K: E36 318i hüdrotõukurid ja mootori töö
Tjahh, seda ma isegi tean. Aga Addinoli nimi ei kõla just sedamoodi, et temaga nii palju vurada võiks. Ju mind ongi siis päästnud see, et olen ca 5000km ennem õli ära vahetanud ja õli odavus ning halvem kvaliteet ei pääse niivõrd maksvusele. Õnneks. Kui aus olla, ega ma vast Shelli ja Valvoline`ga ka ei hakkaks seda viimast võtma, pigem vahetaks 12-13 tuhande juures ära. Kahjuks ei tuleks
Aga igaljuhul oli see info kokkuvõttes väga teretulnud, sest ma ei oleks elu sees sellist vastukaja oodanud. Ja eks ole seegi näitaja, et inimene kes ise müüb Addinoli toodangut ja tahtmise korral saaks seda pea poolmuidu, kasutab ikkagi teist määrdeainet. On vist mille üle mõelda...

Aga igaljuhul oli see info kokkuvõttes väga teretulnud, sest ma ei oleks elu sees sellist vastukaja oodanud. Ja eks ole seegi näitaja, et inimene kes ise müüb Addinoli toodangut ja tahtmise korral saaks seda pea poolmuidu, kasutab ikkagi teist määrdeainet. On vist mille üle mõelda...
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
kui täissünt siis võib rahulikult 15000 km maha uhada, mis sest et õlivahetuse tuli põleb ?truumu kirjutas: Normaalne täissünt peaks VÄHEMALT 15 000 km vastu pidama
Poolsünt kuni 10 000 km
Mineraal kuni 7 000 km
Räägime bensukatest hetkel
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Kui normaalse firma toode, siis vabaltTCO kirjutas: kui täissünt siis võib rahulikult 15000 km maha uhada, mis sest et õlivahetuse tuli põleb ?
Kuigi parem jälgida õlivahetuse tulukesi armatuuris
Sõidustiil igal inimesel erinev ja vastavalt sellele ka õli vananemisaste...
Kompu arvestab seda ja annab optimaalse välba.
ise arvasin ka sama vt. eelmist kommi
kui kollane tuli põlema läheb siis püüan ikka ära vahetada
kui kollane tuli põlema läheb siis püüan ikka ära vahetada
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Selle õli viskoossus vastab täiesti BMW soovitusele ja kvaliteediklass SJ ületab nõutu. Suveks on see ideaalne. Vaheta õigeaegselt ja mootoriga ei juhtu mitte midagi.taarm kirjutas:Lugesin siin vana teemat ja tuli selline küsimus, et mul E30 318i M10B18 motoga auto on juba 20 aastat vana ning kas Esso 15W-40 mineraal õli ei võiks ka kasutada seal või mõjub kehvasti? Või peaks panema ikka nt. Valvoline poolsündi sisse?
Julgen soovitada Liqui Moly Touring High Tech 15W-40 õli. 50 kr/l. Kiidetakse saksa foorumites. Kvaliteetne õli ka enda kogemustele tuginedes.
Sõidurõõm
tean et julmalt jahutud teema aga selline küsimus et kumba valada kas pool või täissünti (mootor 141kw 92a. ja läbinud 290000km (spido näit õige) ) et kas võib ka poolsündi panna keegi rääkis et hüdrotõukurid hakkavad klõbisema
kunagi kasutasin 520 110kw poolsünti ei klõbisenud kl miskit
marki pole vaja soovitama hakata (peale castroli,shelli,mobili ei vala nagu nii miskit sisse)

kunagi kasutasin 520 110kw poolsünti ei klõbisenud kl miskit
marki pole vaja soovitama hakata (peale castroli,shelli,mobili ei vala nagu nii miskit sisse)
quattro kirjutas:tean et julmalt jahutud teema aga selline küsimus et kumba valada kas pool või täissünti (mootor 141kw 92a. ja läbinud 290000km (spido näit õige) ) et kas võib ka poolsündi panna keegi rääkis et hüdrotõukurid hakkavad klõbisema![]()
kunagi kasutasin 520 110kw poolsünti ei klõbisenud kl miskit
marki pole vaja soovitama hakata (peale castroli,shelli,mobili ei vala nagu nii miskit sisse)
Mina valaksin poolsünti aga see rohkem maitse asi
Täissündiga võib sellise läbisõiduga mootor jäigemalt tööle hakata, lihtsalt häirib kõrva

Muud hullu ei juhtu midagi, kui mootor tihe