mingi ragin ja kolin taga ratta juures!!E36
mingi ragin ja kolin taga ratta juures!!E36
autoks E36 325 ja nüüd päev tagasi hakkas juhipoolse tagaratta juurest kostma mingit kolinat ja kohaltvõtul midagi ragiseb seal ja kui august läbi sõita siis samamoodi,ratas tundub küll omal kohal olevat ja päris pikk sõit sai isegi selle veaga vell ära sõidetud!Milles võiks viga olla??
BMW 325i E36
Re: mingi ragin ja kolin taga ratta juures!!E36
Tee UMis kontroll, eks siis ise otsustad kas remondid ka seal või ei.bumer1 kirjutas:autoks E36 325 ja nüüd päev tagasi hakkas juhipoolse tagaratta juurest kostma mingit kolinat ja kohaltvõtul midagi ragiseb seal ja kui august läbi sõita siis samamoodi,ratas tundub küll omal kohal olevat ja päris pikk sõit sai isegi selle veaga vell ära sõidetud!Milles võiks viga olla??
Minul oli sama jama. Autoks mul E36 318I. Võtsin tagumise ratta maha ning seejärel pidurisupordi, trummli. Trummli sees on käsipiduri süsteem. Mul oli millegi pärast käsipiduri süsteemi kinnitused ära murdnud, sellest tingituna tuli sisse ragin ja kolin. Ma ei teinud muud, kui võtsin süsteemi üldse seest välja. Nüüd käsipidurit pole, kuid sõita saan ilma raginata ning kolinata. Aega läks töö peale u. 1 tund.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
325 ei ole taga trummel pidureid.calcu kirjutas:Minul oli sama jama. Autoks mul E36 318I. Võtsin tagumise ratta maha ning seejärel pidurisupordi, trummli. Trummli sees on käsipiduri süsteem. Mul oli millegi pärast käsipiduri süsteemi kinnitused ära murdnud, sellest tingituna tuli sisse ragin ja kolin. Ma ei teinud muud, kui võtsin süsteemi üldse seest välja. Nüüd käsipidurit pole, kuid sõita saan ilma raginata ning kolinata. Aega läks töö peale u. 1 tund.
ma vaatan et sellel E36el on neid tüüpvigu vist ikka sitaks mul kopp suht ees selle auto lagunemisest!sarniirid vahetatud,labmda vahetatud,katuseluuk jamab,abs andur vahetatud,õhulugejal midagi viga arvatavasti ka tuleb vahetus kunagi,amordid ja nüüd siis see tagaratta kolin,roolilatil mingi väike loks sees!!mul niuke tunne et ma varsti panen selle auto kusagil kogu täiega põlema!!Eriline **** opel on küll see kolmene!!!!
BMW 325i E36
Bmw-ga kooselul on mõned reeglid. Esimene on see, et osta ajalooga auto. Teine on see, et remondi teda korralikult. Kui oled esimest kahte täitnud siis kolmas reegel on see, et auto pakub sulle kõvasti sõidurõõmu. Neljas reegel: bmw ei ole toyota, mis on optimeeritud vastu pidama samal ajal mitte mingeid sõiduelamusi pakkumast. Kui 1 ja 2 reegel ei sobi, siis tuleb 4-t reeglit järgida ja osta Toyota. m.o.t.t.bumer1 kirjutas:ma vaatan et sellel E36el on neid tüüpvigu vist ikka sitaks mul kopp suht ees selle auto lagunemisest!sarniirid vahetatud,labmda vahetatud,katuseluuk jamab,abs andur vahetatud,õhulugejal midagi viga arvatavasti ka tuleb vahetus kunagi,amordid ja nüüd siis see tagaratta kolin,roolilatil mingi väike loks sees!!mul niuke tunne et ma varsti panen selle auto kusagil kogu täiega põlema!!Eriline k****i opel on küll see kolmene!!!!

