K: E36 318i hüdrotõukurid ja mootori töö
K: E36 318i hüdrotõukurid ja mootori töö
Probleem selles et arvatavasti mootoris hüdrotõukurid läbi. Auto klõbiseb ja käib nagu diisel. Küsimus mul siis selline, kui näiteks hüdrokaid kohe ära ei vaheta kas ülevaatuse CO2-he ja muude asjadega pääseb läbi? või peab ennem kindlasti need ära vahetama?
Kaua üldse sellise klõbiseva mootoriga sõita võib, enne kui asi väga pahaks läheb?
Kaua üldse sellise klõbiseva mootoriga sõita võib, enne kui asi väga pahaks läheb?
Re: K: E36 318i hüdrotõukurid ja mootori töö
Ceed kirjutas:Probleem selles et arvatavasti mootoris hüdrotõukurid läbi. Auto klõbiseb ja käib nagu diisel. Küsimus mul siis selline, kui näiteks hüdrokaid kohe ära ei vaheta kas ülevaatuse CO2-he ja muude asjadega pääseb läbi? või peab ennem kindlasti need ära vahetama?
Kaua üldse sellise klõbiseva mootoriga sõita võib, enne kui asi väga pahaks läheb?
Mitu topicut Sa Ceed veel juurde teha kavatsed oma hüdrokate kohta?
Rahustuseks võin öelda, et ülevaatusel saad gaaside poolest võibolla läbi, kuid mida pikemalt klõbiseva mootoriga ringi vurad, seda suurem on tõenäosus, et rikud ka nuka ära...
Ja varsti mootor üle 4000rpm ei lähe
Küsin veelkord, mis paska Sa õlivahetuse ajal mootorisse valasid?

Rahustuseks võin öelda, et ülevaatusel saad gaaside poolest võibolla läbi, kuid mida pikemalt klõbiseva mootoriga ringi vurad, seda suurem on tõenäosus, et rikud ka nuka ära...
Ja varsti mootor üle 4000rpm ei lähe
Küsin veelkord, mis paska Sa õlivahetuse ajal mootorisse valasid?
Ega nende kulunud hüdrotõukuritega pole pikalt mõtet sõita tõesti, eriti veel kui kõva häält teevad. Saad lõpuks nukkvõlle ka vahetada, kui neid mitu juhtub olema. Ja hüdrokad tuleks ikka ära vahetada ju. Kas keegi teaks öelda nende maksumust? Odav lõbu vist pole, eriti kui 16 klappi on.
Aga mis õlisse puutub, siis alla poolsündi ei maksaks minna. Kui vähegi õli peab siis soovitatvalt ikka täissünt. Mingi ca tuhande eegu eest ei näe mõtet 5L õli osta. Viimasel ajal olen Addinoli 5W-40 sisse valanud ja mootori poolt küll ühtegi pretentsiooni ei kosta. 5L läks 538.- pole sugugi palju mu meelest. 10 tuhande pärast või natuke varem läheb nagunii uus sisse jälle. Kuna mootor armastab kõrgemaid pöördeid, siis ei hakka viimast pigistama.
Aga mis õlisse puutub, siis alla poolsündi ei maksaks minna. Kui vähegi õli peab siis soovitatvalt ikka täissünt. Mingi ca tuhande eegu eest ei näe mõtet 5L õli osta. Viimasel ajal olen Addinoli 5W-40 sisse valanud ja mootori poolt küll ühtegi pretentsiooni ei kosta. 5L läks 538.- pole sugugi palju mu meelest. 10 tuhande pärast või natuke varem läheb nagunii uus sisse jälle. Kuna mootor armastab kõrgemaid pöördeid, siis ei hakka viimast pigistama.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces

