tahan käike lühemaks miks 10 cm kui võiks olla 5 cm?
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
tahan käike lühemaks miks 10 cm kui võiks olla 5 cm?
ootan nõuandeid
Kui käigukangi tahad lühemaks teha, siis mul on näiteks nii tehtud: Üles poole pärast seda kuuli (kanki keskel) on kõik maha lõigatud ja uus lühike kang keevitatud ,mis ikka nats konsoolist kõrgemal oleks.
Aga kindlasti tuleb teha alumine ots pikemaks ,samuti lõikad selle lühikese jupi sealt kuuli ja alumise osa vahelt ära ja keevitad pikema vahele.
!!!!Alumist otsa pead hoolikalt mõõtma ennem ,et see sul pärast vastu kardaani ei käiks ja soovitav oleks kõik puksid ka pärast ära vahetada kui nad vanad on, sest siis lähevad käikud palju täpsemini sisse!!!!!!!!
Lühike käigukang on palju mugavam ja kiirenduses võidab ka natuke.
Aga kindlasti tuleb teha alumine ots pikemaks ,samuti lõikad selle lühikese jupi sealt kuuli ja alumise osa vahelt ära ja keevitad pikema vahele.
!!!!Alumist otsa pead hoolikalt mõõtma ennem ,et see sul pärast vastu kardaani ei käiks ja soovitav oleks kõik puksid ka pärast ära vahetada kui nad vanad on, sest siis lähevad käikud palju täpsemini sisse!!!!!!!!
Lühike käigukang on palju mugavam ja kiirenduses võidab ka natuke.
BMW TURBO
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Veidi offtopic, aga tegin copy- paste delfi autofoorumist, kus üks üritab hiilata oma jutuga:
Autor: Alecoq (registreerimata)
Aeg: 22:25 14.10.03
Tere!
Soovin remontida 320i 86.a. autot. Milline on parim koht selle jaoks?
Vasta teatele
Re: Bmw 320i remont
Autor: pahadeplanee t
Aeg: 18:06 täna
bemi esindus
no comments.
(või olen ma millestki väga valesti aru saanud- seljuhul vabandan)
Autor: Alecoq (registreerimata)
Aeg: 22:25 14.10.03
Tere!
Soovin remontida 320i 86.a. autot. Milline on parim koht selle jaoks?
Vasta teatele
Re: Bmw 320i remont
Autor: pahadeplanee t
Aeg: 18:06 täna
bemi esindus
no comments.
(või olen ma millestki väga valesti aru saanud- seljuhul vabandan)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
to Tzoots
seda sinu kirja võtan arvese aitäh. aa see tiffri jama jääb ära milleks.
NB loodame et mõnimees leiab jälle mille üle nokkida
NB loodame et mõnimees leiab jälle mille üle nokkida

Teeme nüüd ühe asja selgeks! Siin foorumi ei pruugita nii keelt ja selline fa fa fa text jäta mõne teise foorumi jaoks!pahadeplaneet kirjutas:sulle ei tohi vist midagi öekda solvud nagu väikeplikatirts ja paneme lukku kuid on ju kõige parem bmw esindus sina nokitse oma kompkas ja tee oma asja mis see sinu asi mida mina kribun
kui sull mingi vaen või viha on siis ma ei tea mul täitsa savi kui sulle just meeldib siis anna minna
Juhul kui sa ei suuda oma suud taltsutada, siis läheb ka see teema lukku ja sa jääd abita!
Siin on kindlasti inimesi kes suudaks sulle abi ja nõu anda! Nii, et võtame ühe toondi madalamale ja oleme sõbrad edasi ning lahendame probleemid

- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
pp
Teeme nüüd ühe asja selgeks! Siin foorumi ei pruugita nii keelt ja selline fa fa fa text jäta mõne teise foorumi jaoks!
Juhul kui sa ei suuda oma suud taltsutada, siis läheb ka see teema lukku ja sa jääd abita! (KAHJU KÜLL)
Siin on kindlasti inimesi kes suudaks sulle abi ja nõu anda! Nii, et võtame ühe toondi madalamale ja oleme sõbrad edasi ning lahendame probleemid (MILLISE?)
minul pole probleeme ei mingeid mina ei tule siia kellegi kuskilt kributud kirju kommenteerima. ma ei sa nagu aru milles mind süüdistatakse
tegelt ma ei sa üldse aru mida te ohite ma tulin siia panin oma küssi ja ootan vastuseid siis lendab mingi mees ja paneb selle lukku ma teen uue ja see sama vend tuleb ja köbiseb teemal mis pole tema rida ja siis olen mina see suur pattukott kes on ei tea terves maailmahukkus süüdi paned lukku teen uue lähen teise neid siin küll ja ega mull midagi olulist kaotada pole siit foorumist sain ühe hea lahenduse (aitäh) kuid teisest 3 nii et

