probleem gaasiga...
probleem gaasiga...
asi siis selline et täna keset päeva järsku hakkas auto jamama...nii kui gaasi annad siis pöörded lähevad kuni 1800-ni ja siis lööb 1000 peale tagasi...üle 1800 ei lähe üldse...ja kui vajutan gaasi põhja siis hakkab 1000 ja 1800 vahet lööma...pöörded lähevad kuni 1800ni ja siis lööb niimoodi alla tagasi nagu kaox säde ära või midagi sellist..mitte ei vaju pehmelt vaid mootor jääb täitsa seisma nagu..kuni pöörded 1000 on siis töötab normaalselt.....kuni 1000 siis jälle tõusevad kuni 1800...ei oska kuskilt vaadata kah..kõik pistikud,torud korras..lihtsalt sõidupealt hakkas jamama......autox 320 84 aasta oma...oleks väga tänulik kui keegi oskaks nõu anda...
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
Tühikäigu lüliti
DET nr.2
Õhulugeja kinni jäänud
Det. nr. 1
Bena filter umbes, küünlad, juhtmed, jagaja kaas taovad üle, midaiganes...

DET nr.2
Õhulugeja kinni jäänud
Det. nr. 1
Bena filter umbes, küünlad, juhtmed, jagaja kaas taovad üle, midaiganes...
küünlad juhtmed kaas okei...vahetasin termoanduri ja süütepooli kah ära...ikka ei ole kasu...õhulugejas on klapp ka korras ei jää kinni ega midagi...külmast peast töötab ilusti..soojax lääb siis hakkab jamama...kui hästi kaua meelitada siis saab pöörded üles...
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
ehhee sain asjast jagu...töötab nüüd normaalselt aga asi sellline et tõmbasin sellel tühikäiguklapil juhtmepistiku tagant ära...ja on tyhikäik olemas ja töötab normaalselt..aga milles viga siis võib olla sest tegelt ei tohix ju tyhikäiku olla kui pistiku tagant ära tõmban??
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
See pole potekas, lihtsalt labane kahe asendiga lüliti, mis näitab ajule kas on pedaal lahti lastud või põrandasse tallatud
Kui nüüd juhuslikult tekib tühikäigu klemmide vahel lühis, näeb aju, et segusiiber kogu aeg kinni ja hakkab tegema cut-offi(lülitab pihustid välja), et pööre omapäi liiga suureks ei läheks
Kuna süsteemi töökindlus jätab soovida, asendati hilisemalt potega
Tühikäigu pööre sellest lülitist ei olene, kuna puudub pöörete regulaator...
Kui nüüd juhuslikult tekib tühikäigu klemmide vahel lühis, näeb aju, et segusiiber kogu aeg kinni ja hakkab tegema cut-offi(lülitab pihustid välja), et pööre omapäi liiga suureks ei läheks
Kuna süsteemi töökindlus jätab soovida, asendati hilisemalt potega
Tühikäigu pööre sellest lülitist ei olene, kuna puudub pöörete regulaator...
mul oli sama häda kunagi 325e'l viga oli tookord kommukas. sõitis kõik tip top, aga näiteks kui foori taha jäid siis pöörded käisid 1000-1800... võite vaid ette kujutada neid nägusid kõrval autost kui iga fooritaga vana kolmene nõnda tuuritab
ei pruugi sul sama viga olla aga proovida võid, sest "e" pritse vähe teine

ei pruugi sul sama viga olla aga proovida võid, sest "e" pritse vähe teine