Lühidalt lugu selline, et auto seisis paar kuud, mingi vahe nii paari nädala tagant peale seisma jätmist käisin panin käima, paugupill. Siis järgmine kord minnes enam käima ei läind (kuigi tulukesed võttis taha veel) ning siis kuu päeast u oli vaikus majas. Ok vaatasin, et aku tühi, läksime nüüd panime krokod taha ja jälle paugupill. Siis kõik ok, tühikäigul töötas suurepäraselt aga siis kui sõitma hakkasime, peale seda kui siduri lahti lasid hakkas ise kutt jõnksutama kindlate intervallidega. Samal ajal keeras ka elektrisüsteemi kahtlasele ära, suunad vilkusid kiiresti, armatuuril tuled värelesid jne. Ok siis jõnksutasime natukene edasi, lõpuks võttis enam vähem tuurid ilusti ülesse samas kohati nagu ikka veel jõnksutades (samuti põles armatuuris abs kergelt väreledes). Peale mõningaid külmneid kilomeetreied kadus ka see ja masin töötas kenasti. Peale seda jätsin seisma,e t proovida kas käima läheb aga ei mitte midagi, õrnalt tuled hõõgusid. Põhimõtteliselt peaks ju mingi 30 km peale tulema mingi vurts akusse sisse küll? Samuti panin tähele, et süüte välja keerates põles käsipiduri tuli edasi (vist nagu peaks kustuma?)
Siis veel seesugune küsimus, et kuidas on saab tagaistme sellel autol lahti, et ligi pääseda akule? (peaks vist seal asuma?)
Nagu aru on saada siis tegu siinkohal väga värske autoomanikuga ning oleksin äärmiselt tänulik kui mõningaid vihjeid keegi annaks kust kõige mõttekam probleemi likvideerimisega alustada oleks.
Tänud ette
E34 525 turtsumine ja aku laadimise probleem.
Tagaiste tuleb lihtsalt jalamattide poolt äärest üles tõmmata. Minul tuleb ta nii lahti. Juhul kui seal on ka mõned poldid samades klambrites (2.tk), siis vaata lähemalt jalamattide poolt tagaistme ääre alla.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma ei saa hästi aru, Siim, kuidas jalamattide poolt? Mul on küll istmepadja taga välimistes nurkades sellised nahast aasad, millest tõmmates patja üles saab tõmmata. Loodan, et väga segane polnud. Akule ligisaamiseks tuleks mõlemad pooled lahti võtta, kuna need katted, mis istme all veel on, on otsapidi üksteise peal...
Võib probleem olla üldiselt selles, et aku on omadega täiesti küpse? Nimelt avastasin, et võimujuhe oli pagassis läbi lõigatud ja seejärel täiesti isoleerimata mis suure täenäosusega oli mingi hetk kontaktis kerega.
Siit järgmine küsimus, et kas diisli akuga võib proovida korra kas läheb normaalselt tööle (päris tühjast ei tahaks kohe poodi joosta igaks juhuks)?
Siit järgmine küsimus, et kas diisli akuga võib proovida korra kas läheb normaalselt tööle (päris tühjast ei tahaks kohe poodi joosta igaks juhuks)?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Sul käivad seljatoed alla.AARE530 kirjutas:Ma ei saa hästi aru, Siim, kuidas jalamattide poolt? Mul on küll istmepadja taga välimistes nurkades sellised nahast aasad, millest tõmmates patja üles saab tõmmata. Loodan, et väga segane polnud. Akule ligisaamiseks tuleks mõlemad pooled lahti võtta, kuna need katted, mis istme all veel on, on otsapidi üksteise peal...
Tavalisel käib nii nagu eespool kirjeldatud.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio