E36 318is coupe suur kütusekulu
E36 318is coupe suur kütusekulu
Olen lugenud, et sellel autol väga madal kütusekulu. Ise olen maanteel saanud hakkama umbes 7 liitriga, aga linnas tundub kulu imelikult suur. Kui annad minna (kiirendad foori taga jne), siis on kulu umbes 15 L/100km. Samas ka üritades kokkuhoidlikult sõita jääb kulu tugevalt üle 10L, kipub 12-13L kanti minema?
Külmalt hommikult käivitades on autos tunda ka bensiinilõhna. Kas on alust arvata, et mootoril midagi tuksis või võtabki is linnas üle 10L??
Külmalt hommikult käivitades on autos tunda ka bensiinilõhna. Kas on alust arvata, et mootoril midagi tuksis või võtabki is linnas üle 10L??
mul enda IS-ga praegu sama teema. Maanteel tuleb ca 8, aga linnas praegu kuni 15. Aga mina selle üle ei imesta, kuna pidevalt käib ratas tühja ja üks tagapidur jääb aeg-ajalt peale. Suvel läks mul linnas ca 11 l.
Kui kahtlustad, et midagi viga, siis käi diagnostist läbi. Truumu oleks siinkohal üks variant.
Kui kahtlustad, et midagi viga, siis käi diagnostist läbi. Truumu oleks siinkohal üks variant.
ma olen ise ka sellele mõelnud, et äkki on mul viga kummides, sest mul on ka taga üpris siledad kummid ja ratas käib pidevalt ringi.
samas ma käisin paar nädalat tagasi UM diagnostikas ja siis tuli vahetada ainult küünlad kõk muu pidi korras olema.
Kuna ma olen kuulnud, et see on hull eko masin, siis mulle lihtsalt tundub, et ega eriti ei ole küll
samas ma käisin paar nädalat tagasi UM diagnostikas ja siis tuli vahetada ainult küünlad kõk muu pidi korras olema.
Kuna ma olen kuulnud, et see on hull eko masin, siis mulle lihtsalt tundub, et ega eriti ei ole küll
Jap....sama siin
Maanteel kuskil 7-8 ja linnas praegu 12-13 ringis, suvel oli u 11 liitrit sajale. See siis mitte kompuutri järgi, vaid odomeetri ja täis paagi pealt arvutatult.
Aga ega väga tagasihoidlikku sõidustiili ei harrasta ka...niiet ma arvan, et arvan, et asi pigem selles
. Ja laki diagnostikas sai lastud auto mingi pool aastat tagasi ka igaks-juhuks üle vaadatud...ning kõik oli väga tip-top.

Maanteel kuskil 7-8 ja linnas praegu 12-13 ringis, suvel oli u 11 liitrit sajale. See siis mitte kompuutri järgi, vaid odomeetri ja täis paagi pealt arvutatult.
Aga ega väga tagasihoidlikku sõidustiili ei harrasta ka...niiet ma arvan, et arvan, et asi pigem selles

Bemmil sõltub linnakulu ikkagi sõidustiilist kõige rohkem(eeldades, et tehnika korras)
Ehe näide minu E34 535-st, kus suutsin keskmise linnakulu ajada 24l/100km peale, samas Meph sai hakkama 11-12l/100km
Vahe märgatav?
Praegune 320 E36 tarbib linnas(olenevalt minu meeleolust) 12-20l/100km
Juurde lisaks veel praeguse benakvaliteedi...
Ehe näide minu E34 535-st, kus suutsin keskmise linnakulu ajada 24l/100km peale, samas Meph sai hakkama 11-12l/100km
Vahe märgatav?

