e34 mootor kuumeneb liiga palju :(
e34 mootor kuumeneb liiga palju :(
Autol on selline asi, et temperatuuri näidik läheb peaaegu punase peale, selle eelviimase kriipsuni. On see normaalne?? Ostsin tosooli,mõtlesin et seda on vähe,valasin seda umbes 0.75 l juurde radikasse(sinna kust see kork maha käib) aga ikka sama lugu...korgi peale oli kirjutatud et Do not open when hot, ise kruttisin seda veidike ja sealt vahelt tuli auru, ei ole normaalne ju. Ja üldse kui palju seda vedelikku seal radiaatoris olema peab? seal ainult üks kriips on(cold; vms) ?
Re: e34 mootor kuumeneb liiga palju :(
Külma mootoriga peabki selle kriipsuni olema jahutusvedeliku tase.car-man kirjutas:seal ainult üks kriips on(cold; vms) ?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Välja ta peaks ise tulema kui liiga palju on, vähemalt e28'l oli paisupaagi küljes voolik millest tosool maha juhiti (ei tea kui väga see keskkonna inimestele meeldib ainult
)
Ja mootori temperatuur peaks keskel püsima jah.
Ja viga võib sul olla:
a) termostaadis
b) vee pumbas
c) ventika siduris
d) milleski muus

Ja mootori temperatuur peaks keskel püsima jah.
Ja viga võib sul olla:
a) termostaadis
b) vee pumbas
c) ventika siduris
d) milleski muus
täna hommikul oli külma mootoriga vedeliku tase alla langenud ja oli allapoole normi, niiet valasin juurde nagu peab olema.Pole veel pikemat sõitu teinud aga vb oli asi selles ikkagi, et vähe tosooli sees.Eks paistab. Ja siis selline viga on ka et külma mootoriga on tuurid jube kõrged ~1500-2000 isegi, aga mingi aja pärast langeb 1000ni ja jääbki nii, ka soojalt.auto on ise sissepritsega 520,
ja kui sul on automaat kast siis lase kindlasti esimese käiguga lapats põhjas ja oota kui hakkab teisele üle minema.... siis lendavad labad küljest ja saad hakata vahetama; radiaator, kapott, uus bentilaator, ja veel nipet näpet.Tom kirjutas:Proovi seda, et pane ventilaator traadiga kinni (nii, et ta koguaeg ringi käiks) ja vaata kas ikka kuumeneb üle.
Korra tulin kliendile vastu ja keevitasin viskosiduri kinni, et koguaeg kaasa veaks. 3 minuti pärast oli auto tagasi ja sai hakata juppe vahetama

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Mul sugulane sõitis mingi paar nädalat nii oma e28 525e'ga ja polnud häda midagi.Jaanus_P kirjutas:ja kui sul on automaat kast siis lase kindlasti esimese käiguga lapats põhjas ja oota kui hakkab teisele üle minema.... siis lendavad labad küljest ja saad hakata vahetama; radiaator, kapott, uus bentilaator, ja veel nipet näpet.
Korra tulin kliendile vastu ja keevitasin viskosiduri kinni, et koguaeg kaasa veaks. 3 minuti pärast oli auto tagasi ja sai hakata juppe vahetama
Tom kirjutas:Mul sugulane sõitis mingi paar nädalat nii oma e28 525e'ga ja polnud häda midagi.Jaanus_P kirjutas:ja kui sul on automaat kast siis lase kindlasti esimese käiguga lapats põhjas ja oota kui hakkab teisele üle minema.... siis lendavad labad küljest ja saad hakata vahetama; radiaator, kapott, uus bentilaator, ja veel nipet näpet.
Korra tulin kliendile vastu ja keevitasin viskosiduri kinni, et koguaeg kaasa veaks. 3 minuti pärast oli auto tagasi ja sai hakata juppe vahetama
ISE SÕIDAN JUBA VEEBRUARIST SAADIK


Muideks nädalas paar korda sõidan ka gaas põhjas kuskil 6000rmp peal, siia maani vist vedas.....
siis on tõesti hästi
. auto millel sai vent jäigaks tehtud oli 750. ei tea kui palju sellel pöördeid tuli käiguvahetuse hetkeks, aga jah.. esimeselt teisele vahetades lõi labad ribadeks.

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Mul nüüd täna juhtus sama asi, et ummikutes seistes tõusis temperatuur ka peaaegu punase märgini, ja pärast kui sai normaalselt sõita siis nagu jälle läks normaalseks. Huvitav, et nv käisin Tartus, siis polnud midagi viga, kahtlen, et nagu siin inimesed kirjutasid..probleem just ventika siduris, kuna tühikäiguga jätsin käima ja läkski punaseni! Äkki keegi oskab öelda millal see teine väline ventikas käima läheb? Huvitav, et se ei läinudki tööle isegi kui punaseni jõudis... Oskab äkki keegi targem midagi kommenteerida?
Jah, nagu Ravia ja Tom mainisid ventikas on tõesti kondi oma, thanks! ja sellesse teemasse vähe puutub. Viskosiduri kohta infi võtan arvesse. Oleks ikka huvitav teada, kui keegi oskab seletada lollile
- mida see viskosidur teeb? Ehk milles on selle roll kogu jahutussüsteemi asjanduses? Igatahes kõige mõistlikumaks lahenduseks jääb pöörduda UM poole.

