E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
fisher07
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 09.01.2006 19:09 34
Asukoht: järva-jaani

E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund

Postitus Postitas fisher07 »

autoks siis 320i 92a ja pöörded on nagu liiga kõrged ja äkilisust või sellist õiget tõmmet ka ei ole.5 käiguga 100ga sõites pöörded 3000 ja natuke peale.asja tundja ei ole aga veits palju nagu.ja bensiini rüüpab ka palju.äkki viga lambdas,või kas see mõjutab pöördeid niipalju.thx
Kasutaja avatar
Kairi
Klubiliige
Postitusi: 1680
Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
Peamine sõiduk: BMW 320I
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kairi »

Nässus sidur mõjutab ka pöördeid ja tõmmet suhteliselt palju.... :roll:
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
truumu

Re: E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund

Postitus Postitas truumu »

fisher07 kirjutas:5 käiguga 100ga sõites pöörded 3000 ja natuke peale.....äkki viga lambdas,või kas see mõjutab pöördeid niipalju
:shock: :shock: :shock:
Ei ole veel kuulnud, et lambda ülekannet mõjutaks...
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

kui pöörded liiga kõrged kiiruse ja käigu kohta siis sidur läbi.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

millised on siis norm põõrded e36 2.0`il 100 km/H sõites ?
Kasutaja avatar
xX320Xx
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 07.10.2005 20:25 38
Peamine sõiduk: BMW 318D '09
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas xX320Xx »

mul ka e36 2.0i ja pöörded ongi 100km/h nati üle 3000
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

nu siis peaks asi olema ok sest mul kah on nii :)
see kõigenaljakam et 318 e36 kah põõrded 3000 ringis kuigi mootorivalemid on r4 ja r6

mu vanal autol on r4 85 kw ja tollel 100 km/h oli aint 2500 rpm :)
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2913
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marek555 »

Sai ka enda 320i tahhokat jälgitud, 100 km/h kuures näitas mul ikka alla 3000 rpm, pöörded on kusagil 2800 juures.
Kasutaja avatar
Kairi
Klubiliige
Postitusi: 1680
Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
Peamine sõiduk: BMW 320I
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kairi »

losto kirjutas:nu siis peaks asi olema ok sest mul kah on nii :)
see kõigenaljakam et 318 e36 kah põõrded 3000 ringis kuigi mootorivalemid on r4 ja r6

mu vanal autol on r4 85 kw ja tollel 100 km/h oli aint 2500 rpm :)
Bemm hakkabki õieti edasi minema u 3000 pöörde juures ;) Algul mõtlesin ise ka, et mis müsteerium see on, aga näe- tuli välja, et nii peabki olema :)
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.

2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

meph kirjutas:Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.

2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.
ja palju need diffrid maksavad :D?

edit jälgisin kah uuesti oma tahhot ja oli kah alla 3000 siiski :)
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

losto kirjutas:
meph kirjutas:Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.

2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.
ja palju need diffrid maksavad :D?

edit jälgisin kah uuesti oma tahhot ja oli kah alla 3000 siiski :)
No kui selle alla saad, siis veel bensiini kulu ei lange. Asi nimelt selles, et sellele ülekandele jääb juba lahjem moto nõrgaks. 2,5 motodel on muidugi veel see eelis,et neist paljudel on piiratud libisemisega differ (LSD).Minul on 130-ga sõites /5. käik/ 3000 pööret.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Selles sa eksid. E36'tel on suhtkoht vähestel all LSD differ.
Kasutaja avatar
OnYks
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 03.02.2008 17:46 54
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas OnYks »

Ei hakka uut teemat tegema, niiet küsiks siin :roll:

Nimelt täna otsustas autol pöörded jamama hakata. Lihtsalt heast peast pöördeid alla 1300 ei lase. Tühikäigul pöörded kõiguvad 1300-1500 vahel. Ühendades õhulugeja korras lahti siis väljasuretamise vms asemel paneb tuurid pöhja, nagu vajutaks gaasi.
Siis käik sees ja ise võtad pedaalidelt jalad ära liigutab ise autot edasi, mitte ei sure välja :?

Autoks 318i 95 a mootor.

On võimalus, et siduri töösilinder teeb sellist jama? Kuna autot kokkupannes sai käigukastilt ta korra lahti lastud ning ots jäi kuhugile kinni ja tõmbas selle pleki ära eest. Sai kokku tagasi pandud, kuid kas võis võimalus jääda, et on läbi ikkagi?

Lambad eriti ei usu, et see sellist jama teeks :?
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Postitus Postitas darkie »

tühikäigu mootorit pole proovinud puhastada? äkki see jukerdab. :roll:
Kasutaja avatar
OnYks
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 03.02.2008 17:46 54
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas OnYks »

darkie kirjutas:tühikäigu mootorit pole proovinud puhastada? äkki see jukerdab. :roll:
Tühikäigumootor on korras ning puhastatud, ning järelt ära võtta kõigutab sama körgelt pöördeid. Kõik on sama.
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Postitus Postitas darkie »

aga õhu need voolikud kõik terved, oled vaadanud? mul endal oli ka mingi 2 kuud tagasi sama jama et tuuritas ise koha peal, siis oli 2 kummist voolikud omadega õhtal.
Kasutaja avatar
OnYks
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 03.02.2008 17:46 54
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas OnYks »

darkie kirjutas:aga õhu need voolikud kõik terved, oled vaadanud? mul endal oli ka mingi 2 kuud tagasi sama jama et tuuritas ise koha peal, siis oli 2 kummist voolikud omadega õhtal.
Homme ülevaatama. Ei julgegi krt vaadata, ei tea, mis veel välja tuleb lõpuks :lol:

Just enne käisin vaatamas ja kohe andis, kui auto käima panin ja tööle juhipoolse tule sees olevad ccfl rõngad otsad :cry:
Kasutaja avatar
OnYks
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 03.02.2008 17:46 54
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas OnYks »

Tundub, et viga leitud.
Siduri töösilider lekib. sai uuesti lahti võetud ja ära puhastatud, kuid pikka eluiga tal enam pole. Hetkel küll enam ei tilgu aga kõik tihendid on katki äärtet sa see metallist ümmargune asi, mis edasitagasi käib on suht kulunud. See oli ka asi, mi pani pöörded kõikuma, eriti, kui sidurit vajutasid.

Palju selline jupp maksta võib uuena ja ka kasutatuna 318i-le?
Vasta