K: Kus lasta teha kaanetööd või kes vahetaks klapisääred
K: Kus lasta teha kaanetööd või kes vahetaks klapisääred
mootoriks siis m50b25. auto võtab tuhandele 1,5l õli. enamus on väitnud et klapisääre tihendid. ja alla 10 kilo ei saa mingit remonti. pealegi ei tea ju enne kaane mahavõtmist isegi seda kas on vaja vahetada ainult klapisääred või ka juhtpuksid ja muud teha? kuigi klapisääri ise saaks vahetada suruõhuga ilma pead maha võtmata. ei teagi nüüd mida üldse teha. mõtlesin et hakkaks kasvõi tasapisi ise kaane remondiks vajalikke juppe koguma ja kui kogu kupatus olemas siis laseks ka selle kaane täielikult kap remontida. kuna varuosasid saan kõvasti odavamalt kui letihinnad. keegi pädevam võiks kasvõi miskise nimekirja teha siia mida üldse ostma peaksin hakkama.
Viimati muutis domain, 04.05.2006 20:49 35, muudetud 1 kord kokku.
ja üldse tekib küsimus näiteks kui õeldakse et läbi on klapisääre tihendid siis miks ma peaksin tegema kaanele kap remondi? kas tõesti igal tava inimesel on tagataskust neid kümneid tonne pritsida kui mõne tihendi kulumise tõttu peab tegema asjdele täieliku kap remondi? olen märganud et oma ala spetsid miskipärast tahavad iga pisiasja pärast teha täieliku remondi.
Re: K: Kus lasta teha kaanetööd või kes vahetaks klapisääred
Kae korra seda teemat.domain kirjutas:mootoriks siis m50b25. auto võtab tuhandele 1,5l õli. enamus on väitnud et klapisääre tihendid
Need tihendid lähevad siis, kui mootor kuuma on saanud.
Sõidurõõm
sai siis nüüd ka surved mõõdetud ja tulemused järgmised:
1 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
2 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16,5
3 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16
4 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16,5
5 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
6 silinder 4x starterit - 13 ja edasi 15
1 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
2 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16,5
3 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16
4 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16,5
5 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
6 silinder 4x starterit - 13 ja edasi 15
Viimati muutis domain, 07.05.2006 13:17 48, muudetud 1 kord kokku.
see nagu oleks normipiirides... ma mäletan kui ma audiga käisin surveid mõõtmas ja sealt parim tulemus 5 pütist oli 6bar'i siis oli ka slge, et mootori vahetus või uued rõngad... kui mootor lhti sai võetud ja avanes vaatepilt, et kolvid on ära sulanud siis läks mootori vahetuseksdomain kirjutas:sai siis nüüd ka surved mõõdetud ja tulemused järgmised:
1 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
2 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16,5
3 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16
4 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16,5
5 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
6 silinder 4x starterit - 13 ja edasi 13
EDIT: olete äkki teiegi tähele pannud, et alati on kõige rohkem probleeme kõige salongipoolsema pütiga???
algul mul kyynal andis otsad selles pytis, siis oli piip otsad andnud, siis jooksis klapikambri kaane vahelt õli ainult viimasesse küünla pesasse ja kui klapid kolbidega kokku said, siis oli ka just see pütt kõige rohkem kannatada saanud
kui nüüd vaadata kui palju mootor õli ära õgib, siis võib oletada, et põlemiskambrid seest paksu saasta ja tahma täis. Kui see saast sealt välja õngitseda, siis võib survetest julgelt mõned tublid numbrid maha lahutada.domain kirjutas:sai siis nüüd ka surved mõõdetud ja tulemused järgmised:
1 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
2 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16,5
3 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16
4 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16,5
5 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
6 silinder 4x starterit - 13 ja edasi 13
Samas on tahmased ka klapid ja ei sulgu korralikult...Valdek kirjutas: kui nüüd vaadata kui palju mootor õli ära õgib, siis võib oletada, et põlemiskambrid seest paksu saasta ja tahma täis. Kui see saast sealt välja õngitseda, siis võib survetest julgelt mõned tublid numbrid maha lahutada.
Kui need ka ära puhastada, tuleb survet juurde jälle

http://www.auto-diagnostika.ee/domain kirjutas:... äkki on veel mehi kes suudab vahetada klapisääre tihendid ilma pead maha võtmatta?
Kui on klapi juhtpuksid läbi, jääb ainult tihendite vahetusest väheks...