Kindlasti on Castroli õli Addinolist parem, kuid ma kardan, et hinnavahe ei peegeldu samavõrd paremas kvaliteedis. Samuti on kanku tagaküljel kirjas erinevate autofirmade aksepteering (tunnustus). Lisaks veel et meie diisel mootoriga firma buss Toyota Hiace, sõitis üle saja tuhande km sellise õliga nagu Kings Oil, vahel läks isegi õlivahetusvälp natuke üle, enamjaolt vahetati vist 12-13 tuhande km tagant. Aga ei juhtunud selle mootoriga midagi hirmsat. Müües töötas sama ilusti kui ostsime.
Sry OT pärast, aga pole meph nõus sinuga.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Seda õliteemat on nii palju lahatud, et süda läheb pahaks
Moded peaksid mõne tummisema teema kleepsu alla panema?
Isiklikust kogemusest tean öelda, et mu kahel Opelil sõi Addinol nukkvõllid ära(ei taha kuulda kommentaare, et Opel pole auto
)
Ceed-i kogemus mingi Shampinjoniga jne.
Pakendi peale võib kirjutada mida iganes
Võibolla vastavad need õlid ka tegelikult värskest peast kõikidele nõuetele, kuid mis toimub õlivahetuse välba lõpus?
Peale kurbi elukogemusi olen jäänud kindlaks kahe firma toodangule:
Castrol ja Valvoline
Senini pole pettunud
Teisi ei taha proovidagi, mootori remont liiga kulukas lõbu
Moded peaksid mõne tummisema teema kleepsu alla panema?
Isiklikust kogemusest tean öelda, et mu kahel Opelil sõi Addinol nukkvõllid ära(ei taha kuulda kommentaare, et Opel pole auto

Ceed-i kogemus mingi Shampinjoniga jne.
Pakendi peale võib kirjutada mida iganes
Võibolla vastavad need õlid ka tegelikult värskest peast kõikidele nõuetele, kuid mis toimub õlivahetuse välba lõpus?
Peale kurbi elukogemusi olen jäänud kindlaks kahe firma toodangule:
Castrol ja Valvoline
Senini pole pettunud
Teisi ei taha proovidagi, mootori remont liiga kulukas lõbu
Panin nüüd Castroli sisse ja raiskasin oma 900.- kuid hääl jäi samaks... Vb ainult natuke paranes. Loodan et nüüd vähe ajaga asi hullemaks ei lähe... Eile sõitsin löökaugust läbi ja esiamort täiesti piixus
Tuleb nüüd 2 esiamorti osta ja peale seda hüdrokatele mõtlema hakata. Kuna 110km/h ujuva autoga ei ole lõbus sõita.
Igaljuhul tänud et aitasite õlivalikul jne... Nüüd tean siis ise ka mida ja kuidas kasutada

Igaljuhul tänud et aitasite õlivalikul jne... Nüüd tean siis ise ka mida ja kuidas kasutada

Kuidagi ei tahaks Ceed`i teemat õlijutuga risustada, sest hüdrotõukuritega on sel jutul heal juhul vaid kaudselt pistmist kui sedagi. Aga ei saa ka päris ütlemata jätta. Ainus fakt pudenes truumult Opelite n.v. kohta. Aga on siis kindel et oli õli viga, mitte ei olnud juba ennem kulunud? Mephi kogemus jäi samale tasemele "mis naised saunas rääkisid" (ei taha solvata), vähemalt minu jaoks. Sestap palusingi fakte, äkki tõesti on **** õli ja tuleks kiirelt mootorist välja lasta. Kui nüüd keegi paneks poodi müügile oma määrdeaine ja kirjutaks sildile oma äranägemise järgi aksepteeritud autofimade tunnustusi, siis üsna pea võib ennast avastada "võlavanglast" üle pea kerkinud kohtukulude tõttu. Niisama ei kirjutata midagi kuhugi
See mis toimub õlivahetusvälba lõpus oleneb väga palju selle pikkusest. Kindlasti on pärast 15tuhande läbimist näiteks Casroli määrdeomadused paremad kui Addinolil, aga 10 tuhande juures (nagu ka ülalpool mainisin) pole midagi katastroofilist. Ei tahagi kellelegi midagi hullult tõestada (keda ikka kotib, mis õli ma oma auto mootoris kasutan
) lihtsalt üritasin oma väiteid põhjendada. Nii et veel kord vabandused Ceedile. Ühtlasi on ka kahju et sul nii viltu vedas selle auguga. Lõhnab ca 4-5 tuhande eegu suuruse väljamineku järgi
Kui amort juba niipalju haiget sai võib veermikult veel "üllatusi" olla. Tallinna tänavatel tuleb küll silmad vägagi lahti hoida nende suhtes ning kõrvalt vaatajale võib tunduda et harjutatakse hoopis vigursõitu. Tundub et pole ka Rakvere teed eriti paremas seisukorras. Aga sa hoia meid hüdrotõukuritega ka kursis 




TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
alguses sai pandud BP poolsünti aga sellest head muljet ei jäänud ja praegu sees Gulfi täissünt, talvel -30* c käivitamisel probleemi polnud ja mootor töötab ka normaalselt
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Foorumlastele -15% tel. 56170017
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Ei saa aru miks kasutaja UPS seda Addinoli õli nüüd nii väga ülistab siin. Võibolla tõesti jäin oma viimase postituse sisuga veidi ebamääraseks. Pole päris saunajuttudega tegu, ise ka näinud. Klimpiläinud addinoli ka näinud. Kunagi ei kallaks enda autosse seda.
Pole nagu asi mille pealt säästa mõttekas on.
Pole nagu asi mille pealt säästa mõttekas on.
Ei ülista ma siin midagi, samuti ei ürita ma siin kedagi või midagi maha teha. Lihtsalt ise kasutan Addinoli ja siiani pole leidnud ühtegi põhjust miks seda mitte kasutada. Võtan seda lihtsalt mõtete ja kogemuste vahetusena ja teen loomulikult siit ka omad järeldused. See foorum üldse on jätnud küllaltki asjaliku mulje. Küllap vist siin sõna võtvate inimeste tõttu, kes ise omavad Bmw`d ja seetõttu ka vahetut kogemust ning teavad mida räägivad- soovitavad. Sestap võib nii juhtuda küll, et järgmiseks õliks valin kas Shelli või Valvoline`i toodangu.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
BMWga sõitmine võib ju tunduda ka siis ülemakstud. Sama raha eest saab ju sõita ka oluliselt uuema KIAga või Dacia Loganiga. - ära nüüd solvu, mitte midagi isiklikult, lihtsalt näitena...hollow kirjutas:ise pole castrolit kasutanud... tundub natuke yle makstud... aga võibolla tõesti ainult tundub...
ära zigulli küll seda Addinoli kalla...mõned aastad tagasi nähtud küll kuidas tutikad Zigulli nukkvõllid alla poole aasta täiesti otsa said, probleem kadus peale õlimargi vahetamist.hollow kirjutas:addinoli oleks nõus ainult sigulisse sisse panema... võibolla moskvichisse kah, mujale küll mitte
Ega see hõõrumis trikk küll siin toimi.Isegi VÕI annab nii hea tulemuse.UPS kirjutas:Kas sa võiks öelda, millele see väide tugineb ja oskad ka põhjendada? Siiamaani võin öelda, et mootoritel pole sellest küll mingeid rikkeid esinenud ja pärast 10 tuhande km läbimist on õlil veel täiesti määrdeomadused säilinud. Elementaarne test, õli tilk näpu peale ja näppe omavahel hõõruda. Ise pean ennast keskmisest hoolivamaks autoomanikuks.
Kindlasti on Castroli õli Addinolist parem, kuid ma kardan, et hinnavahe ei peegeldu samavõrd paremas kvaliteedis. Samuti on kanku tagaküljel kirjas erinevate autofirmade aksepteering (tunnustus). Lisaks veel et meie diisel mootoriga firma buss Toyota Hiace, sõitis üle saja tuhande km sellise õliga nagu Kings Oil, vahel läks isegi õlivahetusvälp natuke üle, enamjaolt vahetati vist 12-13 tuhande km tagant. Aga ei juhtunud selle mootoriga midagi hirmsat. Müües töötas sama ilusti kui ostsime.
Sry OT pärast, aga pole meph nõus sinuga.
See et õlil on hea määrimisomadus ei tähenda veel,et on hea mootoriõli.
Õlid kaotavad kiiresti just suurel temperatuuri muutusel oma määrmisomadused,kus imavad niiskust sisse jne.
Estrite baasil tehtud täisünteerilised õlid on head ja kvaliteetsed mootoriõlid,mida isegi kautatakse lennukiturbiinides ja just Estrid on need mis teevad tänapäeva mootoriõli kvaliteetseks ja kalliks.
Ühesõnaga head ja odavat pole olemas.
Viimati muutis naips, 10.04.2006 22:02 56, muudetud 1 kord kokku.
328 M52
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Head ja odavat pole tõesti olemas, küll aga võib see olla vastupidi- kaua kehva õli kasutades jõuame suht kiiresti mootori remondini. Ja loomulikult õlivahetusega ei tasu venitada, see on sama oluline kui hea õli.
Muuseas, mis Castroli puuutb, siis uuematel BMWdel on ka õlikorgi peal Castroli kiri...
Muuseas, mis Castroli puuutb, siis uuematel BMWdel on ka õlikorgi peal Castroli kiri...
enda bmw-l sain nuka kulutatud just ADDINOL õliga
Ise töötan kohas kus esindatakse sedasama õli, kuid kasutan ikkagi Gastroli õli. Ahjaa peale addinoliga sõitu kogunes mootori sisepinnale must lögakiht millest vast muudmoodi lahti ei saa kui mootor laiali ja kõva pesu, kui niigi saab. Tänu addinoliga sõitmisele ootab mind nüüd ees mootoriremont ja see hinne ei ole odav mis kokku tuleb
SRY for OT aga see nagu elav näide ADDINOL=piix
Teemasse kah, hüdrod vaheta kindlasti niipea ära kui võimalik, ainult hürdod+vahetus ei lähe väga palju maksma, hüdrod 1k kopikatega ja vahetsu siis oleneb kohast kus lased teha. Hiljem lihtsalt võib hinne kujuneda palju kallimaks.


Teemasse kah, hüdrod vaheta kindlasti niipea ära kui võimalik, ainult hürdod+vahetus ei lähe väga palju maksma, hüdrod 1k kopikatega ja vahetsu siis oleneb kohast kus lased teha. Hiljem lihtsalt võib hinne kujuneda palju kallimaks.
brigaad: kaua siis sõitsid Addinoliga, et nukk ära kulus ja kui pikk oli õlivahetusvälp? Kas oli täissünt?
Palju küsimusi ja natuke hämmingus sellest infost siin. Sest Mondeo Zetec, mis pole ka just mingi juust mootor sõitis poolteist aastat selle õliga (5W-40 täissünt.) kusagil 25- 30 tuhat km ja pole ühegi sellise anomaaliaga kokku puutunud. Keerasin aeg ajalt õlikorgi maha- mootor seest jumalast puhas, mingit löga kusagil polnud. Hüdrotõukurid, nukkvõllid kõik töötavad nii vaikselt, et ei kuulegi kui auto käib kohapeal.... Vahetusvälbad olid törts alla 10tuhande km. Auto küll hetkel müüdud kuid uue omanikuga on tihe läbikäimine. Mis ajast sellised nähtused siis kimbutama hakkavad nagu siin eespool juttu on olnud? Ei arvagi et inimesed siin lolli juttu ajavad, aga krt kuda siis mina selliseid jamasid pole täheldanud?
Palju küsimusi ja natuke hämmingus sellest infost siin. Sest Mondeo Zetec, mis pole ka just mingi juust mootor sõitis poolteist aastat selle õliga (5W-40 täissünt.) kusagil 25- 30 tuhat km ja pole ühegi sellise anomaaliaga kokku puutunud. Keerasin aeg ajalt õlikorgi maha- mootor seest jumalast puhas, mingit löga kusagil polnud. Hüdrotõukurid, nukkvõllid kõik töötavad nii vaikselt, et ei kuulegi kui auto käib kohapeal.... Vahetusvälbad olid törts alla 10tuhande km. Auto küll hetkel müüdud kuid uue omanikuga on tihe läbikäimine. Mis ajast sellised nähtused siis kimbutama hakkavad nagu siin eespool juttu on olnud? Ei arvagi et inimesed siin lolli juttu ajavad, aga krt kuda siis mina selliseid jamasid pole täheldanud?

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces