E39 veermik
E39 veermik
Küsimus veermiku kohta: Kui tihti peaks sellega hoolduses käima ja mis tavaliselt kõige rutem läbi läheb (M-vedrustus). Aitäh!
Õõtsad peavad väga hästi muidu vastu, aga mitte Eesti auklikel teedel.
Mul enda omal on veel paar tehase õõtsa all....ja peale Saksast tulekut juba pea aasta Eestis sõitnud. Aga ikka ei ole nad veel läbi. Auto läbisõit on spidoka järgi 218000 ja valmimisaasta 1997.
Ei ütleks, et õõtsad kuluvad eriti on....vähemalt originaalid ei tundu olevat.
Mul enda omal on veel paar tehase õõtsa all....ja peale Saksast tulekut juba pea aasta Eestis sõitnud. Aga ikka ei ole nad veel läbi. Auto läbisõit on spidoka järgi 218000 ja valmimisaasta 1997.
Ei ütleks, et õõtsad kuluvad eriti on....vähemalt originaalid ei tundu olevat.
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Kas ta annab ka 2 aastat läbisõidupiiranguta garantiid nagu UM?Mario153 kirjutas:Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist. Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
Siin keegi kommenteeris, kuidas ta oma e46-l lasi ka esimesed taastada - kõigepealt mässas terve päeva, et seda tegelast kuskilt lõunaosariikidest üles leida, siis läks veel teinegi päev, et auto kätte saada. Ja esimese lamava pollari otsas olid mõlemad rattad alt ära

Enda e39-l läks õõtsasid Tallinna kaitsekraavides kuskil 40-50kkm järel. Ütleks, et täiesti normaale. Kuna esinduses vahetatud, siis enamusel juhtudel sain garantiikorras uued alla.
Sama siin. Tavaliselt õõts garantiiaega üle ei ela ja seega on mõistlik ikka esinduses käiaIlves kirjutas:Kas ta annab ka 2 aastat läbisõidupiiranguta garantiid nagu UM?Mario153 kirjutas:Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist. Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
Siin keegi kommenteeris, kuidas ta oma e46-l lasi ka esimesed taastada - kõigepealt mässas terve päeva, et seda tegelast kuskilt lõunaosariikidest üles leida, siis läks veel teinegi päev, et auto kätte saada. Ja esimese lamava pollari otsas olid mõlemad rattad alt ära
Enda e39-l läks õõtsasid Tallinna kaitsekraavides kuskil 40-50kkm järel. Ütleks, et täiesti normaale. Kuna esinduses vahetatud, siis enamusel juhtudel sain garantiikorras uued alla.