BMW on tõusnud müüduimaks neliveoliseks kvaliteetautoks.

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

BMW on tõusnud müüduimaks neliveoliseks kvaliteetautoks.

Postitus Postitas Relk »

BMW on tõusnud müüduimaks neliveoliseks kvaliteetautoks maailmas, Eestis jätkub xDrive'i kiire müügikasv

27. märts 2006


Neljarattaveoliste autode populaarsus kasvab maailmas murrangulise kiirusega. Värske müügistatistika näitab, et kvaliteetautode tootjatest müüb BMW neliveosüsteemiga sõidukeid rohkem kui ükski teine tootja. 2005. aastal oli maailmas iga neljas esmakordselt registreeritud BMW varustatud intelligentse neliveosüsteemiga xDrive. Sama arengut kinnitavad Eesti viimased müügitulemused, sest kõigist müüdud BMW sõidukitest on siin juba ligi pooltel xDrive.

AS United Motorsi müügijuht Kalle Kuuspalu ütles, et BMW neliveo edu taga ei ole juhus, vaid BMW pikaajaline arendustöö intelligentseima neliveosüsteemi xDrive väljatöötamisel. "Meie ennustused on täide läinud, sest maailma müügistatistika väljendab hästi klientidelt saadud tagasisidet xDrive'i paremuse kohta võrreldes konkureerivate neliveosüsteemidega," märkis Kuuspalu. Ta lisas, et teave BMW neliveo eelistest on ka Eestis juba laialdaselt levinud.

Käesoleva aasta müügistatistika kohaselt on 41% Eestis müüdud BMWdest varustatud intelligentse neliveosüsteemiga xDrive. Seejuures maasturite X5 ja X3 kõrval on BMW nelivedu xDrive muutunud Eestis väga nõutud lisavarustuseks ka 3. ja 5. seeria mudelitel. Juhti igakülgselt abistav ja ohuolukordi ennetav xDrive pakub suurepärase juhitavuse kõrval ka optimaalseimat kütusekulu, seetõttu tõstetakse BMW neliveosüsteemi puhul konkurentidega võrreldes esile lisaks efektiivsusele ka ökonoomsust.

Sarnaselt teistele põhjamaadele soosivad ka Eesti klimaatilised tingimused ja sageli rasked teeolud xDrive'i populaarsuse kasvu võrreldes mitmete Kesk- ja Lõuna-Euroopa riikidega. BMW sedaan- ja universaalkerega neljaveolised mudelid on mõnedel Euroopa turgudel saavutanud selgelt domineeriva positsiooni. Eriti suur müügiedu saadab xDrive'iga mudeleid Austrias, Itaalias ja Šveitsis. Neis maades müüdi näiteks 2005. aastal üle 65% BMW mudelitest 530i, 525i ja 530d neliveolistena.

BMW neljas mudelikategoorias on praeguseks juba kokku 21 mudelit, millel on intelligentne neliveosüsteem xDrive. BMW juhtiv positsioon 4x4 süsteemiga sõidukite müügis pole tingitud mitte ainult selliste edukate xDrive mudelite edust nagu BMW X5 või X3, vaid olulist osa mängib just BMW 5. ja 3. seeria neljaveoliste sedaanide ja universaalide populaarsus.

BMW xDrive on maailmas ainus integreeritud neliveotehnoloogia, mis on auto kõikide jõuülekande ja elektroonikasõlmede ning -süsteemidega täiesti seotud juhti abistav terviklik 4x4 süsteem. Kogu neliveosüsteemide arendus maailmas liigub just sellise 100% paindliku ja integreeritud lahenduse suunas. Praegu on selge, et BMW on neliveosüsteemide osas konkurentidest pika sammu võrra ees.

xDrive on intelligentne muutuva jõumomendi ja veojõukontrolli tehnoloogia, mis kohaneb kiiremini igasuguse teepinna ja sõiduolukorraga kui ükski teine neliveosüsteem. xDrive neliveosüsteemiga püsib auto turvaliselt teel ka rasketes oludes, abistades juhti tavasõidul ja ekstreemsetes tingimustes ning ennetades ohuolukordi. Kui tavalise neljarattaveolise auto alajuhitavuse korral liiguvad rattad kurvi väliskülje poole, siis BMW xDrive süsteemiga vaheldub veojõud telgede ja rataste vahel, kindlustades kurvivõtmisel stabiilse trajektoori. Lisaks veojõu parandamisele ennetab xDrive auto ebastabiilset käitumist enne selle tekkimist - ilma, et juht arugi saab, neutraliseeritakse auto ala- või ülejuhitavuse oht. See on võimalik tänu BMW dünaamilise stabiilsuskontrolli (DSC) anduritelt saadud informatsiooni pidevale ülikiirele analüüsile.

Alates esimesest BMW neljarattaveolisest mudelist 325ix, mis tuli turule 1985. aastal, on BMW praeguseks müünud üle miljoni neljarattaveolise sõiduki ja neist 500 000 on varustatud xDrive süsteemiga.
E.T.
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 08.04.2006 16:05 50

Postitus Postitas E.T. »

sorry offtopic aga esmapigul ei leidnud ka sobivamat 4 veoga seonduvat teemat. seega eesmärk ei ole mitte algatada hurjutamist offtopicu teemadel aga palun abi teadjatelt.

kuna mu hobi ei mahu enam praegu kasutusel olevasse autosse (alfa 156) ära ja aeg-ajalt on vaja ka kõvakattega teedelt maha pöörata nin subarud ja audid ei tekita kirgede lööma, siis sihiks omale vanemat 525 ix touringut (näiteks midagi sellist: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ) aga puudub igasugune info mis see Baieri 4-vedu teeb peale veerand miljonit või enamat läbisõidetud kilomeetrit. see mis seisab spidol on reeglina ju illusioon eesti vabariigis ja eks saksa türklastest automüüjad mõistavad ka 150 000 peale kerida :)

varasemalt on olnud kogemus 3 BMW-ga kaheksakümnendatest 318i ning 323i ja üheksakümnendatest 318ti... nende alusvankrid ja powerplantid on kõigil end eeskujulikult üleval pidanud...

milline on üheksakümnendatel toodetud BMW 4veo skeem, kuidas jaotub jõud esi ja tagasilla vahel jms oleks ka põnev teada. kui keegi oskab ehk mõne lingi kasvõi viidata, sobivad ka inglise ja soomekeelsed.

PS! on liikvel mingi rumal linnalegend BMW 4 veo puhul esisillale kantava veojõu suhtelisest ebakindlusest...
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Tere

Palun tee uus teema Ostuabi alamfoorumisse või leia sealt sobiv teema, kus oma küsimus esitada.
Vasta