Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuni eelmise aasta maini olid ka all 17x8.5 M5 replicad, mis muidugi on üks ilusamaid disaine üldse. Kahjuks siis hakkasid nad kellelegi teisele rohkem meeldima ja nad teisaldati ilma minu nõusolekuta. Vahelduseks võtsin siis BBS RK-d, samuti 17x8.5 mõõdus ja üllatuseks avastasin, et sõita hoopis mugavam, järelvibratsiooni vähem ja aukudes põrutamist. Ei tea palju kaalus replica, aga BBSi ratas kaalub ainult 8.1kg ja vedrustamata massi osas on iga kilo arvel nagu näha
Ilves kirjutas:Kuni eelmise aasta maini olid ka all 17x8.5 M5 replicad, mis muidugi on üks ilusamaid disaine üldse. Kahjuks siis hakkasid nad kellelegi teisele rohkem meeldima ja nad teisaldati ilma minu nõusolekuta. Vahelduseks võtsin siis BBS RK-d, samuti 17x8.5 mõõdus ja üllatuseks avastasin, et sõita hoopis mugavam, järelvibratsiooni vähem ja aukudes põrutamist. Ei tea palju kaalus replica, aga BBSi ratas kaalub ainult 8.1kg ja vedrustamata massi osas on iga kilo arvel nagu näha
priitv8 kirjutas:Kusjuures, BMW originaalveljed on pigem rasked, kui kerged. Aga ka kõvad.
Nii palju, kui mina tean, siis on autoajakirjanikud BMW originaalvelgi soovitanud nende vastupidavuse aukudest läbisõitudele, kõnniteekividele ja muudele kahjustustele.
Selle nö kõvadusega on mõistlik ka piiri pidada. Kõvaduse üks vorm on ka rabedus, mida teatud hiina replicatel pidi esinema. Olulisel parem on see, kui velg pommiaugus kõveraks läheb, kui rehv koos pliidirõngaga minema sõidab ja sisu ratta külge töllerdama jääb