diisel M51! head ja vead!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
diisel M51! head ja vead!
Kuna peres plaanis soetada üks diiselmootoriga ja universaalkerega auto siis sobib etteantud hinnavahemikku M51 mootoriga 5 seeria BMW. Tahaks kuulda teadjate arvamusi antud mootorist!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mis diislil siis viga on???
525tds ist ei oska suurt kaasa rääkida aga 524td võin juba pajatada.
Tarmo@täpselt kuu olnud diisli omanik
525tds ist ei oska suurt kaasa rääkida aga 524td võin juba pajatada.
Tarmo@täpselt kuu olnud diisli omanik
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: diisel M51! head ja vead!
Tauri, mis plaanist saanud onTauri kirjutas:Kuna peres plaanis soetada üks diiselmootoriga ja universaalkerega auto siis sobib etteantud hinnavahemikku M51 mootoriga 5 seeria BMW. Tahaks kuulda teadjate arvamusi antud mootorist!

Korraliku leidmine saab vaev olema, sest enamik suuri turbodiiselmootoreid on saksamaal üsna ära aetud. Sellisel autol pole 100 000 km aastas ka eriline näitaja. Üks autotooja just jutustas, kuidas "hästi hoitud" tds-d Eestisse jõuavad. Paljud neist on vahetatud mootoriga, kui aga läbisõit on selline, et bmw diisel juba ära kustub, siis on paljud muud asjad ka üsna väsinud - käigukastid, difrid, poolteljed jne. Siis neid ostetakse, tassitakse siia, laotakse paremad tükid külge ja nii edasi.
Tds oli omal ajal üsna soolase hinnaga, niiet neid nalja pärast ja natuke sõitmiseks keegi ei ostnud.
Tds oli omal ajal üsna soolase hinnaga, niiet neid nalja pärast ja natuke sõitmiseks keegi ei ostnud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kaan on tõesti suhteliselt õrn koht, minuarvaes sama õrn kui teistel BMW mootoritel.
Reeglina see kaan ikka otsa ei saa, kui muidugi pole mingeid jahutusprobleeme (vigane termosidur, katkine radikas, kuhu lisatakse igasugu pulbreid-vedelike).
Aga üldiselt mina ei korda, diisel nagu BMW diisel ikka.
Reeglina see kaan ikka otsa ei saa, kui muidugi pole mingeid jahutusprobleeme (vigane termosidur, katkine radikas, kuhu lisatakse igasugu pulbreid-vedelike).
Aga üldiselt mina ei korda, diisel nagu BMW diisel ikka.
Mercedes EQS 450+ 2022
Eks seda ikka juhtub, et kanne viskab vahest. Ise olen nüüd juba varsti aasta sõitnud e34 2,5tdsiga ja siiani ei ole veel miskit juhtunud. Nukkvõlli keerasin ise pooleks peale panekuga, kuid mootor iseeenesest väga hea. Käib kui kell ja eelmine nädalavahetus sai üv tehtud ja tahma näitas 0,19.
Enda kogemuste põhjal julgen küll soovitada seda isendit.
Enda kogemuste põhjal julgen küll soovitada seda isendit.
525 TDS´a EXECUTIVE
Läbisõit 200000 ? Mina ei tahaks sellist läbisõitu uskuda.
Aga samas, tõime Saksamaalt 525 TDS-i mille läbisõit on 180000 (täiesti õige läbisõit) ja kiirtee peal otsustas klapiseen silindrisse kolama minna.
See seene seiklus muidugi oli suhteliselt paha-paha.
Sellest klapiseene seiklusest olemas ka pildid, õhtul panen need siia.
Aga samas, tõime Saksamaalt 525 TDS-i mille läbisõit on 180000 (täiesti õige läbisõit) ja kiirtee peal otsustas klapiseen silindrisse kolama minna.
See seene seiklus muidugi oli suhteliselt paha-paha.
Sellest klapiseene seiklusest olemas ka pildid, õhtul panen need siia.
Mercedes EQS 450+ 2022
Miks keegi ei räägi midagi selle mootori kahemassilisest hoorattast??
Sellega on probleeme olnud küll, isegi siit foorumist lugedes ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=11009 ) .
Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Sellega on probleeme olnud küll, isegi siit foorumist lugedes ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=11009 ) .
Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Mina oma TDS-ga kaks aastat kimanud ja pole ka veel hoorata viga märganud.
Mõned pildid: www.viltsikas.pri.ee (babula auto mootor)
Selline asi juhtub, siis kui kukub klapiseen sisse ja kiirus on ca 140 km/h.
Mõned pildid: www.viltsikas.pri.ee (babula auto mootor)
Selline asi juhtub, siis kui kukub klapiseen sisse ja kiirus on ca 140 km/h.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kas see juhtus uue hoorattaga? Kasutatuna ple teda eriti mõtet osta, sest tegu on kulumaterjaliga, eluiga u. 250..300 tuh. km (bensuka peal vähemalt).Krst kirjutas:Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Viljar, kas see on õli?Viljar kirjutas:Selline asi juhtub, siis kui kukub klapiseen sisse ja kiirus on ca 140 km/h.

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
jah uus, ls mingi 40tkm maxpriitv8 kirjutas:Kas see juhtus uue hoorattaga? Kasutatuna ple teda eriti mõtet osta, sest tegu on kulumaterjaliga, eluiga u. 250..300 tuh. km (bensuka peal vähemalt).Krst kirjutas:Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......