E34 525 tds ei saa kütet
E34 525 tds ei saa kütet
auto ei saanud kytet ja suri välja sõites, käivitasin siis töötas mingi 2-3 km normaalselt ja siis suri uuesti välja ja enam ei tahtnud käima minna, sain uuesti käima ja sain jälle sõita mingi 6-7 km ja siis suri täielikult välja ja enam käima ei läinud. sõbraga tõmbasin autot kodu poole ja proovisin et kas nii läheb käima ja läks ja proovisin sõita ja suri uuesti välja ja enam ei lähe kuidagi käima:S
hmm mul vist kah sama jama
kui on paagis alla 30 liitri kütet siis ei saa nagu seda enam kätte. kui on 30 liitrit kütet siis hakkab õhku vahele võtma. ma ise arvan, et äkki on paagis kütusepumbalt mingi voolik või tila ära kukkunud. äkki keegi seletaks kuidas pumbale ligi pääseda 
selline küsimus kah veel, et palju on 525 tds norm kütte kulu trassil ja linnas?


selline küsimus kah veel, et palju on 525 tds norm kütte kulu trassil ja linnas?
Jõudu annab 2.5 TDS
Minul on 525 td 98a.Maanteel võtab 4,5-5 L kui sõita piloodiga ja keskmist näitab kuskil 7,3 L. 80% sõidan linnas.Olari525 kirjutas:hmm mul vist kah sama jamakui on paagis alla 30 liitri kütet siis ei saa nagu seda enam kätte. kui on 30 liitrit kütet siis hakkab õhku vahele võtma. ma ise arvan, et äkki on paagis kütusepumbalt mingi voolik või tila ära kukkunud. äkki keegi seletaks kuidas pumbale ligi pääseda
selline küsimus kah veel, et palju on 525 tds norm kütte kulu trassil ja linnas?
BMW 525 td E39
see ju suht nurm
minu 525 tds 1994 aasta võtab ikke tunduvalt rohkem. trassil tuleb 7-8 ja linnas kuskil 11 sajale. 47 liitriga saan sõita kuskil 435 km, sellest vast 70 kiltsa vast oli trassi. viimasega 47 liitriga sain sõita 535 km, kuna sinna sisse mahtus pärnu ots, mis oli ca 220 km ja trassipeal sõitu kah kuskil 50 kiltsa.
nuh eks lähen lasen mootorile kompu külge panna ja vaatan kas seal midagi valesti on
krt paak on küll 80 liitrit, kuid kasutada saab ainult 47 liitrit
irf, neljapäeval leetu minek, vist ei vea ühe paagiga välja 

nuh eks lähen lasen mootorile kompu külge panna ja vaatan kas seal midagi valesti on

krt paak on küll 80 liitrit, kuid kasutada saab ainult 47 liitrit


Jõudu annab 2.5 TDS
tänud kets
niih ma kiskusin bemmil küttepumba lahti, tõsin paagist ujuki välja ja piilusin paaki
paagi põhjas asuv pump oli nagu lahti, seda sai liigutada ülesse alla, nii mingi 2-3 senti. kas see on normaalne? ma võtsin küttepumba vooliku lahti ja proovisin, kas kütet tuleb
ei midagi
ainult tagasivool töötas.
hmm, aga samas kui mul küttepump paagis ei peaks töötama, kuidas siis mootor paagist kütet saab ?
üks mehaanikust sõber soovitas selle paagis oleva pumba kinnitada, sest see ei tohigi niimoodi liikuda seal ja sellest võibki minu probleem tingitud olla.
on kellelgi veel mingeid soovitusi




hmm, aga samas kui mul küttepump paagis ei peaks töötama, kuidas siis mootor paagist kütet saab ?
üks mehaanikust sõber soovitas selle paagis oleva pumba kinnitada, sest see ei tohigi niimoodi liikuda seal ja sellest võibki minu probleem tingitud olla.
on kellelgi veel mingeid soovitusi

