Silwer kirjutas:IRW @ kergelt...Siim_K kirjutas:(mille 2.5'sest saab kergelt 310hj kätte:)


Mulle jäi segaseks mille mootorit sa siis osta või müüa plaanid? 318is?Kaido S kirjutas:Tänase seisuga on mootori müümine kokku lepitud, kuid raha mul veel käes ei ole - võib-olla pean sellega siiski jätkama. Siiski pole E36 M3 3.0liitrine päris legaalne - ta on ca 2-3 kilo raskem, kui mootori ümbertõstmiseeskiri lubab (raskeima mootoriga USA turu hiline E30, mootoriks 2.5 M50 + 20%). Seetõttu pole mul sellest ka eriti kahju, sest rumalatest seadustest hoolimata mulle vassida ei meeldiks. Minu nägemuses oleks ideaalsed mootorid E90 2.5liitrine magneesiumplokiga mootor või siis E34 3liitrine V8 - mõlemad on haruldased, mõlemal on ka väänet ja jõudu - palju siis õnneks vaja läheb?
Ok, sa siis tee oma autode kohta eraldi teemad lugejate autode alla kah. Siis me kõik elaks su tegemistele ja ideedele kaasa ning ei jätaks sulle enam ka võimalus oma projektidest taganemiseks...Kaido S kirjutas:318is on sõitmiseks. Lisaks sellele ostsin E36 M3 mootori, E30 Coupe kere ja muud pudi-padi. Kere polnud päris see mida tahtsin ja täneseks on see omanikku vahetanud.
Itaalia ja Portugal olid need kohad siis, kuna üle 2-liitrised mootorid olid seal kõvasti maksustatud. Seega, tehti kärbitud tiibadega 320iS. Eesmärgiks oli võtta turul tükk Alfa Romeo tordilõigust. Kere 325, 2-ust, m-pakett, M3 moto (192 hj), M3 käimar.Kustas kirjutas:320is on siis sama nagu on m3, tal on lihtsalt kubatuur kägistatud 2 liitri peale, kuna seal, kus neid autosid müüdi, oli mingi kahtlane maksupoliitika... mainin seda sellepärast, et Su jutust annab välja lugeda nagu Sa ei teaks seda...e36forever kirjutas:Ja on 100 000 krooni eest kindlasti parem auto, kui seda tavaline 320is
Tegelikult võib sellest paari kilo probleemist ka jagu saada, asendades S50 malmploki M52 mootori aluplokiga. See kehtib nüüd küll rohkem USA turu kohta, sest US S50 ja euro S50 on üpris erinevad mootorid. Samuti on küsimus kas see seda väärt on.Siiski pole E36 M3 3.0liitrine päris legaalne - ta on ca 2-3 kilo raskem, kui mootori ümbertõstmiseeskiri lubab (raskeima mootoriga USA turu hiline E30, mootoriks 2.5 M50 + 20%). Seetõttu pole mul sellest ka eriti kahju, sest rumalatest seadustest hoolimata mulle vassida ei meeldiks. Minu nägemuses oleks ideaalsed mootorid E90 2.5liitrine magneesiumplokiga mootor või siis E34 3liitrine V8 - mõlemad on haruldased, mõlemal on ka väänet ja jõudu - palju siis õnneks vaja läheb?
See on minu jaoks uudis...Kaido S kirjutas:M50 mootoriga läks usa turule E30 touring, väikese seeriana küll, aga tähtis on fakt - sellise kaaluga mootor oli tehasest sellisel kerel.
Ma otsisin enda infoallikad ka läbi, sellisest asjast pole kuskil juttu...too mingi link ära, oleks väga huvitav lugeda.Kaido S kirjutas:Minu andmetel peaks M50 kaal olema 136 kg, E36 S50 ja S52 kaaluvad 152 kg - need andmed peaks olema suht täpsed, võimalik on veel kahe-kolme kg lisandumine. Loomulikult saaks need lisanduvad ülearused 2-3 kg kusagilt maha võtta, kui aga kusagil kirjasõnas on ARK jaoks see 2-3 kg üle lubatud piiri, siis ütlevad nad EI. Nad ei hakka üldse süvenema, kergem on keelata. M50 mootoriga läks usa turule E30 touring, väikese seeriana küll, aga tähtis on fakt - sellise kaaluga mootor oli tehasest sellisel kerel.
Jah, Eestis on 3,5l M30 mootoriga e30neid arvel aga need on saadud registrisse ennem seaduse muutumist.e36forever kirjutas:M3 mootori saaks igatahes panna(vähemalt kaaluga küll probleemi pole), sest e30-le ON pandud 3.5l mootorit , autoks oli küll Alpina Bmw, kuid see ei loe, sest ikkagi e30. 3.5l-seid e30-id on Eestisse arvele ka võetud...
Kas keegi suudab identifitseerida veljed (mudelinimi) - st kas need on praegu samuti olemas ja kust nei otsida (Saksa Auto AMK, Alptom)?alr kirjutas:E30 M3 Touring
Sigailus igaljuhul.
Kena igaljuhul, aga M3 ei tähenda ainult mootorit.alr kirjutas:E30 M3 Touring
Sigailus igaljuhul.
ja siin sellised müügis: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16441mätas kirjutas:Vaata siit tegu OEM BMW veljega style 5.
BMW M3 -89
Hind: 40 000 EEK
Lisainfo: rallikrossiks, Eali kaart, stardivalmis.
Kontakt:
Tel. 5398 5228
Pärnu, paikuse
ammiracing@hot.ee
see ei ole m3, vaid mingi 83-87a. 3-se kerele ehitatud superkrossi auto, millel on peal(ei ole 100%kidel) 320iS'i mootor, kuid on saadaval ka k.kast, kuid superis ei tohi sport kasti olla vist...tanelp kirjutas:Ma isegi ei kahtle sellese36forever kirjutas:Nägin ka seda rally.ee-s, aga ei usu , et see päris m3 on. Tõenäoliselt lihtsalt m3 laienditega rallikrossi auto..
Kas keegi Paikusele lähedal elav inimene äkki viitsib selle "M3" üle vaadata?