7-s läheb facelifti
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
7-s läheb facelifti
sattusin sellistele piltidele:
[img]http://www.autoweek.com/weekart/2003/06 ... ont400.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.com/weekart/2003/06 ... ear400.jpg[/img]
enne:
[img]http://www.autoweek.com/images_content/ ... iesold.jpg[/img]
courtesy of [url=http://www.autofiend.com/]autofiend.[/url]
[img]http://www.autoweek.com/weekart/2003/06 ... ont400.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.com/weekart/2003/06 ... ear400.jpg[/img]
enne:
[img]http://www.autoweek.com/images_content/ ... iesold.jpg[/img]
courtesy of [url=http://www.autofiend.com/]autofiend.[/url]
Esiosa on ju maski all. Sisuline point tundub olema pisut lennukamate joonte lisamine. Esi neerud un venitatud teravamaks analoogselt viimase e46 faceliftiga. Samuti tundub olevat muutunud tagumise numbri ümbrus. Samuti teravam ja lennukam. Pagasiruumi luugi peal olevad tuled on lühemad. Lennukam on ka külje karpide? joone jätkumine tagastangel. Mis on toimunud esituledega, nendelt piltidelt ei selgu.
Tundub, et bemari on miski uue strateegia välja mõelnud - uus mudel tuleb nüri välimusega (meenutage e46 esimesi pilte roosast kollaste suundadega masinast). Peale facelifti saab asi oma õige sära.
Tundub, et bemari on miski uue strateegia välja mõelnud - uus mudel tuleb nüri välimusega (meenutage e46 esimesi pilte roosast kollaste suundadega masinast). Peale facelifti saab asi oma õige sära.
Mõelge kui tore, kui seitsmesele ka "ilusad" sarved tulede ülaossa tehakse. Täpselt nagu uuel viiesel. See oleks alles tase, tuuningutükkide müüjal saavad ilmselt käibed suurenema, et seda pornot kere värvi plastikuga kinni katta.
Ja seitsmesele kelmikad terava nurgaga neerud - no säästke. Jube mõttekas värk, et teeme enne ilgelt suure ja mõttetult juraka auto valmis ja siis püüame paari terava nurgaga kogu seda kolossi kuidagi seeditavamaks muuta.
Chris Bangle võiks Renault'sse tööle minna. Sellele firmale meeldivad sellised ääretult totrad ja omavahel mittesobivad lahendused.
Ja seitsmesele kelmikad terava nurgaga neerud - no säästke. Jube mõttekas värk, et teeme enne ilgelt suure ja mõttetult juraka auto valmis ja siis püüame paari terava nurgaga kogu seda kolossi kuidagi seeditavamaks muuta.
Chris Bangle võiks Renault'sse tööle minna. Sellele firmale meeldivad sellised ääretult totrad ja omavahel mittesobivad lahendused.
Ikkagi - ei saa rahu enam. **** kas BMW on muutumas mingiks Jaapani massiautoks. Et iga paari aasta tagant toome uue mudeli välja. Kui asi nii edasi läheb, arutame siin kümne aasta pärast, et "vaat see kolmene oli hea, mida toodeti 2005 aasta veebruarist oktoobrini. Ja siis see novembrist märtsini mudel oli jama..."
Miks hoiab Mercedes W126 niivõrd hästi oma hinda??? Auto püsis peaaegu muutumatuna tootmises 12 aastat. Paraku ei soovi BMW tänapäeval enam kuidagi sellist trendi viljeleda, et teeks ühe täiusliku mudeli ja siis toodaks teda vähemalt 8 aastat. E30 oli ju selline auto, E34 ja E32 samuti. Siiani väga väärt autod.
Miks hoiab Mercedes W126 niivõrd hästi oma hinda??? Auto püsis peaaegu muutumatuna tootmises 12 aastat. Paraku ei soovi BMW tänapäeval enam kuidagi sellist trendi viljeleda, et teeks ühe täiusliku mudeli ja siis toodaks teda vähemalt 8 aastat. E30 oli ju selline auto, E34 ja E32 samuti. Siiani väga väärt autod.