Praegune 320 E36 tarbib linnas(olenevalt minu meeleolust) 12-20l/100km
Juurde lisaks veel praeguse benakvaliteedi...
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Kui ma nüüd ausalt ütlen, siis pole ma veel kunagi üle 11,5l/100km oma IS'iga saanud, seda isegi siis kui olen ringrajal või jäärajal sõitmas käinud. Muidugi enne ja peale rajasõitu tuleb suurel hulgal maanteekilomeetreid läbida, mis viib keskmise kulu alla. Linnasõidul jääb ta 9,5-10,5l/100km kanti ja seda olenemata aastaajast (suvel on 2" suuremad veljed kui talvel).
Vot nii ökonoomselt on võimalik ühe BMW'ga sõita.
Vot nii ökonoomselt on võimalik ühe BMW'ga sõita.
Mul IS keskmine tuli viimati 9,7. Linn/maantee umbes pooleks. Ja libe tee ka, haarduvus tavalisest halvem
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Aga see linna kulu, mis mul tuleb on siis ikka ka AINULT linnas sõites. Kui maanteeotsi ka natuke sisse juhtub, siis loomulikult langeb keskmine oluliselt.
Niimoodi tankides odomeetri nullimise komme on miskist ajast, kui sai sõidetud autoga, millel bena näidik ei töötanud ja nüüd ei lähegi tankimist mööda ilma väikest arvutust tegemata
Niimoodi tankides odomeetri nullimise komme on miskist ajast, kui sai sõidetud autoga, millel bena näidik ei töötanud ja nüüd ei lähegi tankimist mööda ilma väikest arvutust tegemata

Ma sain siis viimati keskmiseks kuluks puhtalt linnas sõites 15,8. Arvutasin ka sedasi, et võtsin paagi täis, sõitsin kuni vilkuma hakkas ja siis uuesti paak täis.
Seni arvasin, et see ikkagi natuke suur kulu ja põhjuseks pidasin seda, et mul ei ole ei lambdat ega pütte sumpsil... Aga kuna sama motoga masin ning originaal sumpsiga võtab täpselt sama palju, siis ei kurdagi enam nagu
Autoks on siis 325 e36 kupee.
Seni arvasin, et see ikkagi natuke suur kulu ja põhjuseks pidasin seda, et mul ei ole ei lambdat ega pütte sumpsil... Aga kuna sama motoga masin ning originaal sumpsiga võtab täpselt sama palju, siis ei kurdagi enam nagu

Autoks on siis 325 e36 kupee.
it's all a matter of opinion
Sellise kasutaja nagu Estex auto. Erilist ralliässa nagu omaarust ikka ei mängi, kuid ega nüüd väga rahulikult ka ei sõida...meph kirjutas:Ja kellel selline sama mootoriga masin nii palju võtab? Et linnas 15.6 saada M50B25 motoga peab ikka parajat ralliässa mängima nagu. Suuremalt jaolt mul on jäänud linnas 12-13 vahele kulu. Ja seda hetkel väga sitase koonusfiltriga.

it's all a matter of opinion
Meph, ära siin imesta selliste kulude üle... Sinu autol on mootor enamjaolt uue sisemuse saanud ja on eeldatavasti vinks-vonks korras, mis võib sinu autol kulu normaalsena hoidameph kirjutas:Ja kellel selline sama mootoriga masin nii palju võtab? Et linnas 15.6 saada M50B25 motoga peab ikka parajat ralliässa mängima nagu. Suuremalt jaolt mul on jäänud linnas 12-13 vahele kulu. Ja seda hetkel väga sitase koonusfiltriga.

Enamustel siin on autod kuskilt euroopast pärit ja mootorisse vaadanud pole keegi. Ja kui auto on 15 aastat kuskil euroopas vuranud, siis krt seda teab, palju seal sellega uhatud on.... eks on vana tõde, et mida hõredam mootor on, seda rohkem kütet läheb.
Palju loeb ka sellest, kes mis hetkel linnas liigub sõltuvalt oma töögraafikust. Seal on ikka suur vahe, kas linnasõit toimub iga päev hommikul 8-9 vahel ja õhtul 5-6 vahel või siis mingisugusel muul rahulikumal ajal. Juba sealt võib sisse tulla ca 2l kütusekulu vahe... Sellega tahan öelda, et ka see keskmine linnakulu on väga subejktiivne näitaja...
Enda iS võtab keskmiselt 10L sajale. Linnas 10-12l, maanteel 8-10l, kütuseks 98. Kui auto talvel ostsin, siis kord juhtus nii, et 60l sai sõita natuke alla 500km. Rekord on paagitäiega 700km. Tavaliselt kipub ikka nii olema, et kui 600km hakkab täis saama, tuleb tanklasse keerata. Linna ja maanteesõit on pooleks ning väga ei piitsuta.
Aga isiklikult arvan, et 318 iS ikka ökonoomsem kui 320.
Aga isiklikult arvan, et 318 iS ikka ökonoomsem kui 320.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Mul kogemus siis is mootoriga mis E30 kere peal. Mootor 100% korras. Võrrelda saan oma E30 325i-ga (stock ja 100% korras). Naine käis mõlema autoga pikemat aega tööl. Sõitis ühte ja sama marsruuti. Andmeid olen võrrelnud ühe ja sama aastaaja kohaselt.
Kütusekulu vahe kahel autol oli 1 liiter 318is kasuks. Kuna mul naine suudab sõita kuus 500km siis ei ole vast mingi eriline kokkuhoid.
Selle pärast olen ma alati ka kriitiline igasuguste mootorite suhtes mis on alla 2,5 liitri.
Kütusekulu vahe kahel autol oli 1 liiter 318is kasuks. Kuna mul naine suudab sõita kuus 500km siis ei ole vast mingi eriline kokkuhoid.
Selle pärast olen ma alati ka kriitiline igasuguste mootorite suhtes mis on alla 2,5 liitri.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
omal keskmine talvel 9.7
linnas/maanteel(~110km/h) sõidan sama palju
linnas/maanteel(~110km/h) sõidan sama palju
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Äkki keegi valgustaks mind, mis moodi lihtsalt ketivahetus positiivselt kütusekulule saab mõjuda?Tanel001 kirjutas:mul koguaeg kümme sajale linnasõidul...see kevad (jaanuaris oli ketivahetust) tundsin vahet, enne sai paagiga 600 siis nüüd 700km.
mind pole kunagi ökonoomsus huvitanud,sõidan nii nagu tuju on.

