318is kupeele sportpütt
318is kupeele sportpütt
kas piisab ainult sportpüti panemisest et saaks hääli mõnusamaks?
kes pannud need teavad. Praegu gaasi andes läriseb kahtlaselt.
kes pannud need teavad. Praegu gaasi andes läriseb kahtlaselt.
Küsiks samas teemas veel ühe küsimuse.
Kui vahetan tagumise püti sportpüti vastu, kas siis jäävad db lubatud normide sisse? On kellelgi politseiga jamamist/kordusülevaatust ette tulnud.

Kui vahetan tagumise püti sportpüti vastu, kas siis jäävad db lubatud normide sisse? On kellelgi politseiga jamamist/kordusülevaatust ette tulnud.

528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Mis arvate sellisest odavama hinnaklassi summutist
http://www.ladu24.ee/index.php?p=1&kat= ... h=1&x=2131
Ilusa läikiva summutiotsa saab muidu sellise raha eest. Mõtlesin et äkki on mõtet terve pütt osta, kuna vana lärmab juba tükk aega.
Mingit meeletut saundi ei soovi. Minupärast võiks ta ka tavalist heli teha
Tasub selle peale üldse mõelda?
Tänud
http://www.ladu24.ee/index.php?p=1&kat= ... h=1&x=2131
Ilusa läikiva summutiotsa saab muidu sellise raha eest. Mõtlesin et äkki on mõtet terve pütt osta, kuna vana lärmab juba tükk aega.
Mingit meeletut saundi ei soovi. Minupärast võiks ta ka tavalist heli teha

Tasub selle peale üldse mõelda?
Tänud
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Sportpütt VÕIB teha hääle mõnusamaks, aga samas võib ka hääle häirivaks muuta teatud pööretel. Need, kes palju maanteel peavad sõitma, peaksid ennem sportpüti paigaldamist ikka natukene mõtlema, kuna pärast võib palju kirumist olla.
Mis puudutab mürataset, siis minul isiklikult pole ei ülevaatusel ega ka politseiga hääle osas probleeme olnud. Seega ma arvan, et politsei nüüd harilikult sellega peetima ei hakka, aga kui tahab norida, siis kinni saaks sellest arvatavasti hakata küll.
Seed odavama klassi sportpütid ei pruugi olla alati hea investeering, kuna lärmavad tihtilugu liiga palju. Enne ostmist oleks hea, kui saaksid sama mootoriga auto ja sama sportpüti kooslust kuulata/proovida.
Mis puudutab mürataset, siis minul isiklikult pole ei ülevaatusel ega ka politseiga hääle osas probleeme olnud. Seega ma arvan, et politsei nüüd harilikult sellega peetima ei hakka, aga kui tahab norida, siis kinni saaks sellest arvatavasti hakata küll.
Seed odavama klassi sportpütid ei pruugi olla alati hea investeering, kuna lärmavad tihtilugu liiga palju. Enne ostmist oleks hea, kui saaksid sama mootoriga auto ja sama sportpüti kooslust kuulata/proovida.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
sportpütt
Tere !
Kui mälu mind ei peta, siis on Jarlo'l juba 1 aasta sportpütt all. Lugesin kunagi seda sumpavahetuslugu. Endal on sama case päevakorras, aga sõitmist on ikka palju ka maanteel ja müra on ikka määrav tegur.
To: Jarlo
Kas selle 1 aasta ksutusega on midagi hääles ka muutunud?? (valjenenud/ vaiksemaks muutunud)??
Lubasin ka kuulama tulla, aga jah, ei ole veel jõudnud. oma viga!!
Mure põhjus on sama, et originaali eest 6500.- EEki maksta, mis ei ole isegi roostevabast on natuke nagu liig. Samas liigub ka e.-bays 450.- ..600.- EUR'iseid Remus / Bastuck originaale.
Niiet mõtlemist veel on küllaga.
Arvan ka, et see sportpütt erilist powerit ei lisa (praktiliselt 0kw) ja seetõttu eelistaks ka vaiksemat versiooni.
Tervitades
Tomso
Kui mälu mind ei peta, siis on Jarlo'l juba 1 aasta sportpütt all. Lugesin kunagi seda sumpavahetuslugu. Endal on sama case päevakorras, aga sõitmist on ikka palju ka maanteel ja müra on ikka määrav tegur.
To: Jarlo
Kas selle 1 aasta ksutusega on midagi hääles ka muutunud?? (valjenenud/ vaiksemaks muutunud)??
Lubasin ka kuulama tulla, aga jah, ei ole veel jõudnud. oma viga!!
Mure põhjus on sama, et originaali eest 6500.- EEki maksta, mis ei ole isegi roostevabast on natuke nagu liig. Samas liigub ka e.-bays 450.- ..600.- EUR'iseid Remus / Bastuck originaale.
Niiet mõtlemist veel on küllaga.
Arvan ka, et see sportpütt erilist powerit ei lisa (praktiliselt 0kw) ja seetõttu eelistaks ka vaiksemat versiooni.
Tervitades
Tomso
Re: sportpütt
Mina võin huvilistele pläristada sellise pütiga:tmw kirjutas:Tere !
Kui mälu mind ei peta, siis on Jarlo'l juba 1 aasta sportpütt all. Lugesin kunagi seda sumpavahetuslugu. Endal on sama case päevakorras, aga sõitmist on ikka palju ka maanteel ja müra on ikka määrav tegur.
To: Jarlo
Kas selle 1 aasta ksutusega on midagi hääles ka muutunud?? (valjenenud/ vaiksemaks muutunud)??
Lubasin ka kuulama tulla, aga jah, ei ole veel jõudnud. oma viga!!
Mure põhjus on sama, et originaali eest 6500.- EEki maksta, mis ei ole isegi roostevabast on natuke nagu liig. Samas liigub ka e.-bays 450.- ..600.- EUR'iseid Remus / Bastuck originaale.
Niiet mõtlemist veel on küllaga.
Arvan ka, et see sportpütt erilist powerit ei lisa (praktiliselt 0kw) ja seetõttu eelistaks ka vaiksemat versiooni.
Tervitades
Tomso