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Ikkagi - ei saa rahu enam. **** kas BMW on muutumas mingiks Jaapani massiautoks. Et iga paari aasta tagant toome uue mudeli välja. Kui asi nii edasi läheb, arutame siin kümne aasta pärast, et "vaat see kolmene oli hea, mida toodeti 2005 aasta veebruarist oktoobrini. Ja siis see novembrist märtsini mudel oli jama..."
Miks hoiab Mercedes W126 niivõrd hästi oma hinda??? Auto püsis peaaegu muutumatuna tootmises 12 aastat. Paraku ei soovi BMW tänapäeval enam kuidagi sellist trendi viljeleda, et teeks ühe täiusliku mudeli ja siis toodaks teda vähemalt 8 aastat. E30 oli ju selline auto, E34 ja E32 samuti. Siiani väga väärt autod. [/quote]
see on praegu viimane mood, et inimesed
rohkem raha panustaks kui uus mudel tuleb. Voib-olla pead mind tagurlikuks,
aga see bmw, mis oli e30/28(24-ga on
ammu ajalugu
Ikkagi - ei saa rahu enam. **** kas BMW on muutumas mingiks Jaapani massiautoks. Et iga paari aasta tagant toome uue mudeli välja. Kui asi nii edasi läheb, arutame siin kümne aasta pärast, et "vaat see kolmene oli hea, mida toodeti 2005 aasta veebruarist oktoobrini. Ja siis see novembrist märtsini mudel oli jama..."
Miks hoiab Mercedes W126 niivõrd hästi oma hinda??? Auto püsis peaaegu muutumatuna tootmises 12 aastat. Paraku ei soovi BMW tänapäeval enam kuidagi sellist trendi viljeleda, et teeks ühe täiusliku mudeli ja siis toodaks teda vähemalt 8 aastat. E30 oli ju selline auto, E34 ja E32 samuti. Siiani väga väärt autod. [/quote]
see on praegu viimane mood, et inimesed
rohkem raha panustaks kui uus mudel tuleb. Voib-olla pead mind tagurlikuks,
aga see bmw, mis oli e30/28(24-ga on
ammu ajalugu
- cz_special
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 02.04.2003 19:58 37
kuuldavasti CB seda lubaski lähimate kuude jooksul teha. kas sina oled oma cv juba saatnud, et hakata ise uusi bmw autosi kujundama, kuna paistad teemat päris hästi valdavat?Martin_R kirjutas:Mõelge kui tore, kui seitsmesele ka "ilusad" sarved tulede ülaossa tehakse. Täpselt nagu uuel viiesel. See oleks alles tase, tuuningutükkide müüjal saavad ilmselt käibed suurenema, et seda pornot kere värvi plastikuga kinni katta.
Ja seitsmesele kelmikad terava nurgaga neerud - no säästke. Jube mõttekas värk, et teeme enne ilgelt suure ja mõttetult juraka auto valmis ja siis püüame paari terava nurgaga kogu seda kolossi kuidagi seeditavamaks muuta.
Chris Bangle võiks Renault'sse tööle minna. Sellele firmale meeldivad sellised ääretult totrad ja omavahel mittesobivad lahendused.
Need pidevad faceliftid toovad jah lühiajalist edu aga õõnestavad tugevat vundamenti, milleks BMW'l on ikka olnud kvaliteet ja margikindlad kliendid.
Suureneb nende edevate klientide hulk, kellel on ädasti vaja viimast moeröögatust omada ja võivad otsustada sellest lähtudes uue bemmi kasuks. Samas on see sihtgrupp ebastabiilne, sest võib järgmiseks autoks silma pilgutamata valida hoopis uue ja edeva sõiduki mõne konkurendi pakutavate hulgast.
Sellele sihtgrupile orienteerumine toob kaasa ka selle, et BMW uute mudelite väljatöötamisel suureneb kiiruse tähtsus kvaliteedi arvelt.
Samal ajal väheneb nende inimeste hulk, kes BMW margile truud on. Ehk siis sellised inimesed, kes tahavad osta soliidset luksuslikku autot, mida nad usaldavad ning nad tahavad sõita selle autoga kolm-neli aastat järjest ja ei taha igal aastal avastada, et juba liiguvad ringi uuemad variandid tema autost, mille eest ta nii palju raha välja käis.
