soojalt ei käivitu (diisel)
soojalt ei käivitu (diisel)
Asi siis järgmine, et kui jätta mootor seisma siis umbes 2min. pärast uuesti käivitades peab kuskil 5sek käiama enne kui käivitub. Külmalt käivitub hästi ja kohe peale mootori seiskamist ka. Milles võiks asi olla. Olen kuulnud et siis on pump kulunud aga 2 min. ei tohiks ju olla selline aeg et pump jahtuks ja seeläbi halvemini käivitub.
pump peetis
pump kutu sul jah saad aru kui sul soojalt käima ei lähe aga külmalt läheb siis on asi selles et soojast peast on küte vedelam ja pump ei jõua lüüa...külmast peast asi vastupidine ja sellepärast ta sul nii teebki 

BMW 325td 93`
Re: pump peetis
Samas ütles ta, et kohe peale mootori seiskamist ilma ootamata, läheb auto siiski käima.cuda kirjutas:pump kutu sul jah saad aru kui sul soojalt käima ei lähe aga külmalt läheb siis on asi selles et soojast peast on küte vedelam ja pump ei jõua lüüa...külmast peast asi vastupidine ja sellepärast ta sul nii teebki
See tähendab siiski seda, et ka sel ajal on kyte vedelam.
Kuid arvatavasti viga pumbas siiski jah.
- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
Kui mul oli e34tds siis sellega sama asi.
Külmalt läks laks ja laks käima.
Sojalt läks ka kui peale seiskamist kohe käivitasid.
Aga kui lasid mõned minutid seista siis tahtis käiamist, samas oli mul aku ka omadega läbi. Ning kui foorumi otsingut kasutad ehk saad mõned teemad selle kohta ka, mis võib veel olla.
Aga isegi arvan et võib pump olla.
Külmalt läks laks ja laks käima.
Sojalt läks ka kui peale seiskamist kohe käivitasid.
Aga kui lasid mõned minutid seista siis tahtis käiamist, samas oli mul aku ka omadega läbi. Ning kui foorumi otsingut kasutad ehk saad mõned teemad selle kohta ka, mis võib veel olla.
Aga isegi arvan et võib pump olla.
E91 318d 105kw '09
Re: soojalt ei käivitu (diisel)
Kas ülevoolu voolikud vahetatud, (kui vanad vaheta ära, ei maksa palju) võibolla väsinud ja lasevad küttel ära vajuda.folio kirjutas:Asi siis järgmine, et kui jätta mootor seisma siis umbes 2min. pärast uuesti käivitades peab kuskil 5sek käiama enne kui käivitub. Külmalt käivitub hästi ja kohe peale mootori seiskamist ka. Milles võiks asi olla. Olen kuulnud et siis on pump kulunud aga 2 min. ei tohiks ju olla selline aeg et pump jahtuks ja seeläbi halvemini käivitub.
BMW touring
Ega see aku siis 2minutit peale auto seiskamist tühjem pole kui järgmine hommik, mil nö. "külmalt" jälle hästi käivitubveix2 kirjutas:Mina sain sellisest veast lahti aku vahetusega.

See enamike vanemaks jäänd bemmi diislite viga, nii ka minul- külmalt hommikul laksust käib, sooja mootoriga aga ketrab jupp aega. Ja asi süveneb

Võibolla ka starteri puks otsast loksub e. hakkab starterit kinni pooma, siis mida võimsam vool (ehk vingem aku), seda hullemini kinni poob ja viletsamini käima läheb.
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Minul jälle on selle aja jooksul,mil soojad ilmad Eestimaale jõudsid(siis u.1kuu) juhtunud paar korda niimoodi,et sõitsin tööle,parkisin auto ära,pärast 8-9 tundi auto lihtsalt ei läinud käima-käiasin umbes 6-7-8 sekundit,algul korra puterdas ja siis mitte nohhigi.Mul juhe koos,mis pull on,süüde siis välja ja teisele katsele;
Ja sama lugu! No ****,mõtlesin...
Alles kolmandal katsel läks mu kallike käima.Päris ära ehmatas.
Ja paar nädalat hiljem samasugune lugu kordus,tähelepanek selline,et mõlemal korral oli ilus ilm,+25 päikese käes vähemalt.
Nüüd igal õhtul peale tööd auto juurde astudes mõtlen,ega ta mul jälle puterdama ei kavatse hakata...
Seega ei ole minu jaoks vahet,on õues 25 kraadi miinust või plussi...
Ja sama lugu! No ****,mõtlesin...
Alles kolmandal katsel läks mu kallike käima.Päris ära ehmatas.
Ja paar nädalat hiljem samasugune lugu kordus,tähelepanek selline,et mõlemal korral oli ilus ilm,+25 päikese käes vähemalt.
Nüüd igal õhtul peale tööd auto juurde astudes mõtlen,ega ta mul jälle puterdama ei kavatse hakata...
Seega ei ole minu jaoks vahet,on õues 25 kraadi miinust või plussi...
E39 525 TDS
Mul oli ka kunagi selline jama,lasin pumba ära remonttida ja ei midagi siis aga sain Tartu meeste numbri helistasin panin aja kinni,käisin ära ja pikk käivitus sooja mootoriga oli korras,siis läksin pumba remontijate juurde ja küsisin raha tagasi ja saingi pool rahast.Kui on huvi uurida siit mõned numbrid.56 210 234-Priit Reinet,ja üld telefon 7 366 577,56 251 076-Teet Vares,50 30 163-Jüri Rebane,50 89 942-Heikki Kikkas.Ehk on abi.
nonoh, mul oli just sama probleem 525 tds'ga. E34 siis, külmalt veel kuidagi läks, vahel väga harva oli tarvis käiata, aga soojalt oli pidevalt see jama. karla autos öeldi, et pumba tihendid lasevad läbi ja kui sooja mootori seisma jätad siis küte on vedelema ja lihtsalt niriseb pumba vahelt välja... mootoripatjade peale ja need seda diislit ei kannata väga, lähevad läbi. siis veel uus probleem kallal.
igatahes käisin vahetasin tihendid ära, seadistasid veel ära ka arvutiga ja kõik möllud, käivitamise mure kadunud, mootor teeb palju sujuvamat häält, kütsekulu on tsipa väiksem ning vibratsiooni on ka vähem
igatahes käisin vahetasin tihendid ära, seadistasid veel ära ka arvutiga ja kõik möllud, käivitamise mure kadunud, mootor teeb palju sujuvamat häält, kütsekulu on tsipa väiksem ning vibratsiooni on ka vähem

E34 525 tds - müüdud
Käisin karla auto jõhvi filiaalis, LM service oli vist nimeks. Reguleerisid (arvutiga) pumba nii ära, et ei ole minekut, ei käivitu korralikult ja ajab musta käivitumisel. Enne seda tulin just ülevaatuselt, gaas põhjas ja mitte üks must ei tulnud. Mõtlesin, et lähen küsin raha tagasi aga nende sõna minu vastu on üpris väike sanss
Igatahes kui nüüd karlast räägitakse tulevad külmavärinad peale.
Igatahes kui nüüd karlast räägitakse tulevad külmavärinad peale.
ei tea kuidas see jõhvi asi toimib a tallinnas on targad koos. ja muidugi mine küsi, ega küsija suupihta ei lööda. **** niimoodi lihtsalt rööviti. raha tagasi muidugi, maksku peale veel, tegid ju asja hullemaks.indrex kirjutas:Käisin karla auto jõhvi filiaalis, LM service oli vist nimeks. Reguleerisid (arvutiga) pumba nii ära, et ei ole minekut, ei käivitu korralikult ja ajab musta käivitumisel. Enne seda tulin just ülevaatuselt, gaas põhjas ja mitte üks must ei tulnud. Mõtlesin, et lähen küsin raha tagasi aga nende sõna minu vastu on üpris väike sanss
Igatahes kui nüüd karlast räägitakse tulevad külmavärinad peale.
E34 525 tds - müüdud
Minul bemmiks E36 318 tds Touring. Ja probleem täpselt sama - külmalt läheb iga kell ja iga ilmaga aga soojalt peab jupp aega käiama. Õnneks on siiani alati läinud lõpuks käima. Samas on mul veel üks tähelepanek...kui ma soojalt käian ja siis mootor käima läheb, viskab tagant ikka päris hea sahmaka heledamapoolset suitsu. Kas kellelgi on veel midagi sellist? Peab vist ikka diagnostikasse minema, sest siinsed vastused on küll seinast seina.
Kas see Tallinna Karla auto on pädev koht???
Kas see Tallinna Karla auto on pädev koht???
leho57 kirjutas:tallinnas on targad koos.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!