Jõudu annab 2.5 TDS
VEA LEIDMINE
Oli sama lugu, mootor läks pikalt käima. Kuid saab kiirelt vea üles leida,et kas paagi pump töötab, või ei. 1.Peale kütuse filtrit on läbipaistev voolik-võta lahti, pane süüde sisse ja vaata, kas kütus tuleb.1.Kui ei, siis kontrolli kaitse nr.23-see on punba mootori kaitse. 3. Kui korras, võta mootori ruumis parempoolsest kastist välja must relee-see on pumba relee, ja ühenda traadiga klemmid 30 ja 87 omavahel pistikus kokku, süüde peab sees olema-pump saab otse toide , siis on vigane relee.. 4.Kui kütust ei tule, kontrilli sama klemmidelt ja teistelt klemmidelt nr.85 ja 86, kas on toide 12v. peal-süüde peaab sees olema. 5.Kui toidet ei ole -siis on raskem, kontrollida pea relee, juhtmestik, mass j.n.e. Aga ise pumpa saab kontrollida nii-võta kaitse n.23 välja pane tester massi ja 23 kaitsme vahele peaab näitama umbes 7,6 Oomi- see on pumpa mootori mähise takisti, kui on lõpmatus- on ahela katkestus või pump läbi, kui null-siis lühis-siis on vaja pump välja võtta ja otse kontrollida,.Mul oli halb kontakt pumba ühenduses paagi sees, taastasin ühenduse.kÄIMA LÄHEB NAGU PEAAB.
Viimati muutis ansa, 31.05.2006 10:12 59, muudetud 1 kord kokku.
Mul pikka aega taoline probleem olnud aga lahendust pole veel leidnud.
Täna parkisin linnas 6 tundi ja auto enam käima ei läinud. Kuna probleem esineb tihti siis pagassis väike aku, kust toidan paagisisest pumpa. 30 sekundit pump töötab, siis starterit, natuke turtsub kuni kütte kätte saab ja siis läheb käima.
Täna võtsin õhtu vabaks ja hakkasin viga otsima. Esmalt proovisin paagisisese pumba kätte saada aga kuna olin just paagi ka täis võtnud ääreni siis ei saand pumpa ära tirida kuna küte jooksis sinna süvendisse kus see pump kinnitatud on. Surusin kähku kogu pumba tagasi ja keerasin selle plastvõru tagasi.
Muud teha ei saand siis uurisin releed. Kõigepealt andsin releele toite peale käsitsi ja vaatasin testriga kas 30 ja 87 lühistuvad. Käis klõps ja tester näitas ka õigesti.
Siis proovisin mõõta kas aju juurde relee kontaktidele pinge tuleb. Panin testri 85 ja 86 külge (mitte relee külge vaid auto poole ikka) ja lükkasin süüte sisse. Võin ütelda niisugust, et pinge ei tule eelsüüteküünalde ajal vaid on kõik see aeg alates starteri andmisest ja on olemas ka siis kui mootor käib. Siin foorumis on palju juttu olnud, et paagisisene pump lööb ainult eelsüüte küünalde ajal. Nii see ei ole.
Probleem siis nii kaugel mul, et pump korras paagis kuna käsitsi saab toite peale anda. Relee ka korras, relee toide korras ja otse lühistades hakkab pump ka tööle seega toitega kõik korras.
Järeldada võib, et mu paagisisene pump üleüldiselt töötab, lihtsalt küte vajub alla. Ja noh kui voolik on õhku täis siis peab lihtsalt eriti pikalt starterit käiama, mida ma teinud ei ole. Olen vaid eraldi akut kasutanud ja siis starterit.
Ja ma pole ka filtrijärgset voolikut lahti ühendanud, et seda teada saada.
Fakt on see, et kui on alla 3/4 paagis kütust siis tekivad probleemid. Paljudel siin sama jama kui on kütet alla 30 või 20 liitri aga mul juba 60 liitriga ehku peale minek.
Ja siis see, et kui te olete pannud omale selle ühesuuna klapi kas siis lõikate lihtsalt läbipaistva kollaka kütusevooliku kaheks ja asetate klapi sinna vahele või mismoodi seda oleks mõistlik paigaldada???
Ning lõpetuseks kas äkki soovitate ikkagi paagisisene pump välja tirida ja seal ka midagi näppida? Pean siis sõitma paagi tühjemaks kuna täispaagiga seda teha ei saanud.
Terv,
K.
Täna parkisin linnas 6 tundi ja auto enam käima ei läinud. Kuna probleem esineb tihti siis pagassis väike aku, kust toidan paagisisest pumpa. 30 sekundit pump töötab, siis starterit, natuke turtsub kuni kütte kätte saab ja siis läheb käima.
Täna võtsin õhtu vabaks ja hakkasin viga otsima. Esmalt proovisin paagisisese pumba kätte saada aga kuna olin just paagi ka täis võtnud ääreni siis ei saand pumpa ära tirida kuna küte jooksis sinna süvendisse kus see pump kinnitatud on. Surusin kähku kogu pumba tagasi ja keerasin selle plastvõru tagasi.
Muud teha ei saand siis uurisin releed. Kõigepealt andsin releele toite peale käsitsi ja vaatasin testriga kas 30 ja 87 lühistuvad. Käis klõps ja tester näitas ka õigesti.
Siis proovisin mõõta kas aju juurde relee kontaktidele pinge tuleb. Panin testri 85 ja 86 külge (mitte relee külge vaid auto poole ikka) ja lükkasin süüte sisse. Võin ütelda niisugust, et pinge ei tule eelsüüteküünalde ajal vaid on kõik see aeg alates starteri andmisest ja on olemas ka siis kui mootor käib. Siin foorumis on palju juttu olnud, et paagisisene pump lööb ainult eelsüüte küünalde ajal. Nii see ei ole.
Probleem siis nii kaugel mul, et pump korras paagis kuna käsitsi saab toite peale anda. Relee ka korras, relee toide korras ja otse lühistades hakkab pump ka tööle seega toitega kõik korras.
Järeldada võib, et mu paagisisene pump üleüldiselt töötab, lihtsalt küte vajub alla. Ja noh kui voolik on õhku täis siis peab lihtsalt eriti pikalt starterit käiama, mida ma teinud ei ole. Olen vaid eraldi akut kasutanud ja siis starterit.
Ja ma pole ka filtrijärgset voolikut lahti ühendanud, et seda teada saada.
Fakt on see, et kui on alla 3/4 paagis kütust siis tekivad probleemid. Paljudel siin sama jama kui on kütet alla 30 või 20 liitri aga mul juba 60 liitriga ehku peale minek.
Ja siis see, et kui te olete pannud omale selle ühesuuna klapi kas siis lõikate lihtsalt läbipaistva kollaka kütusevooliku kaheks ja asetate klapi sinna vahele või mismoodi seda oleks mõistlik paigaldada???
Ning lõpetuseks kas äkki soovitate ikkagi paagisisene pump välja tirida ja seal ka midagi näppida? Pean siis sõitma paagi tühjemaks kuna täispaagiga seda teha ei saanud.
Terv,
K.
4.8iS
mina paigaldasin endale klapi selle kollaka vooliku asemele, kuid siis vahetasin selle vooliku ka välja kummi vooliku vastu. Vaatasin enda masinal ka seda paagisisest pumpa, kuid seal vahetasin välja selle pisikese kummi tihendi, mis on seal kusagil toru otsas. Klapp iseenesest maksab vähe ja see kummi tihend veel vähem.
Kütuse allavajumine võib olla veel tingitud mitmest asjast. Kas sul ülevoolu torud on korralikud?
Kas see neljas pihusti on korralik, ja ei aja kütust läbi?
Kütuse allavajumine võib olla veel tingitud mitmest asjast. Kas sul ülevoolu torud on korralikud?
Kas see neljas pihusti on korralik, ja ei aja kütust läbi?
Diisel maamehe lemmik
5044107