Kokkuvõttes väheneb sedamoodi margi usaldusväärsus ja ka hind, mida inimesed on nõus selle auto eest maksma.
Suureneb nende edevate klientide hulk, kellel on ädasti vaja viimast moeröögatust omada ja võivad otsustada sellest lähtudes uue bemmi kasuks. Samas on see sihtgrupp ebastabiilne, sest võib järgmiseks autoks silma pilgutamata valida hoopis uue ja edeva sõiduki mõne konkurendi pakutavate hulgast.
Sellele sihtgrupile orienteerumine toob kaasa ka selle, et BMW uute mudelite väljatöötamisel suureneb kiiruse tähtsus kvaliteedi arvelt.
Samal ajal väheneb nende inimeste hulk, kes BMW margile truud on. Ehk siis sellised inimesed, kes tahavad osta soliidset luksuslikku autot, mida nad usaldavad ning nad tahavad sõita selle autoga kolm-neli aastat järjest ja ei taha igal aastal avastada, et juba liiguvad ringi uuemad variandid tema autost, mille eest ta nii palju raha välja käis.
Kokkuvõttes väheneb sedamoodi margi usaldusväärsus ja ka hind, mida inimesed on nõus selle auto eest maksma.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
soon kirjutas:minul küsimus - kuskohast on üldse pärit need pildid ja informatsioon 7. seeria facelifti kohta?
kimmo kirjutas:courtesy of autofiend.
See et BMW üritab trendiga sammu käia mu meelest pole selles midagi halba!
Oli ju ka juttu siis kui oli hai BMW'de aeg ja kui tuli E30/32/34 oli samamoodi kisa ja kära, paljudele ei meeldinud. Aga yldiselt rahvale läks peale. Ex see on algus, pärast muutub talutavaks ja ilusaks.
Näiteks mul pole absull midagi halba öelda uue 5'se vaade pimedas, selle tunned 100 muu mudelite seast ära. Neer on ja see jääb.
Vaata 1930a BMW'si millised olid siis neerud ja nüüd. Loomulik progress.
Minule esmapilgul E65 ka ei meeldinud, aja jooksul hakkas meeldima.
Tagaosa tehti tagasihoidlikumaks täitsa OK
Esiosa kui tehaks mõned lennukamad jooned pole halba mu meelest peasi et need tobedad augud tule jaoks ei jääls nagu pildil, kui see tõesti on mask siis OK.
Mina siiski fännan E38 sellel on säilinud kuidagi konservatiivsus, mis on puudu tänapäeva autodel. Kõik auto jooned puhutud ylesse otseses mõttes, Kapott tiivad ukased, meenutab palli
Ja mu meelest BMW siiski pole Riisika moodi ja ei saa olema ka.
Näit Z4/Z8 väljatulemissaadik võtnud mulle sulje jooksma
Mida ei saa öelda Z3 kohta mu meelest rõvedamaid autosi
Oli ju ka juttu siis kui oli hai BMW'de aeg ja kui tuli E30/32/34 oli samamoodi kisa ja kära, paljudele ei meeldinud. Aga yldiselt rahvale läks peale. Ex see on algus, pärast muutub talutavaks ja ilusaks.
Näiteks mul pole absull midagi halba öelda uue 5'se vaade pimedas, selle tunned 100 muu mudelite seast ära. Neer on ja see jääb.
Vaata 1930a BMW'si millised olid siis neerud ja nüüd. Loomulik progress.
Minule esmapilgul E65 ka ei meeldinud, aja jooksul hakkas meeldima.
Tagaosa tehti tagasihoidlikumaks täitsa OK
Esiosa kui tehaks mõned lennukamad jooned pole halba mu meelest peasi et need tobedad augud tule jaoks ei jääls nagu pildil, kui see tõesti on mask siis OK.
Mina siiski fännan E38 sellel on säilinud kuidagi konservatiivsus, mis on puudu tänapäeva autodel. Kõik auto jooned puhutud ylesse otseses mõttes, Kapott tiivad ukased, meenutab palli

