E39 touringu tagaluugi amortide vahetus?
E39 touringu tagaluugi amortide vahetus?
Kas keegi on seda teinud, või oskaks vähe juhendada (kas laepolster tuleb lahti võtta või saab selle luugi hingede juures plastikkatete eemaldamisega hakkama) ja mõnele asjale tähelepanu juhtida kuidas saaks vähe lihtsamalt hakkama. Või on kellelgi teada koht kus seda teha saaks väheke varem kui UM-is(UM-is aega alles järgmine nädalalõpp)
BMW touring
Küsi Westlandist aegu
http://www.westland.ee/
http://www.westland.ee/
Seal ei teatud sedagi, et need amordid asuvad katuse sees ja ei osatud töö aega ega ka maksumust öeldagi (too järgmine nädal siia, siis hakkame lammutama-vaatama mis teha annab)truumu kirjutas:Küsi Westlandist aegu
http://www.westland.ee/

BMW touring
UM-ist öeldi mulle hind 1100.- ja et aega läheb kaks tundi, amordid mul juba UM-ist ostetud. Kas ma sain õieti aru, et laepolstrit eemaldama ei pea. Äkki oskad veits juhtnööre anda või juhendada kust neid saaks.Trionic kirjutas:Ise sama probleemi ees,asusin lage eemaldama,aga õnneks õnnestus BMW-TIS hankida ja sai mulle selgeks see asi.Kuna UM küsib ainult ca. 600.-
vahetuse eest + amordid 730.- tk. + klaasiamordid,siis ei viitsinud ise lammutada,kuigi keerulist midagi seal pole ning panin UM`s aja.
BMW touring
Kokku on neid amorte seal "lae all" ju neli (2tk luugi ja 2tk luugiakna jaoks) .. UM-s on kohati küll mõistusevastased hinnad, aga 1100.- ainult luugi amortide vahetuse eest tundub siiski liiast ...
Põhimõtteliselt ei ole nende vahetamine sugugi keeruline, ainuke asi see, et vaja spetsiaalset tööriista, millega amordid lae alt "lahti murtakse" ... võibolla mõni meistrimees saab ka ilma hakkama
Laepolster jäta heaga rahule
vaja on eemaldada plastikkatted ja siis tulevad amortide kinnitused nähtavale .. luugi omad on välimised. Kisud otsad lahti ja siis tuleb mängu see spetsiaalne tööriist, millega ka teine ots "lahti murtakse" ja amort välja tõmmatakse.
Aga ega seda asja siin niimoodi selgeks ei tee .. ilmselt pead ikka kuhugi töökotta (näiteks UM
) pöörduma.
Edu!
Põhimõtteliselt ei ole nende vahetamine sugugi keeruline, ainuke asi see, et vaja spetsiaalset tööriista, millega amordid lae alt "lahti murtakse" ... võibolla mõni meistrimees saab ka ilma hakkama

Laepolster jäta heaga rahule

Aga ega seda asja siin niimoodi selgeks ei tee .. ilmselt pead ikka kuhugi töökotta (näiteks UM

Edu!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Äkki saad siit natuke mingit abi >>> www.realoem.com