Paagi pump
Kutuse vajumine voib toesti tekkida mitmel pohjusel. Lihtsamad on nagu uleval mainitud-halb tihedus vanade kuttevoolikutes(filtri ja korgsurve pumba, paagipumba torukeste
uhendustes), tagasivoolu pihustite torukesed katki.
Ja tosisemad-korgsurve pumba tagasivoolu siseklapp laseb labi.
Pika kaivitusele tugevasti mojub paagi pump(ei anna vajavat survet), kuid on vahest ise pumbake umbes, kuna labi tema sisemuse voolab diisel, harjad vigastatud, laagrikesed labi-halvasti keerleb ja vahest keerlema ei hakka, kui kaikaga paagi alt vastu ei loo.Neid saab taastada
http://www.hot.ee/bensiinipump .Aga ise pumpa saab maha votta vaatamatta kutuse hulgast, kui julged kae sisse ajada ja kinnitused lahti teha.
uhendustes), tagasivoolu pihustite torukesed katki.
Ja tosisemad-korgsurve pumba tagasivoolu siseklapp laseb labi.
Pika kaivitusele tugevasti mojub paagi pump(ei anna vajavat survet), kuid on vahest ise pumbake umbes, kuna labi tema sisemuse voolab diisel, harjad vigastatud, laagrikesed labi-halvasti keerleb ja vahest keerlema ei hakka, kui kaikaga paagi alt vastu ei loo.Neid saab taastada
http://www.hot.ee/bensiinipump .Aga ise pumpa saab maha votta vaatamatta kutuse hulgast, kui julged kae sisse ajada ja kinnitused lahti teha.
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Mul jääb mootor nälga kui kütust vähem kui 15L paagis. Paagi pump teeb häält küll kui kuulata süüte sissekeeramisel. Nädalavhetusel kakun pumba paagist välja ja lammutan seda natuke. Kütuse tagasivajumine pole mul probleemiks sest käima läheb väga ilusti.
Kütusekulust ka siis:
Maanteel keskmine nii kompuutri kui ka arvutamise järgi 6,5 (110 kiiruseks, möödasõidud)
Linnas: kui tagasi ei hoia siis 9-10 l/100
Mul muidugi suht raske jalga ka
Kütusekulust ka siis:
Mul ka 98a. 525Pirx kirjutas: Minul on 525 td 98a.Maanteel võtab 4,5-5 L kui sõita piloodiga ja keskmist näitab kuskil 7,3 L. 80% sõidan linnas.
Maanteel keskmine nii kompuutri kui ka arvutamise järgi 6,5 (110 kiiruseks, möödasõidud)
Linnas: kui tagasi ei hoia siis 9-10 l/100
Mul muidugi suht raske jalga ka

