K: E46 veojõu jms kontrollide kohta
- 
				Raivo
- Huviline
- Postitusi: 3612
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: GS 1200
- Asukoht: Tallinn
K: E46 veojõu jms kontrollide kohta
Oskab keegi öelda, et mis aasta autodele ning millistele täpselt pandi peale järgimis vidinaid:
ASC+T oli vist standard?
DSC jms - kas oli lisa või pandi kõigile?
Ning kas tõesti vastab tõele, et aastal 2002 oli isegi välistemp.näit lisavarustuses???
			
			
									
									ASC+T oli vist standard?
DSC jms - kas oli lisa või pandi kõigile?
Ning kas tõesti vastab tõele, et aastal 2002 oli isegi välistemp.näit lisavarustuses???
GS
						Changes from 1999 to 2000 :
DSC replaces ASC
All year 2000 cars come standard with DSC rather than ASC
			
			
													DSC replaces ASC
All year 2000 cars come standard with DSC rather than ASC
					Viimati muutis Aimar, 17.05.2006 14:02 30, muudetud 2 korda kokku.
									
			
									
						- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
Jah konsoolis, kus on istmesoojenduse nupud seal vahel on minul DSC nupp mis on by default sees ja kui vajutan lülitub välja ja see kajastub kellade juures näiduki plokis ka. Minu teada on kõigil kellel on mis iganes kontroll peal neil ka nupp olemas(bmw puhul).Raivo kirjutas:Aga milliste mudelitega see "by default" kaasnes ja millistega mitte või on seal üldse sellist seost?Ilmar kirjutas:Minul on '99 a 328 ja on peal DSC
Ja kui see DSC peal on, siis kas selleks on veel mingi eraldi nupp või mitte?
E91 318d 105kw '09
						- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
Millises manuaalis on teistmoodi?Aimar kirjutas:Oled kindel? Manualis on teistmoodi.Ilmar kirjutas:Minul on selliselt, et kui sees siis on veojõukontroll ja külglibisemine sees ja kui väljas siis kõik väljas.(loodan et mõni asi mainimata ei jäänud ... ehk on neid kontrolle seal veelgimillet pole ise teadlik)
Ma tean seda, et mul on DSC nupp ja et kui ma lähen kohalt minema ja ratas tahab ringi käia siis ta takistab seda ja kui on külglibisemine siis ta suunab ja aitab mind(pidurite/ABS'ga vist). Ning kui see maas on väljas siis võin laste kummi all suitsema ja ka spinne teha

Kas see nüüd on ASC või DSC selles ma nüüd raudnael kindel pole, minu teada oli see DSC. ASC on lihtsalt veojõukontroll vot
 aga kui ei usu olen nõud alati demoma
 aga kui ei usu olen nõud alati demoma  ja luban ka proovida kui norm inimene on roolis
 ja luban ka proovida kui norm inimene on roolis 
E91 318d 105kw '09
						Suht lihtne. Kui nupul on kiri ASC (Autmatic Stability Control) on tegu ASC-ga ja kui DSC (Dynamic Stability Control) , siis DSC-ga  ASC+T peaks olema peal defauldina kõigil suuremate mootoriga mudelitel alates aastast 1997. +T tähendab, et kuni teatud kiiruseni (vist ca 30) kasutatakse individuaalselt tagapidureid läbilibiseva ratta pidurdamiseks. Ehk mängib siis LSD-d. Koos DSC-ga tulid uuematele mudelitele veel CBC (Cornering Brake Control), mis peaks aitama kurvis täiega pidurdamisel sõidujoont säilitada.
 ASC+T peaks olema peal defauldina kõigil suuremate mootoriga mudelitel alates aastast 1997. +T tähendab, et kuni teatud kiiruseni (vist ca 30) kasutatakse individuaalselt tagapidureid läbilibiseva ratta pidurdamiseks. Ehk mängib siis LSD-d. Koos DSC-ga tulid uuematele mudelitele veel CBC (Cornering Brake Control), mis peaks aitama kurvis täiega pidurdamisel sõidujoont säilitada.
Hea, et kogu seda stuffi saab välja lülitada
			
			
									
									
						 ASC+T peaks olema peal defauldina kõigil suuremate mootoriga mudelitel alates aastast 1997. +T tähendab, et kuni teatud kiiruseni (vist ca 30) kasutatakse individuaalselt tagapidureid läbilibiseva ratta pidurdamiseks. Ehk mängib siis LSD-d. Koos DSC-ga tulid uuematele mudelitele veel CBC (Cornering Brake Control), mis peaks aitama kurvis täiega pidurdamisel sõidujoont säilitada.
 ASC+T peaks olema peal defauldina kõigil suuremate mootoriga mudelitel alates aastast 1997. +T tähendab, et kuni teatud kiiruseni (vist ca 30) kasutatakse individuaalselt tagapidureid läbilibiseva ratta pidurdamiseks. Ehk mängib siis LSD-d. Koos DSC-ga tulid uuematele mudelitele veel CBC (Cornering Brake Control), mis peaks aitama kurvis täiega pidurdamisel sõidujoont säilitada.Hea, et kogu seda stuffi saab välja lülitada

