thx
panen siia miskit kirja, sest teistel paistab ka huvi olevat
sander_k on põmst kõikidele mu küsimustele vastanud, niiet tänage ka teda
jutt käib konditsioneerist, mitte kliimast:
vaja läheb siis:
1. kahe klapiga kraani, et töötaks kahepoolne soojendus:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0126/
parem oleks, kui saaks kohe need voolikud ja värgid ka kõik. 2tk peaks vist puhuriga masinatel juba olema
2. kondikasti armatuuri alla kogu juhtmete ja trossidega + paneel siis.
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0648/
mul läks vaja kondikastile veel eraldi aju:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0559/
vana ja vale info -> selline eraldi ajuga süsteem on vist veidi lihtsam ka, sest sander_k jamab praegu sellega, et saaks auto ajus kondi
enabletud
õige info -> kliimal polegi eraldi aju. kõik on paneeli sees vist
3. kompressorit:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0754/
4. kompressori rihma mingit pingutit/leevendit (ehk flantsi?) ja rihma ennast siis:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0562/
5. radikat+ventikat (ning seda kinnitustala):
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0718/
6. kuivatit:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0163/
+ kõiki neid torusid, kumme jms, mis seal pildil on
7. kolme toru, mis ühendavad vajalikke seadmeid

2tk läheb mootorist vasakulepoole kuivatisse ja radikasse. kolmas läheb pumbast radikasse
8. õhutorusid ja nende üleminekuid jalgade kohale (armatuuri küljes ja vaiba all on täpselt samad puhuriga variandil, niiet neid pole vaja) - nr 5-9:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0161/
+ seda keskmist õhuava, millel on 2 keeratavat nuppu ja asub raadio kohal - nr2:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0757/
9. kondikastile kindlasti ka tihend, mis kere ja kasti vahele läheb - nr6:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-64_0648/
10. kliimapumba rihma jaoks ühte rullikut, mis asub väntvõlli otsas (pikemate poltidega(6tk) kui seal stockis on)
11. radika ette igasugu plastikvidinaid/õhusuunajaid
12. kõrvalt vaatamiseks ühte kondi/kliimaga masinat, mille pealt hea vaadata kuhu miski käib :p
13. lõpuks vajab ka täitmist.
14** käigukasti kohalt tuleb kondentsvee luti jaoks mõeldud auk sealt lahti lüüa - tehases on väike plekk ette lastud. sama ka aju ja vurri vahel oleva kereplekiga - sinna käib üks alumiiniumist torudega vahelüli kondikasti ja kahe pika toru vahele.
15* soovitaks tihendid kõik uued panna ning poltidele seibid ka vahele. kui polte/seibe pole piisavalt, siis balticbolt-ist saab osta
Sander rääkis veel, et peab väheke mingit PEG õli ka lisama igasse seadmesse, aga hetkel ei oska kommenteerida. uude radikasse peaksin küll panema, aga seda uurib veel hiljem.
aga põmst kui mõnel doonoril on mootor maha võetud, siis on kondi mahavõtmine ja hiljem peale panemine väga kerge, sest mahavõtmisel juba näed kuhu miski käib.
soovitaks ainult mutrid/poldid eraldi kilekottidesse panna. siis hiljem veel lihtsam