K: Jahutusvedelik keeb
K: Jahutusvedelik keeb
Selline probleem, et masin 318i 91'
Eile õhta masin käis kohapeal ja äkki läks keema.
Täna sai sõidetud aga esimese valgusfooritaga juba keegi.
Millest tuleks alustada, et saaks probleemile lahenduse?
Eile õhta masin käis kohapeal ja äkki läks keema.
Täna sai sõidetud aga esimese valgusfooritaga juba keegi.
Millest tuleks alustada, et saaks probleemile lahenduse?
Huvitav on see, et termostaat oli eemaldatud üldse autol. Aga siis tekib küsimus, et kui asi oli termostaadis, siis miks ta mul paar nädalat lasi rahulikult sõita ja siis ükspäev hakkas keetma.redline kirjutas:tõenäoliselt termostaat
Täna panin uue termostaadi ja praegu tundub enam-vähem. Osuti näitab pisut üle keskmise.
kui termostaat puudu siis peaks just mootor jahedam olemaInz222 kirjutas:Huvitav on see, et termostaat oli eemaldatud üldse autol. Aga siis tekib küsimus, et kui asi oli termostaadis, siis miks ta mul paar nädalat lasi rahulikult sõita ja siis ükspäev hakkas keetma.redline kirjutas:tõenäoliselt termostaat
Täna panin uue termostaadi ja praegu tundub enam-vähem. Osuti näitab pisut üle keskmise.

aga kuidas sa talvel ilma termostaadita sõita said


natuke külm ei hakanud we?

väike ring on see kui vedelik rongleb ainult plokis ja suur kui vedelik rigleb läbi radika ja plokiInz222 kirjutas:Milline on väike ring ja milline suur ring? Radikas peaks ise olema suht uus.
Nüüd siis jälle tiirutatud. Ja ikka läheb osuti vägisi punase peale. Ei aidanud see termostaadi vahetus.

aga ma kaldun arvama et veepump siis

ise jäin nagu mõtlema et kas see termosidur on seal nii suur tegur...ise oma 2.8 sõitnud ilma tiivikuta juba päris palju aga ülesoojenemist pole veel näinud


- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Termostaat on sellel pildil ese nr 7.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Asub ta seal kus radiaatori juhipoolne lõdvik läheb mootori külge, see kaas kuhu see lõdvik kinnitub, see võta ära ja seal ongi termostaat. Kui selle lõdviku lahti teed siis jookseb tosool radiaatorist välja. Hiljem asenda väljajooksnud tosool.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Asub ta seal kus radiaatori juhipoolne lõdvik läheb mootori külge, see kaas kuhu see lõdvik kinnitub, see võta ära ja seal ongi termostaat. Kui selle lõdviku lahti teed siis jookseb tosool radiaatorist välja. Hiljem asenda väljajooksnud tosool.
Mul nüüd siis termostaat vahetatud ja teisipäeval läheb vahetusse ka termosidur. Aivar Riia tn-s tegi auto kiirelt niipalju jonksu, et enam ei lähe keema. Aga samas olen täheldanud rohkem valget suitsu tagant välja tulemas. Täna hommikul käima pannes viskas ikka tõsise pilve üles.
Et nüüd siis probleem, Valge Suits?
Et nüüd siis probleem, Valge Suits?
tõenäoliselt termostaat
Huvitav on see, et termostaat oli eemaldatud üldse autol. Aga siis tekib küsimus, et kui asi oli termostaadis, siis miks ta mul paar nädalat lasi rahulikult sõita ja siis ükspäev hakkas keetma.
kui termostaat välja võtta siis läheb ikka keema. mul oli kunagi 2,0 mootoril sama jama. võtsin termostaadi välja ja ikka keeb. point! kui termost. väljas siis veepump lükkab ikka jahutusvedelikku väikesele ringile. sest see väiksem ja seda lihtsam ringi ajada. mina panin väikese/paraja puupunni väikesele ringile ette ja voilaa mootor ei läinudki enam soojaks.

kui ta sul ikkagi läheb väiksele ringile, siis see viittab sellele, et radikas on umbes ja lihtsam on ajada torsooli ringi väikest ringipidi... see et punn ette... see on sama lahendus nagu pihku löömine... ajab natukeseks ajaks asja ära aga ikka pole see mis peabweyler007 kirjutas:tõenäoliselt termostaat
Huvitav on see, et termostaat oli eemaldatud üldse autol. Aga siis tekib küsimus, et kui asi oli termostaadis, siis miks ta mul paar nädalat lasi rahulikult sõita ja siis ükspäev hakkas keetma.
kui termostaat välja võtta siis läheb ikka keema. mul oli kunagi 2,0 mootoril sama jama. võtsin termostaadi välja ja ikka keeb. point! kui termost. väljas siis veepump lükkab ikka jahutusvedelikku väikesele ringile. sest see väiksem ja seda lihtsam ringi ajada. mina panin väikese/paraja puupunni väikesele ringile ette ja voilaa mootor ei läinudki enam soojaks.
aga kui panin termostaadi sisse ja linna tsüklis suvel ka ei läinud grammigi soojemaks kui tavaliselt siis ei ole asi radikas nii et see pihku löömine aitab veel kauemakskikui ta sul ikkagi läheb väiksele ringile, siis see viittab sellele, et radikas on umbes ja lihtsam on ajada torsooli ringi väikest ringipidi... see et punn ette... see on sama lahendus nagu pihku löömine... ajab natukeseks ajaks asja ära aga ikka pole see mis peab

ml naise õe viiesel läks rädikas vahetusse... sellepärast, et radikas oli altpoolt natuke katki... vsi läbi ei jooksnud aga tosool küll...
sai see vanni tõstetud ja kraanist vesi lastud sinna ylemisse pealevooluaugust sisse... ja alumisest august hakkas vesi välja jooksma umbes 15sekundit hiljem... ylemisest august hakkas yle ajama, sest vesi ei läinud nii kiiresti läbi kui kraanist vesi jooksis... nii et umbes radikas ei ole yldse mitte võimatu... vaata lase omal tosool välja... pane radika alumine auk kinni ja vala ylemiset august vesi sisse... pärast vaata palju seda sul sinna radikasse yldse sisse mahtus... ja siis võid seda läbivoolavust ka proovida... selle proovimine ei maksa materjaalselt sulle midagi... aga kui sul plokikaane sisse mõrad tulevad ylekuumenemisest, siis saab see kallislõbu sul olema.
sai see vanni tõstetud ja kraanist vesi lastud sinna ylemisse pealevooluaugust sisse... ja alumisest august hakkas vesi välja jooksma umbes 15sekundit hiljem... ylemisest august hakkas yle ajama, sest vesi ei läinud nii kiiresti läbi kui kraanist vesi jooksis... nii et umbes radikas ei ole yldse mitte võimatu... vaata lase omal tosool välja... pane radika alumine auk kinni ja vala ylemiset august vesi sisse... pärast vaata palju seda sul sinna radikasse yldse sisse mahtus... ja siis võid seda läbivoolavust ka proovida... selle proovimine ei maksa materjaalselt sulle midagi... aga kui sul plokikaane sisse mõrad tulevad ylekuumenemisest, siis saab see kallislõbu sul olema.