Nüüd on eluaeg pealrixa kirjutas:Hoidsin omal natukene aega seda nuppu all. Algul hakkas see kollane tuli põlema, siis kustus ära. Nüüd ei hakka aga üldse enam see kollane tuli põlemaAimar kirjutas:Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis 2 astet:Mis nüüd juhtus? Läks pirn või kaitse või midagi?
 .
 .Miskit läks segi. Äkki saab midagi resettida.Ei ole eriti pädev selles asjas. Tean ainult kuidas maha ja peale saab.
Aga mine proovi kruusa peal ,kas ikka töötab.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust paigaltvõtmise või kiirendamise ajal ning parandab ka veojõudu. Lisaks sellele tunneb süsteem ära ebastabiilsed sõidutingimused nagu ala- või ülejuhitavus ja aitab hoida sõiduki ohutut suunda. Kaasaegne anduritehnoloogia jälgib ratta pöörlemiskiirust, sõiduki külgkiirendust ja pöördumist vertikaaltelje ümber. Neid andmeid töödeldakse, et saada infot auto tegeliku liikumise kohta igal hetkel ja võrreldakse sellega, kuidas auto peaks parasjagu liikuma gaasipedaali asendi ja rooli pööramisnurga põhjal otsustades. Kui need kaks andmeloetelu ei sobi ja auto stabiilsus on ohus, lülitatakse sisse DSC, mis mõjutab pidurisüsteemi või mootori juhtsüsteemi. See aitab vältida ohtlikke olukordi, näiteks külglibisemist.
Automaatne stabiilsuskontroll + veojõukontroll (ASC+T) on DSC alafunktsioon, mis hoiab ära vedavate rataste tühipöörlemist. See tagab optimaalse veojõu ja sõidustabiilsuse. Kui vedava silla üks ratas on kindlal pinnal, teine aga libedal või lahtisel pinnal, pidurdatakse libisema kippuvat ratast nii palju kui võimalik, kuni teine ratas saab oma haardumise tagasi. Ja vastupidi, eesmärgiga tekitada vajadusel täiendavat tühipöörlemist, näiteks autot lumest välja kiigutades, võib ASC+T funktsiooni välja lülitada.
			
			
									
									
						Automaatne stabiilsuskontroll + veojõukontroll (ASC+T) on DSC alafunktsioon, mis hoiab ära vedavate rataste tühipöörlemist. See tagab optimaalse veojõu ja sõidustabiilsuse. Kui vedava silla üks ratas on kindlal pinnal, teine aga libedal või lahtisel pinnal, pidurdatakse libisema kippuvat ratast nii palju kui võimalik, kuni teine ratas saab oma haardumise tagasi. Ja vastupidi, eesmärgiga tekitada vajadusel täiendavat tühipöörlemist, näiteks autot lumest välja kiigutades, võib ASC+T funktsiooni välja lülitada.
Korralik müügikantseliitrixa kirjutas:Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust...
 Ma hakkan üle keha sügelema sellise jutu peale, eriti kui see veel müügimehe suust tuleks ja tahaks selle peale tema suu liikumise kiirust optimeerida nulli suunas, ükskõik mis vahenditega. Keskmine inimene pole raketiteadlane, kellele on vaja selgitada "sõidustabiilsuse optimeerimist" ja "andmeloetelude võrdlemist", vaja on teada mis sellest nodist kasu on kui keegi peateele ette sõidab või kuidas talvel aitab möödasõitu teha näiteks.
 Ma hakkan üle keha sügelema sellise jutu peale, eriti kui see veel müügimehe suust tuleks ja tahaks selle peale tema suu liikumise kiirust optimeerida nulli suunas, ükskõik mis vahenditega. Keskmine inimene pole raketiteadlane, kellele on vaja selgitada "sõidustabiilsuse optimeerimist" ja "andmeloetelude võrdlemist", vaja on teada mis sellest nodist kasu on kui keegi peateele ette sõidab või kuidas talvel aitab möödasõitu teha näiteks.Antud lõik pärineski www.bmw.ee lehelt. Viisakas oleks jah olnud ka see ära märkida.Ilves kirjutas:
Korralik müügikantseliit
 
				

