panin auto tööle, abs i ja veojõukontrolli tuled jäid põlema, lisaks oli rool raske, spidomeeter ja kytusekulu näitaja ei töötanud.Natukese ajapärast kui auto seisma panin ja uuesti käivitasin oli jälle kõik korras. Ilm oli väga niiske ja vihma sadas, Kas põhjus võis olla selles.
Olen väga tänulik kui keegi oskab midagi tarka öelda sellekohta.
E39 99a, 3.0d mure
Mina siiski arvan, et asi on ABS anduris.Vähemalt minul oli, kui ABS ja veojõukontroll tuli jäid põlema. BMW-l on neid 4 tk.Viga tehakse kindlaks diagnostika käigus ja uus andur maksab 1200 eeku.Homer kirjutas:Täna juhtus sama asi ja enam ära ei kao.
Kas põhjus on ABSi ajus?
Kui palju uus aju maksab?
BMW 525 td E39
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Täna hommikul käivitades siis täpselt samad sümptomid - ABS-i ja veokontrolli märgutuled jäid põlema. UM-is aeg kinni pandud ja eelnevalt uuritud, et andur jah 1200.- (ABS-i andur pidi UM-i väite kohaselt olema E39 "nõrk koht")Pirx kirjutas:Mina siiski arvan, et asi on ABS anduris.Vähemalt minul oli, kui ABS ja veojõukontroll tuli jäid põlema. BMW-l on neid 4 tk.Viga tehakse kindlaks diagnostika käigus ja uus andur maksab 1200 eeku.Homer kirjutas:Täna juhtus sama asi ja enam ära ei kao.
Kas põhjus on ABSi ajus?
Kui palju uus aju maksab?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG