Omapärane käivitusprobleem
Omapärane käivitusprobleem
Järjekordne anomaalia tekkinud peale inspection 2-te. (kõik vedelikud, küünlad jne)
E30 keeldub käima minemast. Starter veab mootorit jõuliselt ringi, aga asi ei luba ka mitte. Vahel jõuab aku tühjaks saada, vahel läheb ühel hetkel lambist käima.
Pole kunagi sellist probleemi olnud, ei tea isegi kuhu poole abi otsima minna. Patrik? Truumu? ???
E30 keeldub käima minemast. Starter veab mootorit jõuliselt ringi, aga asi ei luba ka mitte. Vahel jõuab aku tühjaks saada, vahel läheb ühel hetkel lambist käima.
Pole kunagi sellist probleemi olnud, ei tea isegi kuhu poole abi otsima minna. Patrik? Truumu? ???
Täna õnnestus proual siis 2 korda aku tühjaks käiata ja täis laadida. Kolmandal korral läks käima. Tundub, et probleem süveneb. Samas sooja mootoriga läheb probleemitult igast asendist. Seega linnast koju saab igal juhul
Kuna ise eestist ära, siis saan hetkel vaid internetivahendusel teoretiseerida.
Ise kahtlustasin ka bensupumpa, samas see liiga uus, et tuksis võiks olla. Samuti ei sõltuks selle käitumine temperatuurist.

Kuna ise eestist ära, siis saan hetkel vaid internetivahendusel teoretiseerida.
Ise kahtlustasin ka bensupumpa, samas see liiga uus, et tuksis võiks olla. Samuti ei sõltuks selle käitumine temperatuurist.
Muhv kirjutas:Täna õnnestus proual siis 2 korda aku tühjaks käiata ja täis laadida. Kolmandal korral läks käima. Tundub, et probleem süveneb. Samas sooja mootoriga läheb probleemitult igast asendist. Seega linnast koju saab igal juhul![]()
Kuna ise eestist ära, siis saan hetkel vaid internetivahendusel teoretiseerida.
Ise kahtlustasin ka bensupumpa, samas see liiga uus, et tuksis võiks olla. Samuti ei sõltuks selle käitumine temperatuurist.
kylmk2ivitus pihusti 2kki kui se e30 veel olemas on?
Kui Patrik ja Truumu pole meelt muutnud siis nende poolt on ka välja hõigatud ise kohale tulemine.Muhv kirjutas:Benafiltrit vahetatud viimaste kuude jooksul ei ole. Arengutest veel nii palju, et heatke seisuga on auto meiega koostöö lõpetanud.
Ei tea, kas peaks selle veeretama nüüd Patriku või Truumu hoovi peale. Kelle kompetentsi selline viga võiks kuuluda?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Viljakas diagnostikapäev seljataga. Selgus, et igati respekteeritud töökojas paigaldatud NGK küünlad olid pisut valet marki. Lisaks olid need NGK-d toodetud Prantsusmaal. Asjaolu, mis asjatundjatel külmavärinaid tekitab. Igaljuhul kolm küünalt võtsid kõigele lisaks veel ka kõrgematel pööretel "üle lüüa". Ühesõnaga - täis saast.
Lisaks juhiti tähelepanu, et suurepärase K&N filtriga (eriti kui see on pool aastat puhastamata) ei saavutata muud kui võimsuse kadu ja suurenenud kütusekulu.
Lisaks juhiti tähelepanu, et suurepärase K&N filtriga (eriti kui see on pool aastat puhastamata) ei saavutata muud kui võimsuse kadu ja suurenenud kütusekulu.
Saaga jätkub. Vahetasin ära küünlad ning profülaktika mõttes jagaja kaane ja rootori. Kõrgepinge osa nüüd täiesti uus. Patrik vahetas ära ka pisut väsinud elektroonilised salalukud.
Seis siiski selline:
Auto läheb käima siis kui ise tahab ja põhiliselt ei taha. Enam ei morjenda mootori temperatuur ka. Töötav mootor on võimeline ise seiskuma. 1a vanast Bosch Silver 100A akust kaob müstilisel kombel vool, nii et õhtul sõitnud auto hommikul starterit järgi ei võta. Kui laadida tunnike, siis kimab ringi nagu noor hirv. (lekkeid pole - kontrollitud)
Ise kahtlustan auto solvumist kuna sai siin pisut ühe M-iga tiiba ripsutatud. Rohkem mõtteid ei ole. Äkki teil on?
Seis siiski selline:
Auto läheb käima siis kui ise tahab ja põhiliselt ei taha. Enam ei morjenda mootori temperatuur ka. Töötav mootor on võimeline ise seiskuma. 1a vanast Bosch Silver 100A akust kaob müstilisel kombel vool, nii et õhtul sõitnud auto hommikul starterit järgi ei võta. Kui laadida tunnike, siis kimab ringi nagu noor hirv. (lekkeid pole - kontrollitud)
Ise kahtlustan auto solvumist kuna sai siin pisut ühe M-iga tiiba ripsutatud. Rohkem mõtteid ei ole. Äkki teil on?
1a vanast Bosch Silver 100A akust kaob müstilisel kombel vool, nii et õhtul sõitnud auto hommikul starterit järgi ei võta. Kui laadida tunnike, siis kimab ringi nagu noor hirv. (lekkeid pole - kontrollitud)
Ma võitlen sama probleemiga....siiani muidugi edutult
Oleksin väga tänulik,kui sellele probleemile lahenduse leides ka mind teavitaksid milles viga oli.
Vabandan ette,kui see postitus kellelegi meele järgi ei olnud
Ma võitlen sama probleemiga....siiani muidugi edutult

Vabandan ette,kui see postitus kellelegi meele järgi ei olnud

endal oli sama probleem mingi aeg tagasi ja probleemiks oli kindalaeka tuli, mis siis voolu tarbis.Muhv kirjutas:1a vanast Bosch Silver 100A akust kaob müstilisel kombel vool, nii et õhtul sõitnud auto hommikul starterit järgi ei võta. Kui laadida tunnike, siis kimab ringi nagu noor hirv. (lekkeid pole - kontrollitud)
Ise kahtlustan auto solvumist kuna sai siin pisut ühe M-iga tiiba ripsutatud. Rohkem mõtteid ei ole. Äkki teil on?
Aku müsteerium lahendatud.
Alustuseks olgu vastuseks MairoG-le öeldud, et nö tarbijatest tekkivad võimalikud lekked kontrollis Truumu järgi - neid polnud.
Patriku soovituse peale kimasin täna Boschi poodi. Seal võeti kena roheline aparaat välja, mis trükkis peatselt pisikese paberilipaka infoga- aku küpse, käivitusvoolu väga vähe. Kuna aku oli suht värske, jalutati pikema jututa taharuumi ja tariti uus aku lauale.
Aku nüüdseks siis korras. Auto käima ei lähe sellegi poolest.
Alustuseks olgu vastuseks MairoG-le öeldud, et nö tarbijatest tekkivad võimalikud lekked kontrollis Truumu järgi - neid polnud.
Patriku soovituse peale kimasin täna Boschi poodi. Seal võeti kena roheline aparaat välja, mis trükkis peatselt pisikese paberilipaka infoga- aku küpse, käivitusvoolu väga vähe. Kuna aku oli suht värske, jalutati pikema jututa taharuumi ja tariti uus aku lauale.
Aku nüüdseks siis korras. Auto käima ei lähe sellegi poolest.
Mul oli enda e28 peal nii et normilt laetud akuga ei läinud käima. Just mootor käis ringi ja ka starter lasi päris hästi kuid tööle ei läinud. Isegi kui ühendasin aku laadija siis lihtsalt starter keerutas kiiremini mootorit....
Lahenduseks oli see et bensiinipumba juhe oli halvasti külge aretatud ja oli mingi rooste seal... puhastasin ära KÕIK juhtmed ja klemmid siis läks käima ilusti. Muideks aku ei tahtnud end ka laadida korralikult kuna massijuhe oli halvas kontaktis kerega.. Nüüdseks probleemid lahendatud.
Sul muidugi võibolla ka teine viga kuid neid kohti tasuks üle vaadata igaks juhuks.
Lahenduseks oli see et bensiinipumba juhe oli halvasti külge aretatud ja oli mingi rooste seal... puhastasin ära KÕIK juhtmed ja klemmid siis läks käima ilusti. Muideks aku ei tahtnud end ka laadida korralikult kuna massijuhe oli halvas kontaktis kerega.. Nüüdseks probleemid lahendatud.
Sul muidugi võibolla ka teine viga kuid neid kohti tasuks üle vaadata igaks juhuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
mul ka vahepeal ei tõmba benapumpa järgi siis selleks on mul kaigas pagassis. togin pumpa senikaua kui järgi võtab. pole viitismist sellise ilmaga auto alla ka ronida. muidu alguses ei saanud aru mis jama on, et käia lolliks aga auto tööle ei lähe 

520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Alustaks sellest, et kui käima ei lähe siis peale starteri käiamist võiks keerata korra küünlad maha ja vaadata mis näoga need on. Kui on märjad siis on selge et on probleem süüte poolega kui on kuivad siis kütuse etteandmisega...
Seal edasi on siis juba lihtsam minna.
Seal edasi on siis juba lihtsam minna.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
siis võib jah olla, et aju lihtsalt ei ava pihusteid. selline viga oli minu autol ka kui uue pritse peale panin. muidu sümptom oli täpselt sama, et käiad ja käiad aga käima ei lähe. erinevuseks oli mul see, et külmkäivitus pihusti siiski andis kütet pele mingil määral ja siis alguses auto mõne turtsu tegi. muidugi võib olla ka veel, et süüde pudub.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf