BMW loobub E-tähistusest
BMW loobub E-tähistusest
E87, E90, E60, E65. Enamus aega ei räägi BMW-fännid omavahel 3. ja 5. seeriast, vaid kasutavad neidsamu E-tähest ja numbrist koosnevaid kombinatsioone, millega BMW tehas on sisemiselt oma mudeleid identifitseerinud ligi 50 aastat.
Ent nüüd on see ajajärk ajakirja Motor Trend andmeil läbi saamas - viimane 3. seeria ehk E90 jääb viimaseks E-tähist (E nagu entwicklung ehk areng) kandvaks mudeliks. Põhjustest pole juttu, ent väga tõenäoliselt on selleks see, et poolsajandi jooksul on kõik kombinatsioonid juba kasutuse leidnud.
Firma järgmine mudeliajajärk saab kandma F-tähte - 2008. aastaks valmiv uus 7. seeria on juba omale saanud tähise F01 ning 2010. aastaks plaanitav uus 5. seeria F10.
allikas: autopunkt.ee
Ent nüüd on see ajajärk ajakirja Motor Trend andmeil läbi saamas - viimane 3. seeria ehk E90 jääb viimaseks E-tähist (E nagu entwicklung ehk areng) kandvaks mudeliks. Põhjustest pole juttu, ent väga tõenäoliselt on selleks see, et poolsajandi jooksul on kõik kombinatsioonid juba kasutuse leidnud.
Firma järgmine mudeliajajärk saab kandma F-tähte - 2008. aastaks valmiv uus 7. seeria on juba omale saanud tähise F01 ning 2010. aastaks plaanitav uus 5. seeria F10.
allikas: autopunkt.ee
See uudis tuli tegelikult juba läinud novembris:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=140502
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=140502
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kas mitte ''pesukotil'' ka tähistus ei muutunud/muutu, olen kuulnud midagi mudelist 1007? Aga jah, ykskord saavad ju numbrid otsa ka, mitte küll päriselt, aga BMW puhul oleks ju imelik uuesti otsast alata paaritute arvudega vms , jube imelik oleks 25 aasta pärast s6ita näiteks E35 500sega v E37 700sega
Kuigi jah, näiteks E39 on ka paaritu arv, samuti näiteks E3 ja E23 ja E31... 


Ega's pole kuskil öeldud, et ainult paarisnumbreid kasutatakse!
Lihtsalt kõik arendusprojektid ei jõua ju seeriatootmisse.
Keda huvitab, siis siin on päris põhjalik loetelu nendest koodidest:
http://www.bmwarchiv.de/de/e_codes.html
PS pange tähele, et juba on ka F-koodid lisatud.
Mini R-koodid on juba vana teema.
Lihtsalt kõik arendusprojektid ei jõua ju seeriatootmisse.
Keda huvitab, siis siin on päris põhjalik loetelu nendest koodidest:
http://www.bmwarchiv.de/de/e_codes.html
PS pange tähele, et juba on ka F-koodid lisatud.
Mini R-koodid on juba vana teema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See ju 4-sil turbomootor. 238Nm. Ja auto kaalub 980kg! 0-100km/h 6,6 sek.truumu kirjutas:See E25 pani küll ila tilkuma...
Ja 1,990 L mootorist 206KW välja pigistada...
Sebisin just endale sellise broüüri, sealt lugesin. Paul Bracq-i originaaljoonistega:
Muidugi siin ka need andmed kirjas:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=96294
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!