Juhul kui sa ei suuda oma suud taltsutada, siis läheb ka see teema lukku ja sa jääd abita! (KAHJU KÜLL)
Siin on kindlasti inimesi kes suudaks sulle abi ja nõu anda! Nii, et võtame ühe toondi madalamale ja oleme sõbrad edasi ning lahendame probleemid (MILLISE?)
minul pole probleeme ei mingeid mina ei tule siia kellegi kuskilt kributud kirju kommenteerima. ma ei sa nagu aru milles mind süüdistatakse

tegelt ma ei sa üldse aru mida te ohite ma tulin siia panin oma küssi ja ootan vastuseid siis lendab mingi mees ja paneb selle lukku ma teen uue ja see sama vend tuleb ja köbiseb teemal mis pole tema rida ja siis olen mina see suur pattukott kes on ei tea terves maailmahukkus süüdi paned lukku teen uue lähen teise neid siin küll ja ega mull midagi olulist kaotada pole siit foorumist sain ühe hea lahenduse (aitäh) kuid teisest 3 nii et




kuna juhtusin ka üht teist foorumit lugema, kus see väljendus- ja suhtlusraskustega noormees samamoodi "esines", kuid seal oma ideid püüdis rohkem lahti seletada, samamoodi kõigile arusaamatult, siis pisut aitaks tema poolt edastatud signaali dekodeerida.
nimelt soovib ta, et käiku 1-se käigu asendist 2-se käigu asendisse viies peaks tema õrn käekene ja selles olev käigukanginupp läbima umbes niipika vahemaa kui tavaliselt tühikäigu asendisse on.
tuletades meelde masinaehituse loenguid ei mäleta kuidas oleks võimalik sinna kasti mingit toru keevitades kangi liikumist vähendada. kangi poolekslõikamine ainus variant. aga kui käe liigutamine raskusi tekitab on võimalik kätt käetoel või käsipiduril hoides sõrmedega suht kangi allosast kangi liigutada. või sõida esimese käiguga, linnas piirkiirus 50 km/h ja maanteed ohtlikult libedad.
nimelt soovib ta, et käiku 1-se käigu asendist 2-se käigu asendisse viies peaks tema õrn käekene ja selles olev käigukanginupp läbima umbes niipika vahemaa kui tavaliselt tühikäigu asendisse on.
tuletades meelde masinaehituse loenguid ei mäleta kuidas oleks võimalik sinna kasti mingit toru keevitades kangi liikumist vähendada. kangi poolekslõikamine ainus variant. aga kui käe liigutamine raskusi tekitab on võimalik kätt käetoel või käsipiduril hoides sõrmedega suht kangi allosast kangi liigutada. või sõida esimese käiguga, linnas piirkiirus 50 km/h ja maanteed ohtlikult libedad.
To: England
England kirjutas:
nimelt soovib ta, et käiku 1-se käigu asendist 2-se käigu asendisse viies peaks tema õrn käekene ja selles olev käigukanginupp läbima umbes niipika vahemaa kui tavaliselt tühikäigu asendisse on.
tuletades meelde masinaehituse loenguid ei mäleta kuidas oleks võimalik sinna kasti mingit toru keevitades kangi liikumist vähendada. kangi poolekslõikamine ainus variant. aga kui käe liigutamine raskusi tekitab on võimalik kätt käetoel või käsipiduril hoides sõrmedega suht kangi allosast kangi liigutada. või sõida esimese käiguga, linnas piirkiirus 50 km/h ja maanteed ohtlikult libedad.
Ma ei tea mis põhjusel "pahadeplaneet" seda teha tahab aga ma käin enda autodega suvel kiirendus-võistlustel (talvel nende masinatega ei sõideta) ja seal on vaja käigukangi lühemaks teha sest sellega saab enda 400m aja palju paremaks
(käigu-vahetus käib palju kiiremini ja iga sajandik loeb)
!!!!Võibolla sa said valesti aru aga kui käigukangi alumist otsa pikemaks teha siis pead ülevalt vähem liigutama(loogiz ju).Ja kui me ikka BMW- st räägime siis käigukangi ülemine ots on suht eriline (ma ei viitsi täpsemalt seletama hakata) ja pooleks lõigates jääb see liiga peenike ning käigukangi nupp ei lähe korralikult enam peale.!!!!!
nimelt soovib ta, et käiku 1-se käigu asendist 2-se käigu asendisse viies peaks tema õrn käekene ja selles olev käigukanginupp läbima umbes niipika vahemaa kui tavaliselt tühikäigu asendisse on.
tuletades meelde masinaehituse loenguid ei mäleta kuidas oleks võimalik sinna kasti mingit toru keevitades kangi liikumist vähendada. kangi poolekslõikamine ainus variant. aga kui käe liigutamine raskusi tekitab on võimalik kätt käetoel või käsipiduril hoides sõrmedega suht kangi allosast kangi liigutada. või sõida esimese käiguga, linnas piirkiirus 50 km/h ja maanteed ohtlikult libedad.
Ma ei tea mis põhjusel "pahadeplaneet" seda teha tahab aga ma käin enda autodega suvel kiirendus-võistlustel (talvel nende masinatega ei sõideta) ja seal on vaja käigukangi lühemaks teha sest sellega saab enda 400m aja palju paremaks
(käigu-vahetus käib palju kiiremini ja iga sajandik loeb)
!!!!Võibolla sa said valesti aru aga kui käigukangi alumist otsa pikemaks teha siis pead ülevalt vähem liigutama(loogiz ju).Ja kui me ikka BMW- st räägime siis käigukangi ülemine ots on suht eriline (ma ei viitsi täpsemalt seletama hakata) ja pooleks lõigates jääb see liiga peenike ning käigukangi nupp ei lähe korralikult enam peale.!!!!!
BMW TURBO
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
tere
Nii ma ei hakka kohu elulugu rääkima teen lühidalt ostisi detsembris omale bmw 84a ( paras saan) kuna ma ise ei tea sellest nagu midagi kuidas ehitada kuid huvi on sõpru kah pole siukseid ja palganumber kah paras nalljanumber siis on ainus kot fooru kust saab midagi teada ehitan sedapanni täiesti üksi päris raske on nii kui kuskilt pole küsida ja käigu lühemaks tegemine oli üks etap asja juures see on linna sõidu auto kuid tahaks suvel käia üritustel ja nagu juba räägiti on seal see oluline nii et eks te mõnitage edasi.
patrik anna andeks kui solvasin kuidagi oleme sõbrad edasi
aitäh tähele panu eest
patrik anna andeks kui solvasin kuidagi oleme sõbrad edasi
aitäh tähele panu eest
hmm... ma arvan,et see käigukangi lühemaks tegemine ei anna sulle nii palju juurde,et sa peaks seda vaeva nägema (lihtsalt soovitus).parem vaata mingi muu asi mille kallal nokitsedes saad korraliku tulemuse mille üle ise ka rahule jääd.to Tzoots,kui tegu on võimsate camarotega,siis võibolla küll on see kangi pikkus tähtis,kuid kuna nad on automaat kastiga enamus,siis ma ei usu ikkagi et see nii vajalik oleks ja minu teada diffri vahetus ei ole mõttetu asi
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
inimene tahab kangi lyhemaks teha ja selle pärast selline poleemika???
mina tegin ka kuna bmw oma on tõesti nagu juurikas pysti
võtsin orig nupu maha ja ostsin oma poest alumiinium nupu....
ainuyksi sellega käigukangi pikkus langes oma 4 cm....kus juures palju mõnusam on nüüd sõita
äkki paneks selle teema ära lukku
yleyldine mõttetu möla ja yksteise kallal norimine
mina tegin ka kuna bmw oma on tõesti nagu juurikas pysti

