Paremal pool väljas meeletu pleki kolin
Paremal pool väljas meeletu pleki kolin
Ehmatasin täna päris ära
Nimelt siis sõitsin aknad lahti (ilus suvi ju) ja paremalt poolt eest väljast on kuulda sellist pleki kolinat aukudest sõites, et nagu oleks plekkpurgid nööriga põhja alla veetud
Ok nali naljaks aga tõsine mure ju
Mark sõita ringi nii täitsa. Sirgel asfaldil ei ole midagi ja ka kui augud jäävad vasema ratta poole pole ka midagi aga nii kui parema rattaga auke läbin nii meeletu pleki kolin taga.... Mõtlesin just et amordid vahetatud jne, et hakkab ilmet võtma masin aga kohe mingi jama jälle
Kolin veel meenutaks sellist asja nagu oleks 1 mutter rattal lahti ja üldse küljest ära ning jäänud ilukilbi ja ratta vahele kolisema... vot sellist häält meenutab siis... nagu oleks midagi lahti ja loksuks...aknad kinni siis kuulda ei ole nii, et ma ei teagi kaua see on olnud.
Silmaga vaadates kõik ok. Kuigi ma ei ole kindel mida vaatama pean... aga vasakult ja paremalt poolt asja uurides siis see mida näen on identne mõlemal pool. Krt mul vaja homme Tartu ja tagasi ilmselt sõita ja ma ei julgegitoom kirjutas:piduriklotsid, ehk siis see klamber puudu, mis suportit vastu rakist surub.
Kas see hääl on rohkem selline kõrgem ja lisaks kõliseb ?
Kui hääl tuleb tagant, siis tasuks vaadata kas käsipiduri klotsid oma kohapeal seisavad.
Seal hoiab käsipiduriklotse paigal selline polt, mille ümber on vedru ja mis kinnitub porikaitsepleki külge ning viimase roostetamisel ei seisa see polt enam kinni.
detail nr11 peaks lahti tulnud olema
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
selle nr21 pleki küljest
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=10
Kui hääl tuleb tagant, siis tasuks vaadata kas käsipiduri klotsid oma kohapeal seisavad.
Seal hoiab käsipiduriklotse paigal selline polt, mille ümber on vedru ja mis kinnitub porikaitsepleki külge ning viimase roostetamisel ei seisa see polt enam kinni.
detail nr11 peaks lahti tulnud olema
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
selle nr21 pleki küljest
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=10
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
nii nii siis... pidurdades jääb kolin vakka
Jah ja hääl ongi selline kõrgem ja kõliseb......kusjuures mul see käsipiduri teema ammu nõrk. Klotsid küll vahetatud aga midagi jäi vist pingutamata ja ei hoia peaaegu üldse. Nii, et asi seal siis jah kuskil pidurites. Kahtlane teema igatahes ja tahaks homme juba korda kiirelt saada. Valdek mul muidu meistrimees aga teda ka ei saa kätte... kus krt ma teha lasen 
Niisiis raiun enda juttu edasi, vaata, kas vidin nr 3 asub enda kohalhttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=10
See vidin on omal kohal, vaatasin just. Omal kohal ja kinni tundub olema ka see porikaitse. Kõike mis näpuni ulatus ma ka kas sikutasin või surusin.toom kirjutas:Niisiis raiun enda juttu edasi, vaata, kas vidin nr 3 asub enda kohalhttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=10
kui pidurdades heli kaob, siis peaks viga peituma pidurisüsteemis ja loogiliselt võttes just sõidupiduris. Ma julgeks kahtlustada ka piduriklotsi, millel võivad olla ära murdunud plekist kõrvakesed, mis silindri sisse kinnituvad.
Ega siin muud soovitust pole, et kui välisel vaatlusel midagi kahtlast ei leidnud, siis peaksid pidurisuporti maha võtma ja vaatama osad üksipulgi üle.