Auto all näeb välja selline:

Hääles muudatusi ei ole täheldanud, müristab ikka ühtemoodi

Ainult tagapüti vahetusega mingit võimsust küll juurde mõtet loota pole, pigem võib madala pöördel mõne mootori puhul vääne väheneda. Kui võimsust juurde tahata, siis peaks kogu süsteemi juba välja vahetama...
Häält hakkab kindlalt rohkem tegema. Ja selle väljalaske täieliku ümberehitamisega on nii , et seda peaks tegema inimene kes asjast midagi teab. Muidu on õudukas kuubis. Enda E36 sai tehtud aga tiba teise mõttega asi ümber. ülevaatusel ei olnud probleeme aga linnas sõites politsei küll paar korda peatas. A müranorm oli kindlalt ületatud. Ainult tagapüti vahetusega peaks asi normi piiresse jääma ja keegi kallale ei tohiks tulla.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
siin analoogne (kui mitte sama) müügil http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=50246bumer1 kirjutas:tahaks ka varsti umbes sellise püti osta nagu jarlol aga kas neid on müüa selliseid ka kuhu kaks toru sisse tulevad mul 325 ja mul tuleb mootorist taha välja kaks toru!!!
it's all a matter of opinion
See on jah sama mis mul, ainult kaks sinevat toru on.... mis peaks sobima siis 2,5 l mootorile.maniaacos kirjutas:siin analoogne (kui mitte sama) müügil http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=50246bumer1 kirjutas:tahaks ka varsti umbes sellise püti osta nagu jarlol aga kas neid on müüa selliseid ka kuhu kaks toru sisse tulevad mul 325 ja mul tuleb mootorist taha välja kaks toru!!!
Tere,
paar kuud tagasi lasin välja vahetada oma e30 m20b25 mootori väljalaske, asemele tuli 2,5" roostevaba toru ja väiksematsorti roostevaba tagapütt. Arvan et db oli tugevalt üle normi. Hiljem lisati roostevaba reso mis küll pööretevahemikus kuni 2000 tegi veits vaiksemaks kuid sealt edasi jäi üsna samaks. Maanteel sõites muutub pikapeale üsna tüütuks.
Minu arvamus on, et mida suurem mootor, seda suurem-kallim(ehk ka parem) peaks olema tagapütt, eriti kui on "upgradetud" kogu väljalaset, et sini-valged väga tüütama ei hakkaks. 2,5 mootorile pisikesi-odavaid pütte panna ei soovitaks, 1.8 'le oleks need vast sobivamad. Valmistaja teadis ka rääkida et need mustast materjalist pütid:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=50246
ca aastaga läbi roostetavad.
paar kuud tagasi lasin välja vahetada oma e30 m20b25 mootori väljalaske, asemele tuli 2,5" roostevaba toru ja väiksematsorti roostevaba tagapütt. Arvan et db oli tugevalt üle normi. Hiljem lisati roostevaba reso mis küll pööretevahemikus kuni 2000 tegi veits vaiksemaks kuid sealt edasi jäi üsna samaks. Maanteel sõites muutub pikapeale üsna tüütuks.
Minu arvamus on, et mida suurem mootor, seda suurem-kallim(ehk ka parem) peaks olema tagapütt, eriti kui on "upgradetud" kogu väljalaset, et sini-valged väga tüütama ei hakkaks. 2,5 mootorile pisikesi-odavaid pütte panna ei soovitaks, 1.8 'le oleks need vast sobivamad. Valmistaja teadis ka rääkida et need mustast materjalist pütid:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=50246
ca aastaga läbi roostetavad.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
sumpa
Võib-olla oleks abiks,
kui keegi teeb ise tagapüti roostevabast.
Kuskilt siit foorumist lugesin, et tehakse ka tellimusel ja hääl on ikka vastavalt kliendi soovidele.
Enamus originaal sportpütad on madalamatel mootori pööretel mahedad. Selline nö. röögatus peaks välja tulema alles siis kui nö. see nõks sealt 4200 rpm ja üles käib ja BMW mootoritele omane näilik "turbo" käivitub.
Tervitades
Tomso
kui keegi teeb ise tagapüti roostevabast.
Kuskilt siit foorumist lugesin, et tehakse ka tellimusel ja hääl on ikka vastavalt kliendi soovidele.
Enamus originaal sportpütad on madalamatel mootori pööretel mahedad. Selline nö. röögatus peaks välja tulema alles siis kui nö. see nõks sealt 4200 rpm ja üles käib ja BMW mootoritele omane näilik "turbo" käivitub.
Tervitades
Tomso
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
sumps
Silwer kirjutas:Minu naise E30 318is on all Supersprinti sumps ja see on vast ainult tiba valjem kui originaal ja sedagi vaid siis kui pöörded kõrgel...
Kui surfasin Inglise e36 foorumites ringi, siis seal kiideti väga ka Supersprint toodangut ülivõrdes ja arvan ka et mitte asjata.
Samas Saksa mürafännid hindasid Bastuck või G-Power toodangut. Mine võta siis kinni, milline see õige on.
Tervitades
Tomso