Ja mu meelest BMW siiski pole Riisika moodi ja ei saa olema ka.
Näit Z4/Z8 väljatulemissaadik võtnud mulle sulje jooksma
Mida ei saa öelda Z3 kohta mu meelest rõvedamaid autosi
ikka ei leia....kimmo kirjutas:soon kirjutas:minul küsimus - kuskohast on üldse pärit need pildid ja informatsioon 7. seeria facelifti kohta?kimmo kirjutas:courtesy of autofiend.

- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
soon kirjutas:ikka ei leia....

link teemale on siin: http://www.autofiend.com/modules.php?na ... cle&sid=85
nojah, nii põhjalikult ei viitsinud seda uurimust teostama hakata. aga thanks.kimmo kirjutas:soon kirjutas:ikka ei leia....ka seal on search võimalus...
link teemale on siin: http://www.autofiend.com/modules.php?na ... cle&sid=85
see ei ole ju mingi ametlik teadaanne!
jah, kindlasti tehakse talle mingil hetkel facelift, kuid mitte lähima 3-4 aasta jooksul. juhtumisi on mul soojad suhted ühe bmw inseneriga ja arvan, et oleksin sellise uudisega kursis, kui see paika peaks ja lähiajal toimuks.
(loomulikult uute mudelite arendamine juba käib ja võimalik, et mingid versioonid praeguse seitsmese faceliftist on ka juba tehtud). kuid kindlasti see selline olema ei saa

www.7er.com käis Dingolfingi tehases.
Juttu ja pilte leiab siit: http://www.7-forum.com/mein7er/treffen/050610/index.php
Tehase ametlikud pressimaterjalid tootmisest on ka inglise keeles olemas:
http://www.7-forum.com/modelle/e65/7ser ... munich.php
Tehase ametlikud pressimaterjalid tootmisest on ka inglise keeles olemas:
http://www.7-forum.com/modelle/e65/7ser ... munich.php
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Õnnestus proovida 750`i. Esimest korda sellise suure auto roolis. Võrreldes 5sega on hoopis uimasem, kuid eks ta nii peabki olema. Minek oli aga väga võimas, kuigi kast ootab natuke liiga kaua, enne kui käigu,paar alla vahetab. 80-150 on ikka väga kiire tulema, sealjuures valitseb salongis vaikus. alles 5.5 ja edasi pöörete peal hakkad kuulma mootorit ja seda on meeldiv kuulda. Kuigi endale ei ostaks 7mest, oleks siiski meeldiv mõned korrad kuus pikemaid otsi sellega teha 

7 facelift tehti mõned kuud tagasi ära ja see ülemine pilt on facelift maskiga, mida kasutatakse ainult testide ajal.
Tagaosa on vana oma. UM'i kodulehel on juba 3-4 kuud uued üleval ja see on palju parem kui vana. Tagatuled on laiemad ja esituled on ka lahedamad. Rool läks kolmnurkseks ja mõned sisemised mutused on veel.
Auto on juba 4
aastat tootmises olnud ja oligi facelifti jaoks aeg. E39 oli ka 4-5 aastat ja siis tuli facelift. Täiesti normaalne vahe on olnud. Seda 7'seera facelifti teemal oli siin just pikk arutelu ju mõni kuu tagasi.
Nagu kõik klubi LIIKMED huvilistele alati sõbralikult soovitavad KASUTAGE OTSINGUT
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... a+facelift 
Ja minu isiklik arvamus on, et BMW disain muutus tõeliselt heaks alates E65'st. Uus viiene, seitsmene, kuuene kõik Z'id on palju paremad kui nende eelkäijad. Ainult uue kolmese tagatuled häirivad veidi. Kõik muu on SUPER.


Tagaosa on vana oma. UM'i kodulehel on juba 3-4 kuud uued üleval ja see on palju parem kui vana. Tagatuled on laiemad ja esituled on ka lahedamad. Rool läks kolmnurkseks ja mõned sisemised mutused on veel.
Auto on juba 4

Nagu kõik klubi LIIKMED huvilistele alati sõbralikult soovitavad KASUTAGE OTSINGUT



Ja minu isiklik arvamus on, et BMW disain muutus tõeliselt heaks alates E65'st. Uus viiene, seitsmene, kuuene kõik Z'id on palju paremad kui nende eelkäijad. Ainult uue kolmese tagatuled häirivad veidi. Kõik muu on SUPER.