Kui paagipump läbi, siis on küttesüsteemis õhumullid, seda on näha läbi selle vooliku, mis asub peale küttefiltrit.Mul pandi UM-s juunis uus pump ja nüüd läks jälle läbi-aga sellel 2 a garantii, ning kohe kui helistasin pandi uus peale-TASUTApoleaimugi kirjutas:Mul jääb mootor nälga kui kütust vähem kui 15L paagis. Paagi pump teeb häält küll kui kuulata süüte sissekeeramisel. Nädalavhetusel kakun pumba paagist välja ja lammutan seda natuke. Kütuse tagasivajumine pole mul probleemiks sest käima läheb väga ilusti.
Kütusekulust ka siis:Mul ka 98a. 525Pirx kirjutas: Minul on 525 td 98a.Maanteel võtab 4,5-5 L kui sõita piloodiga ja keskmist näitab kuskil 7,3 L. 80% sõidan linnas.
Maanteel keskmine nii kompuutri kui ka arvutamise järgi 6,5 (110 kiiruseks, möödasõidud)
Linnas: kui tagasi ei hoia siis 9-10 l/100
Mul muidugi suht raske jalga ka
BMW 525 td E39
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E34 525 tds ei saa kütet
ma vahetasin endal ka paagi pumba aga õhumullid pole kadunud!!!!ja kui 15 l sees siis hakkab kohe jamama ja küttet ei taha üles anda,ainult pikka käitamise peale tuleb kütte üles aga ka saab 2 km süita ja siis sama jama!!! kui paned küttet juurde siis kohe probleemid kadunud!!!!olen ka pumpa välja võtnud ja puhastanud,sitta oli küll aga õhk on ikka vahel ja pumba viga ei sa olla, sest pump on uus!!!! ise olen otsinud probleemi aga pihta ei saa!!!! kas keegi saaks aidata???? ette tänades!!
autoks e39 525 td

TURBO DIESEL ;)
Re: E34 525 tds ei saa kütet
Ma arvan et see on küttepaagi pumba viga..või siis kuskil on mõni voolik katki...
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E34 525 tds ei saa kütet
voolikud on kõik korras!!!!! ja pump kah uus!!! kõrgsurvepump on ka remonditud!!!äkki mõni tihend???? sest kui paagis on piisavalt kütet siis ka esineb mulle!!!! aga kui 15 l siis nagu käega lööb ja tuleb ikka tükk aega käitada et uuesti kütet üles saab!!!! 

TURBO DIESEL ;)
Re: E34 525 tds ei saa kütet
tere mehed.Vahetage paagipumba otsas pisike rõngastihend ära ja masin käivitub jälle nagu peab.Tihend asub torukese otsas mis pumbahoidjasse läheb!Päikest teile!! 

BAIER TOIMIB PEA ALATI.53424292
Re: E34 525 tds ei saa kütet
Muidugi v6ite vaadata (kui teil muidugi on selline pump mille hambaid on näha) kas pumbal hambad on peal..kui on kulunud siis järjelikult töötab sitasti ja ei anna kytet piisavalt peale.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E34 525 tds ei saa kütet
tere kle kas saaksid öelda varuosa koodi või mingeid vihjesi !!! helistasin um-i ja seal öeldi et mingeid vooliku otsas kummitihendeid neil ei ole,ainult see suur paagi kaane tihend!!!!toivolai kirjutas:tere mehed.Vahetage paagipumba otsas pisike rõngastihend ära ja masin käivitub jälle nagu peab.Tihend asub torukese otsas mis pumbahoidjasse läheb!Päikest teile!!
TURBO DIESEL ;)
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E34 525 tds ei saa kütet
igatahes tellisin e39-le 525td 97 küttefiltri tihendi ja olevate torude kaks tihendid! Ja küssa kas see tihend mis e34 pumba topsihoidja peal sobib ka e39-a pumba hoidja peale! Kuna tellisin seda ka(hind väike) siis küsingi! Ette tänades!toivolai kirjutas:tere mehed.Vahetage paagipumba otsas pisike rõngastihend ära ja masin käivitub jälle nagu peab.Tihend asub torukese otsas mis pumbahoidjasse läheb!Päikest teile!!
TURBO DIESEL ;)
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525 tds ei saa kütet
Mul oli alguses sama jama,et kui paagis oli alla 30L siis auto ei tahtnud ilusti käima minna ja oli näha, et ajab mootorisse õhku sisse, vahetasin paagis oleva küttepumba ära, ja ikka sama jama, no ei toimi nii kuis vaja, siis hakkasin vana pumba uurima ja sain teada, et see ka täiesti korras ja pärast lõi pähe ot kontrolli palju pumbale vooli tuleb, sain teada, et ainult 6V, no siis arvasin et mingi kala on elektrisüsteemis, aga mingi aeg hakkas ise enesest ilusti tööle ja töötab siiamaani 

Re: E34 525 tds ei saa kütet
vahetasin ära O rõnga ,detail 8 ja peale seda imeb paagi lõpuni tühjaks
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
EDU!!!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
EDU!!!
BAIER TOIMIB PEA ALATI.53424292
Re: E34 525 tds ei saa kütet
Enda autol ka kütuse vajumisega jama, kui paagis all 20L. Paljud räägivad,et tuleks vahetada eelnimetatud O-tihend ( mõõt 7x1,5). kuid mis eemärki ta pumba korpuse küljes etendab?. Nagu aru saan, siis kütuse tasapind on isegi 10L kütusega kõrgem, kui see O-tihendi asukoht, seega sealt õhku vahele ei tõmba ju? Samuti puudub paagi pumba konstruktsioonis tagasivoolu klapp.toivolai kirjutas:vahetasin ära O rõnga ,detail 8 ja peale seda imeb paagi lõpuni tühjaks![]()
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
EDU!!!
Nii et milles seisneb selle O-tihendi eesmärk?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: E34 525 tds ei saa kütet
toivolai, kust ostsid selle tihendi. UM'is paistavad praegu laod tühjad olevat. 

BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW