Akust jookseb vool välja.. ?
Akust jookseb vool välja.. ?
Probleem selline, et jätan auto õhtul seisma, kõik tuled jms kustus, hommikuks on aku tühi. Ostsin uue aku, lugu oli sama. Miski tarbib voolu (üle 3A). Millest võib see tulla, mis tarbib?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
vaata ega midagi kuskil tööle ei jää.
Minul oli kunagi e30 nii et pardatsjoki tuli jäi põlema ja see tõmbas ööda aku tühjaks.
See võib olla üks variantidest.
Minul oli kunagi e30 nii et pardatsjoki tuli jäi põlema ja see tõmbas ööda aku tühjaks.
See võib olla üks variantidest.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ei põle ükski tuli kusagil, kontrollitud.
Kaitsmed ykshaaval välja tõmmatud ja testeriga kontrollitud, ei aidanud seegi. Aga vool jookseb välja ikkagi.
Üks huvitav fakt on seegi, et võtsin akul klemmid maha, kuid kui süüte sisse keeran, hakkavad armatuuril mõned tuled tuhmilt põlema. Just nagu ei saaks olla, aga on!
Kaitsmed ykshaaval välja tõmmatud ja testeriga kontrollitud, ei aidanud seegi. Aga vool jookseb välja ikkagi.
Üks huvitav fakt on seegi, et võtsin akul klemmid maha, kuid kui süüte sisse keeran, hakkavad armatuuril mõned tuled tuhmilt põlema. Just nagu ei saaks olla, aga on!
Selle voolutarbija leidsin üles. Vähemalt leidsin juhtme üles
Eelmine omanik oli vedanud aku pluss klemmile mingi juhtme, mille teine ots läks kusagile salongi. Jumal seda teab, mis aatomiseadeldis seal peidus on. Võtsin akult selle juhtme tagant ära, auto töötas edasi nagu peab.
Üks minu poolt pakutud variant on see, et autole oli (ise ehitatud?) konditsioneer, mis seda voolu tarbis. See seletaks ka iseveetud juhet akult. Põhjuse selliseks arvamuseks annab mädamunahais, mis täna hommikul autosse tekkis.

Eelmine omanik oli vedanud aku pluss klemmile mingi juhtme, mille teine ots läks kusagile salongi. Jumal seda teab, mis aatomiseadeldis seal peidus on. Võtsin akult selle juhtme tagant ära, auto töötas edasi nagu peab.
Üks minu poolt pakutud variant on see, et autole oli (ise ehitatud?) konditsioneer, mis seda voolu tarbis. See seletaks ka iseveetud juhet akult. Põhjuse selliseks arvamuseks annab mädamunahais, mis täna hommikul autosse tekkis.