K: e32 750 blokkdifri kohta?
K: e32 750 blokkdifri kohta?
Keegi oskab öelda kas e32 750-del on kõigil blokkdiffer?
Või on alates mingist aastast või oli lisana?
Või on alates mingist aastast või oli lisana?
okey... ma nüüd veits segaduses: keegi oskaks seletada vahet:
- Limited Slip Differential
- Locking Differential
- Torsen Differential
Niipalju kui ma aru saan, siis
-LSD lubab mingil määral rataste erinevaid pöörlemiskiirusi (e32 vist 25%)
-Locking Differential ei luba erinevusi
-Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse
teisele rattale?
Sain õieti aru?
Tänud
- Limited Slip Differential
- Locking Differential
- Torsen Differential
Niipalju kui ma aru saan, siis
-LSD lubab mingil määral rataste erinevaid pöörlemiskiirusi (e32 vist 25%)
-Locking Differential ei luba erinevusi
-Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse
teisele rattale?
Sain õieti aru?
Tänud
Ma küll nii julget väidet ei julgeks panna. Varuosakataloog näitab küll tavalist diffrit ja kindlasti ei läinud LSD alla ASC+T varustatud autodele.Charly kirjutas:minu teada pole ilma LSD difrita ühtki e32 tehasest välja veerenud
Ja kui seda uskuda, siis pold LSD põhivarustuses isegi mitte 750-l:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/auss ... p#Getriebe
Ning vaadates lisavarustuse nimekirja:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/sond ... attung.php
saame teada, et SA209 - 25% Sperrdifferential maksis 990DM ja oli lisavarustuses kõigile mudelitele v.a. 750i (ilmselt ei kannata momenti).
Samuti välistas SA214 ASC+T tellimine SA209 tellimise võimaluse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kui selle välja lülitada saab, siis plokiga võib talvel küll märksa parem olla. samas, kust sa selle LSD sinna leiad, neid liigub ikka ääretult vähe. mingi 3,5se oma seda momenti väga kaua tõenäoliselt ei talu. juhuse tahtel mul just oli üks e34 m5 lsd aga selle müüsin juba ära.fromme kirjutas:nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Just, sealt alates enam neid ei toodetagi (v.a. spets viskolukk M-mudelitel), sest nüüd on olemas ASC+T ja DSC. E39-l tehti ka difrikorpus nii väike, et sinna (vähemalt originaalis) enam LSD panna ei saagi.raimo_r kirjutas:Realoem e32 näitab LSD'd aga e38'le enam mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Jah, paar juhet ja andurit ning aju on oluliselt odavamad kui üks mehaaniline ja kuluv jurakas.
Aftermarket tootjatelt saab lsd plokke küll aga hinnad on soolased. Quaife omad BMW'dele Ŗ660 näiteks
Aftermarket tootjatelt saab lsd plokke küll aga hinnad on soolased. Quaife omad BMW'dele Ŗ660 näiteks
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Mis hinnaga ära läks?Kui saladus ei ole?raimo_r kirjutas:kui selle välja lülitada saab, siis plokiga võib talvel küll märksa parem olla. samas, kust sa selle LSD sinna leiad, neid liigub ikka ääretult vähe. mingi 3,5se oma seda momenti väga kaua tõenäoliselt ei talu. juhuse tahtel mul just oli üks e34 m5 lsd aga selle müüsin juba ära.fromme kirjutas:nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit

BS! Esialgne kirjeldus oli üsna hea. Oluline täpsustus on, et torsen toimib kordistina, so kui moment ühel rattal/sillal on null (ratas õhus vms), siis on ta teisel rattal/sillal 0 x X ehk samamoodi null.Juss kirjutas:Torsen peaks lihtsalt libisevat ratast pidurdama. Teine ratas ei saa sellest midagi.fromme kirjutas: -Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse teisele rattale?
http://www.torsen.com/general/general_faq.htm
minuarust ikka on. see ASC on täiesti mannetu, lisaks eelistan ise autot juhtida, mitte mingil arvutil lasta seda teha. ASC väljalülitamine ja LSD on ikka hoopis teine asi.
Viimati muutis raimo_r, 12.03.2006 22:56 58, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||