Ega siin muud soovitust pole, et kui välisel vaatlusel midagi kahtlast ei leidnud, siis peaksid pidurisuporti maha võtma ja vaatama osad üksipulgi üle.
ei tia... mul on ta augusti kuust saadik kolisenud.... piduriklots koliseb, sest need klambrid mille ylesanne on hoida klotsi kinni, et see ei koliseks, need klambrid on murdunud... see et klots ära ei kukuks selleks on klotsin vastav kuju.... ära pane tähele seda kolinat või mine poodi ja osta uued klotsid.... klotside vahetamine võtab aega ~30-40min
Kas visuaalselt on midagi näha ka ?hollow kirjutas:ei tia... mul on ta augusti kuust saadik kolisenud.... piduriklots koliseb, sest need klambrid mille ylesanne on hoida klotsi kinni, et see ei koliseks, need klambrid on murdunud... see et klots ära ei kukuks selleks on klotsin vastav kuju.... ära pane tähele seda kolinat või mine poodi ja osta uued klotsid.... klotside vahetamine võtab aega ~30-40min
täpselt neid jah... välimine klots on mingi traadist klambriga kinni... sea on ilma lammutamata näga... sisemisel on plekkist klambrid neid niisama näha pole... yldiselt võta ratas alt ära ja vaata kas klotsid on normaalse paksusega või juba piisavalt kulunud, et ära vahetada.... kui nad vahetamist ei vaja, siis ära yldse põe... sõida kuni järgmise klotsivahetuseni ja vaheta siis äratoom kirjutas:Hollow mõtleb vist neid klambreid, mis on klotsi külge needitud ja lähevad pidurisilindri sisse. Nende korrasolekut niisama peale vaadates ei tuvasta, vaja ikka klots ära võtta.
e34 on ka sisemine kloys sellise klambriga? Mul sama kolin. Vaatasin v2limise klotsi peal kenasti klamber ja sisemine loksub omasoodu. Et siis osta aga uued klotsid? Kuigi seal seda kihti küll 
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kusjuures täna marjas (tallinn) seisin ühes tänavas vist tunnike või rohkemgi ja niisama lobasin juttu. Siis mööda sõitvad autod mingi 30% kolisesid sama moodiMargusja kirjutas:e34 on ka sisemine kloys sellise klambriga? Mul sama kolin. Vaatasin v2limise klotsi peal kenasti klamber ja sisemine loksub omasoodu. Et siis osta aga uued klotsid? Kuigi seal seda kihti küll
Mulle öeldi selle klotsi loksu ja kolina peale seda , et sõida kuni hakkab närvidele käima ja osta uued või sõida klotsid lihtsalt lõpuni. Mitte kui midagi sellest pole
Niisiis, ükspäev tegelesin sellise probleemiga. Külge pandud olid mingisugused x firma klotsid, mille klamber, mis silindri sisse läheb oli hoopis teistsugune kui originaalil. Juhtumisi jäid enda autost vanad klotsid alles(jurid) sealt võtsin siis klambri ja istutasin teise klotsi külge. Siit siis moraal, et ega ikka igasugune klots ka ei kõlba.
Nii et annab istutada? Mul endal kolots hea... aga kahtlen kas seda klambtit seal yldse on... ja kui on kas siis annab tagasi leiutada? V6i toon romulast l2bi klotsi mille kyljest saab?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Igatsugu suvalistel klotsidel on need klambrid rabedad, niiet väga vabalt võivad ka lõhki olla.Ja kui klots on väga hea ja klamber niisama võtta ning ise tegija, siis võib aretada. Aga mina nii ei soovitaks. Sellegi tegin autoomaniku enda soovil, kuna rahaline olukord polnud tol hetkel kiita ja kolin käis närvidele.
KristjanS kirjutas:Kusjuures täna marjas (tallinn) seisin ühes tänavas vist tunnike või rohkemgi ja niisama lobasin juttu. Siis mööda sõitvad autod mingi 30% kolisesid sama moodiTee seal tänaval suht nadi.
Mulle öeldi selle klotsi loksu ja kolina peale seda , et sõida kuni hakkab närvidele käima ja osta uued või sõida klotsid lihtsalt lõpuni. Mitte kui midagi sellest polepeale kolina muidugi.
hollow kirjutas:yldiselt võta ratas alt ära ja vaata kas klotsid on normaalse paksusega või juba piisavalt kulunud, et ära vahetada.... kui nad vahetamist ei vaja, siis ära yldse põe... sõida kuni järgmise klotsivahetuseni ja vaheta siis ära
Selle aja jooksul millal esimene postitus tehti saab selle probleemi lahendada ilma igasugu kärata 1x päevas ja vaikselt edasi veereda. Kui kusagil midagi koliseb siis saab kõik lahti lapata ja järgi vaadata mis koliseb ja viga parandada. Kättevõtmise vaev ainult. Kui oma maja ees on piinlik auto ümber nokitseda saab ju mingi vaiksema koha otsida, särgil käised üles keerata ja tungraud välja jne.
E30 316i ´90, E34 518i ´95