-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
ketivahetus
Tere!
Kaldun arvama, et vana kett on natukene välja veninud ja see süütenurk on väheke hiline.
Kui süütenurk jälle paika läheb (uue keti näol). See on küll väga-väga väike vahe aga kuna 2 nukkvõlli siis 16 klapist läbivoolav ja pauku tegev kütusekulu on optimeeritum.
See ketihammaste nihutmaine on päris vana nõks. Aga võib ka täiega puusse panna, kui proff pole.
See oleks lihtsalt minu mõtlemise-loogika tulemus. Lükake ümber kui paika ei pea.
Tervitades
Tomso (kombineeritud 8L/100km)
Tomso
Kaldun arvama, et vana kett on natukene välja veninud ja see süütenurk on väheke hiline.
Kui süütenurk jälle paika läheb (uue keti näol). See on küll väga-väga väike vahe aga kuna 2 nukkvõlli siis 16 klapist läbivoolav ja pauku tegev kütusekulu on optimeeritum.
See ketihammaste nihutmaine on päris vana nõks. Aga võib ka täiega puusse panna, kui proff pole.
See oleks lihtsalt minu mõtlemise-loogika tulemus. Lükake ümber kui paika ei pea.
Tervitades
Tomso (kombineeritud 8L/100km)
Tomso
to toom:
kuna pean mõnda aega olema ülikorralik liikleja, siis mingist 140-150 ei saa juttugi olla. Meil hakatakse juba 120 juures "käsi väänama"
Sõidan 100`ga ja ühtlasel sõidul võtabki maanteel 8l ilusti. Aga ega kogu aeg ka ühtlaselt ei sõida ning kui tiba juurde vajutad siis ongi hopsti ökonomaiseri seier 10`ne peal.
näiteks 325i automaat võtab väidetavalt maanteel hoopis vähem kui 318iS manuaal, kuna kast hoiab pöörded madalamal, seetõttu ka kulu väiksem. Aga eks linnas läheb selle eest jälle kulu suuremaks kui manuaalkasti puhul.


näiteks 325i automaat võtab väidetavalt maanteel hoopis vähem kui 318iS manuaal, kuna kast hoiab pöörded madalamal, seetõttu ka kulu väiksem. Aga eks linnas läheb selle eest jälle kulu suuremaks kui manuaalkasti puhul.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Hmmm, ja sul ka 318iS? Või mis mootoriga... Ma maanteel alla 8 pole küll kunagi saanud. Samas pole vahetanud ka küünlaid, filtreid ja muid selliseid asju, kuna auto neljandat kuud käes alles. Aga ei näe nagu vajadust vahetada ka hetkel. Töötab väga ilusti ja jookseb kenasti pöördesse. Mingeid spoilereid, laiu rehve ega sportväljalaset ka pole nagu, mis võiksid kütusekulu suurendada. Rehvirõhud kah normis. Enne sõitma hakkamist lasen jah. ved. temp. näidiku seieri ikka sinisest alast välja kerkida. Millest siis selline vahe? Oskad pakkuda ehk midagi veel?
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces