käidud-nähtud. Saabusin enne kella 19, et näha finaalsõite. Mind see venimine ei häirinud (päeval mind seal muidugi ei olnud), sest pole midagi teha kui auto mahlad välja ajab või lihtsalt streigib. Sel juhul tuleb ju rada puhtaks teha. BTW - Alastaros kulub kasvõi ühe tilga õli tõttu raja pesemiseks, kuivatamiseks, liimimiseks tund aega. Seega, pole meil viriseda midagi.
Rekkast - võtsin videosse selle demo täies pikkuses, teist korda polnud mõtet filmida (mõni lõiguke on ainult) ning ka kaamera aku andis otsas kohekohe. Muidugi on kahju, et ei näinud selle tegelikku sõitu. Aga veelgi rohkem on kahju selle omanikust - ei ole tal ka hea olla. Ta oli siiski oma sõitu tulnud näitama, kui tekkisid autoga probleemid.
Aga vot sel üritusel oli mul küll häbi ja piinlik olla eestlane, sest kui selgus, et rekka sõidust ei tule midagi välja, loopisid purjus nolgid rekka suunas rajale klaaspudeleid ja tegid indiaanlase häält. On see siis normaalne? Rekka omaniku poole saadetud väljenditest ma ei hakka rääkima, ta ise neist õnneks aru ei saa. Aga mingisugunegi viisakus võiks siiski jääda? Või on tõesti rahvas nii tehnikavõõras? Vot siis oli küll äärmiselt piinlik olla, et niiviisi rahvas reageeris
krt, oli õnnelikud, et üldse sellist monstrumit õnnestus oma silmaga näha.
piinlikpiinlik.
Aga muudest sõitudest - Eero oli äärmiselt tubli ja sõitis oma rekordi - 11,8! Ka Meli kaubalift oli tubli. Soomlaste põrnikas, nagu ikka - lagunes ära. Vellamo sõitis vägevalt - 9,2. Lauri Kuriksi vana auto (täpsemalt selle kere) (uue sõitja-omaniku nime ei mäleta) sõitis ka tublisti, 10midagi oli aeg.
Lõpupoole hakkas stardipuu lolliks minema, näitas pidevalt paremale rajale punast tuld. Seepärast ka superfinaalsõidus Eero ületas enne finishijoone

Esimese koha preemia küll läks kahepeale jagamisele.
Kokkuvõttes - hea üritus, uued rekordid, hea meel. Aga ka piinlik. Ja mul külm polnud ka, suts aint varbad külmetasid lõpus, sest olin end korralikult sisse pakkinud.
Lahkusin peale autasustamist
