi kruttida siis peaks plokk diffri korral hakkama mõlemad yhele poole ringi käima, mul aga selline juhus et keerutan yhte ja teine ratas seisab tuimalt paigal:D et siis nagu kas miskit pekkis seal või asi õige? autoks on 95 aasta 525i vanos touring.

e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Imelik jah,sest minu e30nega sai ikka esipidurid peal mingi 300m põletatud,ja veelgi.Koguaeg mõlemad rattad käisid ringi:O Ja pidi mingi org differ olema,äkki keevitati kokku? Samas teised e30nel käib koguaeg 1 ringi.Danil523 kirjutas:see on kuidagi kahtlane et tavadiffer teeb kaks juttiTarmo kirjutas:Minu diislil ei ole plokki aga vahest ikka teeb kaks jutti.
on seda teinud nii kruusal kui lumel., mul isa toyotaga kunagi pole nii olnud ka opel ascona ja siks....
Aga äkki sa tegid paar korda ühelt ja samalt kohal ära minekut![]()