Viskosiduri otsas olev ventikas on jahutussüsteemi peamine ventikas.
Viskosidur on selleks, et mootori koormust vähendada, kui tiivikut täiega ringi ajada pole vaja - tema jäikus sõltub peale puhutava õhu temperatuurist.
Milleks mehhaaniline? Selleks, et autobahnil jama ei juhtuks.
Viskosidur on selleks, et mootori koormust vähendada, kui tiivikut täiega ringi ajada pole vaja - tema jäikus sõltub peale puhutava õhu temperatuurist.
Milleks mehhaaniline? Selleks, et autobahnil jama ei juhtuks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tänud infi eest, ise olen ka jõudnud samalaadsed teemad ülesvõetud, ja sellega tekkis hirm ülekuumenemise osas
nimelt tean võimalikest kahjulikest tagajärjedest, ja hakkasin mõtlema et kuna mul oli see temperatuuri seier ummikus sõites teise joone ja punase piiri joone vahel liigunud ning paar korda oli ka jõudnud punane taust süttima c.a 15-30 sekkiks. Kõik see toimus ikka alla 2000p juures. Millist tagajärgi antud juhtum võib tuua? On kellelgi kogemust? Kui ohtlik see punase tausta süttimine mõne mitte pika perioodi jooksul? Niiapalju kui raamat ütleb: kui süttib punane, tuleb lasta jahtuda. Aga kui mõned 5-10 minutid sõidad või ummikust üritad välja pääseda, siis oodata halbu uudiseid? Äkki kellelgi midagi asjaliku selle kohta öelda?

Tavaliselt läheb ainult plokikaas kõveraks, st. omandab 8 kuju...
Aga proovi veel, ehk õnnestub ka praod sisse saada nii kaanele kui plokile endale...
Kui veel ei ole...
Romulates peaks neid mootoreid veel olema ju?
Kui raha uue viskosiduri jaoks napib, suudad ehk paar meetrit juhet kuskilt leida ja ühe relee ja ühe lüliti
Ja panna see kliima el. vent tööle, kui vajadus tekib
Aga proovi veel, ehk õnnestub ka praod sisse saada nii kaanele kui plokile endale...
Kui veel ei ole...
Romulates peaks neid mootoreid veel olema ju?
Kui raha uue viskosiduri jaoks napib, suudad ehk paar meetrit juhet kuskilt leida ja ühe relee ja ühe lüliti
Ja panna see kliima el. vent tööle, kui vajadus tekib
Täna hommikul sai "ajalehe" testi tehtud, ja jäigi ventikas seisma
niiet termosidur läheb vahetusse.
tänan südamlike soovituste eest!
Aga äkki keegi konkreetsem oskab öelda millistel tingimustel see juhtuda võib? Millised on sümptomid? Ja kas saab ja kuidas kontrollida, kas jama on juba juhtunud või mootor on endiselt korras?
UMis öeldi, et lühiajaline kuumumine ei peaks mingit jamasid tekitada.

Tavaliselt läheb ainult plokikaas kõveraks, st. omandab 8 kuju...
Aga proovi veel, ehk õnnestub ka praod sisse saada nii kaanele kui plokile endale...
Kui veel ei ole...
tänan südamlike soovituste eest!
Aga äkki keegi konkreetsem oskab öelda millistel tingimustel see juhtuda võib? Millised on sümptomid? Ja kas saab ja kuidas kontrollida, kas jama on juba juhtunud või mootor on endiselt korras?
UMis öeldi, et lühiajaline kuumumine ei peaks mingit jamasid tekitada.
kusjuures ma ise sain probleemist lahti, tegin ühe pikema otsa ~100 km ja peale seda on jälle kõik normis, vähemalt temperatuuriga.minu puhul aitas tosooli valamine, ise alles ostsin auto niiet ma proovin ise paremini hooldada oma masinat.kuid siiski katsusin ventilaatorit, sel tundus et on liiga suur loks sees, vb laager kulunud vms.
Enamasti juhtub see, et sul hakkab jahutusvedelik kaduma (väljendub näiteks selles, et sooja mootoriga ajab valget tossu kuiva ilmaga tagant välja).MOEBIUS kirjutas:Aga äkki keegi konkreetsem oskab öelda millistel tingimustel see juhtuda võib? Millised on sümptomid? Ja kas saab ja kuidas kontrollida, kas jama on juba juhtunud või mootor on endiselt korras?
UMis öeldi, et lühiajaline kuumumine ei peaks mingit jamasid tekitada.
Ja kui palju su konkreetne auto peab kuumenema, et paha paha juhtuks ei oska keegi enne öelda, kui see juba juhtunud pole aga kui seier punasesse läheb oleks nagu viimane aeg mootor seisma jätta.
Ja selle autoga ma sinu asemel enne ei sõidaks kui see termosidur on korras aga eks sa ise tead.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt: