Millist õli panna?
mina olen juba kolmandat aastat kasutanud BP poolsünti ja täissündiga vahe vaid -3 kraadi. määrde omadused samad mis täissündil kuid hinna vahe on tunda küll. inimene kes puutub motodega igapäev kokku on mulle seda öli soovitanud ja olen igaljuhul rahul. köikvöimalikud adinolid olen juba hammu ära unustanud.
Kuid samas küsin siin kohal et mis öli kasutada 89 aasta 535 manuaal käigukastis ja piiratud libisemisega tiffris. raamat näitab öli mida eestisse veel ei tooda. soovitage.
Kuid samas küsin siin kohal et mis öli kasutada 89 aasta 535 manuaal käigukastis ja piiratud libisemisega tiffris. raamat näitab öli mida eestisse veel ei tooda. soovitage.
Seda teemat siin lugedes sai ka enda 525 tds´il enneaegne õlivahetus tehtud.
Ei arvanud ka ise enne juba addinolist palju ja teades et eelmine omanik selle sisse kallas, siis nüüd sai vahetatud mark ka Castroli vastu. Täpne tüüp ei tulegi nüüd meelde ja pimedas ei viitsi kankut vaatama minna, aga oli 10w-40 ja spets diisli sünt.
Õli siis Castrol gtd magnatec 10w-40
Ei arvanud ka ise enne juba addinolist palju ja teades et eelmine omanik selle sisse kallas, siis nüüd sai vahetatud mark ka Castroli vastu. Täpne tüüp ei tulegi nüüd meelde ja pimedas ei viitsi kankut vaatama minna, aga oli 10w-40 ja spets diisli sünt.
Õli siis Castrol gtd magnatec 10w-40
Viimati muutis Maiks, 04.01.2006 18:00 46, muudetud 1 kord kokku.

op Tec 4100 is a top quality, state-of-the-art, low-friction motor oil for use all year round. The combination of unconventional basic oils using synthetic technology, together with the latest additive technology, guarantees a motor oil that provides exceptional protection against wear and reduces oil and fuel consumption, while ensuring fast oil penetration of the engine. Follow the manufacturers instructions for oil-change intervals up to 30,000 km. Top Tec 4100 meets the latest requirements of Euro IV vehicles.
Car manufacturer´s approval: API SL/CF, ACEA B4-02/A3-02/C3-04, MB 229.31, VW 505 00/502 00, BMW Longlife-04
Sorry kuna eestikeelne sait on valmimisel siis esialgu saab siit vajaliku info kätte.
Life is a ......
Ei päris nii see pole. Pigem oleneb see autost endast ja mootori seisukorrast. Täissünti võid sa panna, kui oled kindel, et su mootoril kõik tihendid koralikud. Vähegi kehvem tihend või paksemat poolsünti ju kinni hoida, kuid vedel täissünt võib sealt lekkima hakata.caur kirjutas:Saan ma õigesti aru:
kubatuurilt väiksematele poolsünt ja suurematele täissünt?
Et '91 325-le siis juba täissünt?..
Kisun vana teema uuesti lahti, sest ise veidi nõutu õli ja vahetusvälba osas. Bensukal (2.8 E39) kasutasin erinevaid täissünte (Mobil1 ja UM-is siis Castrol) ja vahetasin ca 15000 tagant. Õli oli 15K peal üsna tume, aga paberisse tõmmates kuivas siiski pruunikaks. Praegusel dislal (3.0,M57N) on õli vahetatud 17KKM eest ja arvuti näitab reipalt, et järgmise vahetuse võiks teha alles 14K järel. Kui eelmisel nädalal aparaadi kätte sain tõmbasin õlivarda välja ja pidin krambid saama - õli oli küll piisavalt aga toon ikka väga süsimust võrreldes sellega mida bensukal nägin. UM saab vahetuse teha alles järgmisel neljapäeval. Nende kommentaar oli, et diislil lähebki oluliselt mustemaks kui bensukal ja pole probleemipriitv8 kirjutas:Ja seda ikka bensiinimootori juures, eks!truumu kirjutas:Õlivahetuse välbad ikkagi nii:
Mineraal 5 - 7 000 km (oleneb valmistajafirma nimest)
Poolsünt 9-10 000 km
Sünt 15 000 km

Üldiselt väga nadi tunne, kui keegi peaks sellise mögaga veel 14 tuh km läbima ja ise jätkan vahetamist ca 15K järel. Küsimusi siis kaks: kas see jutt, et (turbo)dislal õli rohkem määrdub on tõsi ja kas 15K on diislil mõistlik vahetusvälp. Bemmi enda arvuti järgi minu käsi küll ei tõuse sõitma ühe õliga 25+ tuh kilomeetrit.
Kuidas võtta. Osa friike vahetb ka 5kkm tagant, kui internatsionaalseid foorumeid lugeda. Kuna sõidan aastas ca 25k siis ei näe küll põhjust veel lisaks hooajaliselt õli vahetust ajastada. Kui tootja laseb 30K sõita ja ise vahetan 2 x sagedamini, peaks nagu suht ohutu olema.Tom kirjutas:Õli ainult läbisõidu järgi ka päris vahetada ei saa. Tuleks vahetada vähemalt kaks korda aastas ja oleks hea kui kevadel ja sügisel, siis saad vastavale hooajale sobiva õli panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Kirjuta oma Vin-koodi 7 viimast numbrit sinna ja saad teada:
http://www.e34.de/vin/index.php
http://www.e34.de/vin/index.php
Kas seda sodi võib ka 1,6 A4 panna(2000a.)? Iseenesest mingeid anomaaliaid veel ei esine aga ikkagi tahaks proovida..truumu kirjutas:Minu soovitusel on seda proovitud ca. paarilsajal autol.
Tulemus kuskil 80vs20%
Kui hüdrokad ja nukk mitte mustad, vaid kulunud, ei aita enam mingi keemia...
M40 ja M43 mootoritel harilikult tegu siiski kulumisega.
Millised kogemused MOBILiga olid? Seisan ka praegu valiku ees kas panna Valvoline täisünt või MOBIL täissünt. (A4 1,6 2000a.)Ilves kirjutas:Kisun vana teema uuesti lahti, sest ise veidi nõutu õli ja vahetusvälba osas. Bensukal (2.8 E39) kasutasin erinevaid täissünte (Mobil1 ja UM-is siis Castrol) ja vahetasin ca 15000 tagant. Õli oli 15K peal üsna tume, aga paberisse tõmmates kuivas siiski pruunikaks. Praegusel dislal (3.0,M57N) on õli vahetatud 17KKM eest ja arvuti näitab reipalt, et järgmise vahetuse võiks teha alles 14K järel. Kui eelmisel nädalal aparaadi kätte sain tõmbasin õlivarda välja ja pidin krambid saama - õli oli küll piisavalt aga toon ikka väga süsimust võrreldes sellega mida bensukal nägin. UM saab vahetuse teha alles järgmisel neljapäeval. Nende kommentaar oli, et diislil lähebki oluliselt mustemaks kui bensukal ja pole probleemipriitv8 kirjutas:Ja seda ikka bensiinimootori juures, eks!truumu kirjutas:Õlivahetuse välbad ikkagi nii:
Mineraal 5 - 7 000 km (oleneb valmistajafirma nimest)
Poolsünt 9-10 000 km
Sünt 15 000 km![]()
Üldiselt väga nadi tunne, kui keegi peaks sellise mögaga veel 14 tuh km läbima ja ise jätkan vahetamist ca 15K järel. Küsimusi siis kaks: kas see jutt, et (turbo)dislal õli rohkem määrdub on tõsi ja kas 15K on diislil mõistlik vahetusvälp. Bemmi enda arvuti järgi minu käsi küll ei tõuse sõitma ühe õliga 25+ tuh kilomeetrit.
Esimese valikud on siis SynPowerŽ0W-40 / 5W-30 / 5W-40
Viimasest on siis järgmised valikud:
Mobil 1 5W-50 Rally Formula
Mobil 1 5W-40 Higer Mileage Formula
Mobil Synt S 5W-40
Kusagilt oleks nagu tekkinud arusaam, et Mobil peaks nagu parem olema kui Valvoline aga see võib ka vale eelarvamus olla. Kui õlisid üldse võrrelda saab kas võib mõttelise võrdusmärgi tõmmata näiteks Castroli ja Mobili vahele?
Kogemused olid head st midagi katki ei läinudmarxxx kirjutas:Millised kogemused MOBILiga olid? Seisan ka praegu valiku ees kas panna Valvoline täisünt või MOBIL täissünt. (A4 1,6 2000a.)
Esimese valikud on siis SynPowerŽ0W-40 / 5W-30 / 5W-40

Tahaks jah, mind väga huvitabpriitv8 kirjutas:Turbomootor tahaks veidi enamat, aga ega see kedagi eriti huvita ju.

Väga hästi käitub. 1 liitri kastroli raha eest saab juba 2 liitrit ja veel paremat õli.Ilves kirjutas:Nii roppu koormust nüüd ka mu väike turbodiisel igapäev ei saa, et peaks Castrol RS-i (10w-60) sisse valama. Ja siis muutub küsitavaks, kuidas selline õli -25-ga käitub.
Ja turbo puhul pole asi koormuses, vaid temperatuuris. Sitad õlid põlevad lihtsalt ära.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ja mis õlist Priit räägib?priitv8 kirjutas:Väga hästi käitub. 1 liitri kastroli raha eest saab juba 2 liitrit ja veel paremat õli.Ilves kirjutas:Nii roppu koormust nüüd ka mu väike turbodiisel igapäev ei saa, et peaks Castrol RS-i (10w-60) sisse valama. Ja siis muutub küsitavaks, kuidas selline õli -25-ga käitub.
Ja turbo puhul pole asi koormuses, vaid temperatuuris. Sitad õlid põlevad lihtsalt ära.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Priit fännab meil sellist tootjat
priitv8 kirjutas:See sõltub väga sellest õlist. Mitte kõik paksud õlid ei ole mineraalsed ega ka just odavad.
Uuri näiteks, millega sõidavad meil Amper Racingu vormelid (seal võib ka muudatusi olla!) või siis Carmus Tuningu Porsched ja Subarud. Kuna ise kasutan sama, siis võin öelda, et liiter maksab 220.-, kuuldavasti on võimalik ka osta õli, mille liitri hind on 700.-
A miks mitte? See on lihtsalt juba kvaliteetõli (estribaasiline), ja hinnaga 400.- / l ilmselt kratsid enne kukalt, kui 8 liitrit ostad.raimo_r kirjutas:hmm, kas Castroli RS (TWS-Motorsport) 10w-60 kannatab ka turboga bensiinimootorile rahuga sisse kallata ?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hmm, õnneks ei pea letihinnaga ostmapriitv8 kirjutas:A miks mitte? See on lihtsalt juba kvaliteetõli (estribaasiline), ja hinnaga 400.- / l ilmselt kratsid enne kukalt, kui 8 liitrit ostad.raimo_r kirjutas:hmm, kas Castroli RS (TWS-Motorsport) 10w-60 kannatab ka turboga bensiinimootorile rahuga sisse kallata ?

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ma ei sõida Le Mansi oma pereveokiga. Kui sõidaks paneks ka vastavat õli, aga tavakasutuseks ei näe küll mingit pointi racing õli sisse panna. **** õli võib tõesti põleda, aga nii julge väite kinnituseks pead sa IRL näiteid tooma, mis õlidega on mootorid kinni jooksnud ja millistega mitte. Ei ole mõtet niisama paanikat tekitada, et turbomootoritega peaks ainult 10W-60 õli kasutama ja et need kes kasutavad nt 5w-40 või 0w-30 kvaliteetõlisid riskigruppi kuuluvad. Kui õlide tehn. speci vaadata on viskoossused 10w-60 ja muude puhul tõesti erinevad, aga nt flash-point on sama mis ülejäänud täissüntidel.priitv8 kirjutas:Väga hästi käitub. 1 liitri kastroli raha eest saab juba 2 liitrit ja veel paremat õli.Ilves kirjutas:Nii roppu koormust nüüd ka mu väike turbodiisel igapäev ei saa, et peaks Castrol RS-i (10w-60) sisse valama. Ja siis muutub küsitavaks, kuidas selline õli -25-ga käitub.
Ja turbo puhul pole asi koormuses, vaid temperatuuris. Sitad õlid põlevad lihtsalt ära.
Milles paanika? Mul jumala savi, mida keegi enda mootorisse kallab või kelle jutte usub. Ma lihtsalt jälgin, mis saksa mehhaanikud kirjutavad. Eeldan, et see on praktika. Ja ütlesin enda arvamuse antud teemal välja.
PS nende õlide puhul pole asi kaugeltki ainult viskoossuses, vaid ka muudes omadustes. Aga eks igaüks võib ennast ise harida just niipalju, kui vajalikuks peab.
PS nende õlide puhul pole asi kaugeltki ainult viskoossuses, vaid ka muudes omadustes. Aga eks igaüks võib ennast ise harida just niipalju, kui vajalikuks peab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ilves kirjutas:... aga nii julge väite kinnituseks pead sa IRL näiteid tooma, mis õlidega on mootorid kinni jooksnud ja millistega mitte. Ei ole mõtet niisama paanikat tekitada, et turbomootoritega peaks ainult 10W-60 õli kasutama ja et need kes kasutavad nt 5w-40 või 0w-30 kvaliteetõlisid riskigruppi kuuluvad...
Niipalju, kui mina Priitu tunnen, on tegemist inimesega, kes niisama oma suud lahti ei tee
Kõik mis kirjas, on tal mitu korda järgi kontrollitud ja endale pisiasjadeni selgeks tehtud
Pole mõtet lihtsalt lambist süüdistada inimest, kes aastaid foorumlasi igatpidi aidanud...
Loe parem paarkümmend Priidu postitust läbi ja näed ise mis mehega tegu