
Kuidas kontrollida termostaati jne.
Kuidas kontrollida termostaati jne.
tre! Mul järgmine probleem.... Talve saabudes panin igaks kümneks juhuks radika ette papitüki, et kiiremini soojaks läheks. Aga soojaks läheb ta alles peale mingit 5-te minutit sõitu. Ja veel... kui panen esiklaasile puhuma, tuleb ilusasti sooja õhku, kui aga lülitada sisse salongipuhur, tuleb sealt jumalast külma õhku
. Mida teha???

[quote][i]Algselt postitas Margus[/i]
tre! Mul järgmine probleem.... Talve saabudes panin igaks kümneks juhuks radika ette papitüki, et kiiremini soojaks läheks. Aga soojaks läheb ta alles peale mingit 5-te minutit sõitu. Ja veel... kui panen esiklaasile puhuma, tuleb ilusasti sooja õhku, kui aga lülitada sisse salongipuhur, tuleb sealt jumalast külma õhku
. Mida teha??? [/quote]
Tere
Nähtavasti on tegu sul esimese bmw-ga;)
Keskmisest nupust salongiõhku avades peabki
külma tulema. On nii ehitatud. Kütta saab
üles ja/või alla lastes (ülemine või alumine
nupp)
Keskmise nupuga lastakse külm õhk salongi.
Talvel on hea selleks, et rooli lappamisega
liiga palav ei hakka:D Mulle igatahes meeldib...
NB! Kuuesilindrilised mootorid kasutavad nn
tagurpiditermostaati, mis ei lase nagu tavaliselt
teatud kraadide juures kuuma radiaatorisse, vaid
laseb teatud kraadide peal külma vett plokki
tagasi-seetõttu läheb radikas soojaks pea kohe
ja see ei ole termostaadi viga. See on vajalik
selleks, et vältida kuumalööke ja temp kõikumisi,
mis võivad pika mootori kõveraks tõmmata. Sama
süsteem on minuteada ka Audi 5-sil mootoritel.
kuuene mootor soojeneb suht aeglaselt, termostaadi
avamise temp on 80 kraadi (muudel 90-94) ning
kasutatakse eriehitusega termostaati - Behri oma
maksab mingi 550, A-osa 800 krooni kandis (muudel
tavaliselt 200 kandis)
tre! Mul järgmine probleem.... Talve saabudes panin igaks kümneks juhuks radika ette papitüki, et kiiremini soojaks läheks. Aga soojaks läheb ta alles peale mingit 5-te minutit sõitu. Ja veel... kui panen esiklaasile puhuma, tuleb ilusasti sooja õhku, kui aga lülitada sisse salongipuhur, tuleb sealt jumalast külma õhku

Tere
Nähtavasti on tegu sul esimese bmw-ga;)
Keskmisest nupust salongiõhku avades peabki
külma tulema. On nii ehitatud. Kütta saab
üles ja/või alla lastes (ülemine või alumine
nupp)
Keskmise nupuga lastakse külm õhk salongi.
Talvel on hea selleks, et rooli lappamisega
liiga palav ei hakka:D Mulle igatahes meeldib...
NB! Kuuesilindrilised mootorid kasutavad nn
tagurpiditermostaati, mis ei lase nagu tavaliselt
teatud kraadide juures kuuma radiaatorisse, vaid
laseb teatud kraadide peal külma vett plokki
tagasi-seetõttu läheb radikas soojaks pea kohe
ja see ei ole termostaadi viga. See on vajalik
selleks, et vältida kuumalööke ja temp kõikumisi,
mis võivad pika mootori kõveraks tõmmata. Sama
süsteem on minuteada ka Audi 5-sil mootoritel.
kuuene mootor soojeneb suht aeglaselt, termostaadi
avamise temp on 80 kraadi (muudel 90-94) ning
kasutatakse eriehitusega termostaati - Behri oma
maksab mingi 550, A-osa 800 krooni kandis (muudel
tavaliselt 200 kandis)
[quote]
Tere
Nähtavasti on tegu sul esimese bmw-ga;)
Keskmisest nupust salongiõhku avades peabki
külma tulema. On nii ehitatud.
[/quote]
Jutt ei kehti 3 seeria bemari kohta. Kui soojakraan lõppu keeratud tuleb ka keskmistest aukudest sooja, kui poolepeal tuleb keskelt jahedat.
Edit: krt. Postitus oli juba tehtud kui märkasin, et Margusel 518
[quote]
maksab mingi 550, A-osa 800 krooni kandis (muudel
tavaliselt 200 kandis) [/quote]
On saadaval ka mingi odavam ~200 eeku maksev variant.
AR
Tere
Nähtavasti on tegu sul esimese bmw-ga;)
Keskmisest nupust salongiõhku avades peabki
külma tulema. On nii ehitatud.
[/quote]
Jutt ei kehti 3 seeria bemari kohta. Kui soojakraan lõppu keeratud tuleb ka keskmistest aukudest sooja, kui poolepeal tuleb keskelt jahedat.
Edit: krt. Postitus oli juba tehtud kui märkasin, et Margusel 518
[quote]
maksab mingi 550, A-osa 800 krooni kandis (muudel
tavaliselt 200 kandis) [/quote]
On saadaval ka mingi odavam ~200 eeku maksev variant.
AR