võtsin orig nupu maha ja ostsin oma poest alumiinium nupu....
ainuyksi sellega käigukangi pikkus langes oma 4 cm....kus juures palju mõnusam on nüüd sõita

äkki paneks selle teema ära lukku

yleyldine mõttetu möla ja yksteise kallal norimine
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
To: E28
Ma ei tea kus sa seda Camarot näed aga ma pean silmas enda 3-mest (MANUAALI)!Kui seda pilti vaadates järeldasid ,et mul on camaro siis eksid,kuid see on PONTIAC FIREBIRD (TRANS AM GTO) ja ka sellega käin võistlustel.(Vahet pole ju vaidlus !!!!!!!!)
Viimati muutis Tzoots, 16.01.2004 14:15 21, muudetud 1 kord kokku.
BMW TURBO
Re: To: E28
Ohhoo, kui saladus pole, siis mis Su pärisnimi ka on?Tzoots kirjutas:Kui seda pilti vaadates järeldasid ,et mul on camaro siis eksid sest see on PONTIAC FIREBIRD (TRANS AM GTO) ja ka sellega käin võistlustel.(Vahet pole ju vaidlus !!!!!!!!)
GS
Täpselt sama siin. Peale auto ostmist häiris see pikk kang mitmeid kuid ja arenes ka kindel plaan siit-sealt saagida. Samas sikutasin mingi aeg selle nuiakujulise orig. nupu maha ja avastasin, et ilma nuputa on kang täiesti paraja pikkusega. Sai ostetud ilus ümar metallnupp, milles kang ulatub nii sügavale, et kangi pikkus peaaegu ei muutugi ja see kolme külgkruviga kinnitatud. Sõidurõõm paranes märgatavalt ja uskuge või mitte, kuid kang lausa kutsub linnasõidul käike lappima.Raiki kirjutas: võtsin orig nupu maha ja ostsin oma poest alumiinium nupu....
ainuyksi sellega käigukangi pikkus langes oma 4 cm....kus juures palju mõnusam on nüüd sõita

E30 324d '87 > E34 524td '90 > E39 530d '99
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
aitäh

nüüd ma arvan et sellest postitusest võiks saada ajalugu (LUKKU või üldse ÄRA KUSTUTADA) sest siin on nii palju mõttetud arveteklaarimist et see jättab mulje et see pole mitte auto huviliste foorum vaid mingi rate või hot.ee juttutuba kus käib täiesti mõttetu möla
nii et kustutage maha või lukku








