K: jama siduriga (e36 coupe 141kw)
K: jama siduriga (e36 coupe 141kw)
sai siis autot lõhutud nats. nimelt sai rehve natuke põlema lastud seni kuni enam hiljem käigud sisse ei läinud. kui mootor seisata ja siis käik sisse lülitada ja auto uuesti käima panna sai sõita ja käike vahetada (täpselt nagu sidur ei lahuta). tuli ka üles siduri kärsakas ja sõites sidur libiseb kah. ja kui kohapeal käik sees on ja sidur põhja vajutada siis auto liigub edasi tasakesi. kas on siis omadega pees sidur ja korv või võib viga olla peasilindris?
siduri kettas ja korvis eriti viga ola ei saa, sest siis ei saaks sa kohalt ära ja sidur ainult lahutaks...
hakka viga otsima pea või töösilindrist... vaata enne lammutamist kui palju sul on pidurivedelikku... kui võimalus, siis proovi sidurit õhutada... seda kuda see bmw'l käib ei oska ma aga öelda
hakka viga otsima pea või töösilindrist... vaata enne lammutamist kui palju sul on pidurivedelikku... kui võimalus, siis proovi sidurit õhutada... seda kuda see bmw'l käib ei oska ma aga öelda
Ei saaks ju, kui siduri alla vajutad siis rakendub alles sidurisurvelaager tööle.hollow kirjutas:siis saaks käiku vahetada ilma siduit alla vajutamata... survelaaager ei saa sealt vahelt välja kukkuda, sest temast on võll läbi... teema algatajal on probleem, et sidur ei lahuta
Seda pole ma maininudki, et ta on välja kukkunud sealt vahelt (suht võimatu). Ta on ilmselt liialt kulunud, kui siduri alla vajutad, võid tunda pedaali pulseerimist üles-alla vähesel määral. Kui sidur libiseb siis on viga ilmselt siiski kettas(eriti veel kui seda on kärssama lastud).
Juhin su tähelepanu sellele, et kui laager peetis siis ta ei pruugigi lahutada enam õieti. Sidur ei lahuta ka enam õieti kui ketas kulunud ja ka libiseb samal ajal/sõiduajal


Endal need probleemid juba pisut üle aasta seljatatud, olid ka mul samad jamad, vahetasin ära ketta (väga kotis oli omadega) ja laagri (tegi pisut häält juba)

äkki on viga ainult kettas? leevendus vedrud murdis ära ja jäi kuskile vahele midagi (ja ketas on viltu, samas libistab ja samas ei lahuta)? survelaager häält igatahes ei tee. kui viga oleks ju korvis siis ju sidur ei libiseks. samuti ideepoolest kui oleks süsteemis õhk või silindrites siis kas siduripedaal ei peaks kuidagi märku andma?
ja kui kast üldse maha käib siis siduri ketta ja survelaagri võiks ikkagi ära vahetada.korvi kohta ei oska öelda sest seda ei näe välisel vaatlusel kas ta peetis.mul läks mingi sidurikorvi väike metallist leht pooleks ja hakkas käigukasti vaikselt pooleks saagima-aga õnneks sain enne jaule ja vahetasin kogu kupatuse ära.
nädalavahetus tahan kasti maha võtta ja vaadata mis värk on. olen enne võtnud kasti maha näiteks vw golf 2 gtil ja nagu teada oli seal väga vähe ruumi ja tykk jama nagu ikka esiveolistel. äkki poetab keegi siia mõned näpunäited bemmi kasti mahasaamiseks ja kas vajab ka mõnda spets võtit? ning kaua aega see umbes kellelgi võtnud on.
Viimati muutis domain, 29.03.2006 23:22 42, muudetud 1 kord kokku.
Vaata SIIA. Spets võtit on vaja kindlasti.
Torx võtit on sul vaja ja saad sa selle näiteks Stokkerist, nemad annavad sellele võtmele kaasa ka eluaegse garantii. Hind oli sellise väikse padruni kohta pisut liiga suur, kuid vaja teda läks ja ostsin siiski ära
Torx võtit on sul vaja ja saad sa selle näiteks Stokkerist, nemad annavad sellele võtmele kaasa ka eluaegse garantii. Hind oli sellise väikse padruni kohta pisut liiga suur, kuid vaja teda läks ja ostsin siiski ära

mis nr torx (kas 12,10,8) ja nagu pildilt näha siis tundub et padrun ei ole sisemine tähik vaid läheb poldi ümber? ja mis selle hind kah oli kui saladus pole
Viimati muutis domain, 29.03.2006 20:36 15, muudetud 1 kord kokku.

kui pead silmas neid torxe siis need on olemas

need peaks kah olemas olema.
kui saladus pole siis kas bemmil on 6 kandiga torxid või 12.
pakun välja et mul on samad mis antud lingil?
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... /pic54.jpg
kui on sellised nagu viimasel pildil siis on 6 kandiga ja asi korras

Viimati muutis domain, 29.03.2006 20:40 09, muudetud 2 korda kokku.
Minul oli vist 6 kandiga ja just need samad mis viimasel pildil sul


Täpselt need samad poldidpakun välja et mul on samad mis antud lingil?
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... /pic54.jpg

sai siis kast maha võetud koos sidurikorviga ja aega kulus 3h. tööd tegin üksi. eks järgmine kord juba saaks kõvasti kiiremini kuna nüüd asi selge. aga jah sidurikorv oli kolmest kohast pooleks (tööpind). tootjaks oli sachs. ja hooratas oli ikkagist leevendiga. nüüd siis palgapäeval peab poodi lippama ja uue sidurikomplekti ostma. ja tänud kõigile info eest 

325 pole enam niiväga tänavasõidu auto kui mingi alla 2.0 mootoritega kumme põletada siis nad piinlevad aga 2.5 peaks päris hästi ju kannatama sellist pulli loomulikult kui vaja 2 ja veel 3 käik kah sisse saada eks siis sidur saab valu jah aga teeb ju esimese käiguga kah selle töö äradomain kirjutas:eks mul endalgi kadus isu ära midagi põletada veel. aga jah üldse ega tänavasõidu auto polegi mõeldud taoliseks h**ramiseks. täielik auto piinamine.
Kavas E39 528 sidur ise ära vahetada, vaja käigukast maha võtta.MairoG kirjutas:Vaata SIIA. Spets võtit on vaja kindlasti.
Torx võtit on sul vaja ja saad sa selle näiteks Stokkerist, nemad annavad sellele võtmele kaasa ka eluaegse garantii. Hind oli sellise väikse padruni kohta pisut liiga suur, kuid vaja teda läks ja ostsin siiski ära
Ennem palju igasuguseid tõid vanematel autodel teinud ja no problem.
Igaks juhuks üllatuste vältimiseks küsin üle: millised võtmed on vajalikud antud tööks? Millises suuruses?
Hmm.
6,8,10 ja 12? Kuusnurkne?

LINK