no ma sõidan küll nüüd korralikumalt kui niimõnigi mees ma ikka vaatan kust ma läbi sõidan aga ikka laguneb ma olen vaadand et üldse bemarivennad jõle pohuilt sõidavad aukudest täiega läbi endal veel laiad ja ilusad veljed ka all!!ma sõidan maardust linna nagu mingi pensjonär selle sita tee peal mida te isegi kõik teate aga samas muud juhid panevad must nagu postist mööda ja igast august täiega läbi,seal ju mõnes kohas sellised künkad nagu lamavad mendid oleks aga 90 nega on lubatud üle sõita 

BMW 325i E36
Ja järgmise ülevaatusega siiscalcu kirjutas:Minul oli sama jama. Autoks mul E36 318I. Võtsin tagumise ratta maha ning seejärel pidurisupordi, trummli. Trummli sees on käsipiduri süsteem. Mul oli millegi pärast käsipiduri süsteemi kinnitused ära murdnud, sellest tingituna tuli sisse ragin ja kolin. Ma ei teinud muud, kui võtsin süsteemi üldse seest välja. Nüüd käsipidurit pole, kuid sõita saan ilma raginata ning kolinata. Aega läks töö peale u. 1 tund.

Ma suutsin taharehvi mingi vidina korjata ja läksin teenindusse lappima, pärast seda hakkas kohe hullusti krigisema, häält tegema hullumoodi.
Tuli välja, et rehvimeister oli lohakas olnud, nimelt oli lasknud rattal kukkuda piduriketta kaitseplekile mis kõveraks läks, kettale hakkas vastu käima.
Niiet kui oled rehve vahetanud, siis võib selline lugu olla.
Tuli välja, et rehvimeister oli lohakas olnud, nimelt oli lasknud rattal kukkuda piduriketta kaitseplekile mis kõveraks läks, kettale hakkas vastu käima.
Niiet kui oled rehve vahetanud, siis võib selline lugu olla.
mul endal ka sama probleem et vahest lihtsalt hakkab tagaratta juurest mingit kriginat ja kolinat tulema.kohe selline tugev kolin nagu peksaks midagi vastu põhja.võtsin ka ratta maha ja siis suporti lahti.piduriketta ja selle pleki vahel mis ketta taga on oli mingi traadi jupp mis oli ketta seest tulnud.calcu kirjutas:Minul oli sama jama. Autoks mul E36 318I. Võtsin tagumise ratta maha ning seejärel pidurisupordi, trummli. Trummli sees on käsipiduri süsteem. Mul oli millegi pärast käsipiduri süsteemi kinnitused ära murdnud, sellest tingituna tuli sisse ragin ja kolin. Ma ei teinud muud, kui võtsin süsteemi üldse seest välja. Nüüd käsipidurit pole, kuid sõita saan ilma raginata ning kolinata. Aega läks töö peale u. 1 tund.
Kas on võimalik et selle käsipidurisüsteemi kinnitused on mulgi ära murdunud?Ja see käsipidurisüsteem kolisebki seal?Kriginast sain lahti.Kuid hetkel on auto tõstuki peal ja käib esiamortide vahetus.Eks lähipäevil saan auto maha ja siis saab proovida.
e36 320i coupe
Paistab, et see käsipiduri süsteem suht tüüpviga E36-el. Ise olen 1 kord käsipiduri klotse vahetanud, 1 kord on süsteemi puhastatud ning nüüd järgmine nädal seisab taas ees klotside vahetus.
Pingutusklambrid lihtsalt roostetavad ära ning vastik metalne kolin on sõites sees.
Seekord teen seda UM-is, kuna nad vast annavad garantii tööle ning nende endi väitel on nende klotsid vastupidavamad roostele kui B osa. Eks näis!
Pingutusklambrid lihtsalt roostetavad ära ning vastik metalne kolin on sõites sees.
Seekord teen seda UM-is, kuna nad vast annavad garantii tööle ning nende endi väitel on nende klotsid vastupidavamad roostele kui B osa. Eks näis!
520 Touring