Näidikud
Näidikud
Kui auto külm on siis ei tööta armatuuris mitte ükski näidik. Kui salong soojaks läheb siis hakkavad tööle. Milles asi võiks olla? Ja ühel tuttval E34-l ei tööta külmalt tahhomeeter ja ökonomaiser.
asi lihtne
MIks sul see ei tööta on sellepärast et patakad vanad. Kui patakad saavad kuuma (sooja) siis mingi hetke ta annab voolu. Kui külm siis aga ei anna. Vaheta sealt seest ära patakad ja asi korras. Mul omal oli ala sama teema kunagi. See on üks tüüpilisemaid bemmi assju
Re: asi lihtne
??? kus need patakad on ?? ...äkki mõtled akusid ??cretzky kirjutas:MIks sul see ei tööta on sellepärast et patakad vanad. Kui patakad saavad kuuma (sooja) siis mingi hetke ta annab voolu. Kui külm siis aga ei anna. Vaheta sealt seest ära patakad ja asi korras.
Pole küll kuulnud et keegi patakaid vahetaks spidomeetril.
Minu autol on nii et kui sõitma hakkad siis ei tööta spido kiiruseni kuni 20 km/h peale seda läheb laxuga tööle ja töötab kuni peatun. Kardan et mingi konde on otsad andnud aga milline ei tea. Patrik on sulle kindlalt abix.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Ma olen näinud 2 e28 ja 2 e30 spidot laiali ja need seal olid küll akud, loomulikult nägid nad patareimoodi välja . Käisin just ostmas endale ka akusid ja uusi tagasi akukülge joota ei soovitatud , punktkeevitus maxix mingi 6 eeku vist
Tondi ülesõidu juures akupoes , väidetavalt ei tohiks ( - ) klemm üle 70 c kuuma saada.

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Annab küll eduliselt joota, vaja kasutada hapet 
Aga nii et jootekolviga soojendad seda klemmi otsa ja hõõrud seda tina sisse loomulikult ei tohi!
Jotmisel pannakse aku klemmile pisike tilk hapet ja teed väixe lati mõnest roostevabast terase õhukesest lehest õhukesest mis on juba eelnevalt vedela tinaga koos. Paned klemmile ja käib suts ja ongi kinni ja latikesi pole mingi mure joota, need ei kuumuta seda +/- kontakti ylesse.
Pärast pesed kontakti vee all yle hape jäänuste mahapesemiseks.
Ja veel kui panete akud sisse siis kindlasti valage termoliimiga kinni see!
Sest kui akud hakkavad jooksma satub trykkplaadile mis eduliselt söövitab rajad läbi!!!
PS! ja veel minu teada E36 tablool ei ole akusi

Aga nii et jootekolviga soojendad seda klemmi otsa ja hõõrud seda tina sisse loomulikult ei tohi!
Jotmisel pannakse aku klemmile pisike tilk hapet ja teed väixe lati mõnest roostevabast terase õhukesest lehest õhukesest mis on juba eelnevalt vedela tinaga koos. Paned klemmile ja käib suts ja ongi kinni ja latikesi pole mingi mure joota, need ei kuumuta seda +/- kontakti ylesse.
Pärast pesed kontakti vee all yle hape jäänuste mahapesemiseks.
Ja veel kui panete akud sisse siis kindlasti valage termoliimiga kinni see!
Sest kui akud hakkavad jooksma satub trykkplaadile mis eduliselt söövitab rajad läbi!!!
PS! ja veel minu teada E36 tablool ei ole akusi
Ei mäleta enam 100%, kuid BMW-l oli tehase poolt ette nähtud mitut tüüpi hooldusi. Läbisõidust tingitud hooldus ja ajast tingitud hooldus. Kui aastas ei sõida õlivahetuse välpa täis, siis hakkas vist põlema see kell kahe kirja vahel. Kuid "Inspektion" läks põlema vist siis, kui auto arvates oli vaja esitada masin teenindusele mingiks muuks hoolduseks kui pelgalt õlivahetus - kas siis piduri- ja jahutusvedelik vms vahetus või mõne muu suurema töö tegemiseks.Cardo kirjutas:Muidu kas mitte see inspection ei tähendagi et tulex akud vahetada ?? Või mis on selle eesmärk.
Kahjuks enam täpselt ei mäleta, kuid tegelikult oli kõigel täiesti loogiline seletus ja nende akukeste vahetuse pärast see tuli küll ei põle. Usun, et kasutusjuhendis on see lugu ka kirjas, kuid ma ei oska ju saksa keelt.
E32 750i (1994)
Kui tegu on mehaanilise odomeetriga siis akud on täitsa olemas, kui aga tegu elektroonilise odomeetriga siis tegu on kondensaatoritega ja 90% kindel et nendes viga
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
vaja läheb siis: 3tk 220uF 40V 85c/105c -võivad ka suurema pingega olla aga need suured ebamugav paigaldada
2tk 22uF 40V või 50V 85/105c vahet pole
ja vahetada nad välja
Olge head kasutage otsingut, seda ma kirjutanud ligi 4-5 korda
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
vaja läheb siis: 3tk 220uF 40V 85c/105c -võivad ka suurema pingega olla aga need suured ebamugav paigaldada
2tk 22uF 40V või 50V 85/105c vahet pole
ja vahetada nad välja
Olge head kasutage otsingut, seda ma kirjutanud ligi 4-5 korda