Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Annan siis paar nädalakest aega taas mõistatada milles võis olla probleem ja mis oli lahendus.
Nimelt kadus mul sügisel pöörete ülemine ots. Kõrgem ots kõikus 5000 kuni 5500 vahel. Vahest oli häid ja seejärel halbu päevi. Täna siis leitud asja kurjajuur.
Autoks siis E28 2,0 el.pritsega mootor.
Viimaste nädalate sümptomid olid sellised et kuni 4000 pööret oli kõik ok kuid sealt 5000-ni oli kuulda nagu midagi puuduks ja 5000 pealt oleks nagu piiraja peal(piiraja on eemaldatud). Tühikoormusel läks 6000 peale heal juhul ära.
Tühikäigu lüliti?
Vähe inffi...(niiskus; kas pidevalt,või aegajalt;järsku tekkis?kui,siis peale mida jne.jne.) seepärast diagnostikud tahavadki, et kunde kõrval oleks, tekib pidevalt küsimusi.
Viimati muutis truumu, 20.01.2004 22:00 59, muudetud 1 kord kokku.
truumu kirjutas:Tühikäigu lüliti?
Vähe inffi...(niiskus; kas pidevalt,või aegajalt;järsku tekkis?kui,siis peale mida jne.jne.) seepärast diagnostikud tahavadki, et kunde kõrval oleks, tekib pidevalt küsimusi.
kui tühikäigulüliti jääb mingil põhjusel sisselülitatuks(niiskus, lühis...) ka peale gaasiklapi avamist, hakkab aju mingil(oleneb automargist) pöördel pihusteid välja lükkama
Nagu aru sain ei läinud gaasiklapi lüliti arvesse
pakuks veel:
1)filtrid: bens, õhk
2)süütepool
3)õhumõõdik
4)umbes summuti
5)induktiivandur (jagajas)
6)bensupaagi tuulutus
7)rõhuregulaator
8)kiirendus vaakumlüliti(kui ta sellel variandil peal on)
9)lõhkine õhumöödiku lõdvik
10)lisaõhk
11)tahhomeetri lühis
truumu kirjutas:kui tühikäigulüliti jääb mingil põhjusel sisselülitatuks(niiskus, lühis...) ka peale gaasiklapi avamist, hakkab aju mingil(oleneb automargist) pöördel pihusteid välja lükkama
Vigase tühikäigulülitiga "tekib" piiraja 1800-2000 p/m juurde.
Aga veaks pakuks esimese hooga näiteks vale süütenurk, küünlajuhtmed, bensupump.
Cardo, Sa kirjutasid:
Minu autol on nii et kui sõitma hakkad siis ei tööta spido kiiruseni kuni 20 km/h peale seda läheb laxuga tööle ja töötab kuni peatun. Kardan et mingi konde on otsad andnud aga milline ei tea. Patrik on sulle kindlalt abix.
kas need 1500 pööret seal ei olnud?
truumu lõpeta see huupi ajamine , ma võiks ka kõik ahelad ette lugeda ja anna tuld !! Spidos asi ei ole ja sinu vastused pole ühte tugrikut ka väärt isegi kui seal õige vastus oleks. Arvo on juba soojemas alas kui teised
Mootori piiraja jagajas laiali?
Jagaja pukside kulumise tõttu käib suurtel pööretel rootor vastu kaant?
Garaazis oma tööriistadega võtaks aega max pool tundi need versioonid
üle kontrollida. Bensu survepoolele manomeeter vahele ja pooled variandid langevad ära.
Surve tundus kahtlane sai vahetatud rõhuandur ja tagasivoolu sulgemisega tõusis surve 6.0 seega jäi kahtlus et äkki ei ole tootlikkust.
Viga pumbas siiski ei olnud.
Viga sai leitud juhuse läbi. Need ahelad olid kahtluse all kuid siiski korras. See , et defektne osa end sedasi väljendab ei oleks küll osand arvata kuigi sai teist mitu korda üle käidud ja paistis korras olevat.
ma nüüd täpselt ei tea kas sul on motronic või jetronic aga kontrolliks kindlasti üle aju ja kommutaatori kui selline asi auto küljes on ning kindlasti vaataks klapikambrikaane alla ja üldse mehhaaniliselt, nt nuka märgid ja asendi(alumine rihmaratas kiilust maas) jagajad ja muud huinjaad juba nimetatud. bensiinipump sellist asja ei tee.ma usun, et kohapeal auto juures otsiks vea päris kiiresti üles, palju seal juppe ikka on
patrik kirjutas:ma nüüd täpselt ei tea kas sul on motronic või jetronic aga kontrolliks kindlasti üle aju ja kommutaatori kui selline asi auto küljes on ning kindlasti vaataks klapikambrikaane alla ja üldse mehhaaniliselt, nt nuka märgid ja asendi(alumine rihmaratas kiilust maas) jagajad ja muud huinjaad juba nimetatud. bensiinipump sellist asja ei tee.ma usun, et kohapeal auto juures otsiks vea päris kiiresti üles, palju seal juppe ikka on
Patrik, loe tähelepanelikult:
5000 pealt oleks nagu piiraja peal(piiraja on eemaldatud). Tühikoormusel läks 6000 peale heal juhul ära.
elektroonikaahelad ei tohiks nii suurt vahet teha kas auto sõidab või mitte.
Tegu siiski pigem bensu kalaga, arvan
Pakuks veel et äkki oli jagaja kaas või rootor mingil moel vigane? Enda kunagisel 318i-l jäeti ühes "servises" jagaja kaas lahti, siis tekkis kah "piiraja" sinna 5000 p/m kanti, lisaks hakkas veel paukuma ja vahele jätma.
OK hakkame siis tasapisi seda teemat lõpetama ja vihjeks , et pakute keerulisi asju. Asi hoopis lihtsam ja kuulub aegajalt vahetatavate detailide hulka. NB mootor on 6 pütaga