330i X
330i X
mida arvate 330 ix -ist
rullnoka kerega ja no täpsemalt ma isegi aastat ei tea.
aga mida tulex uurida enne ostmist ja mida vaadata täpsemalt
rullnoka kerega ja no täpsemalt ma isegi aastat ei tea.
aga mida tulex uurida enne ostmist ja mida vaadata täpsemalt
Kui pead silmas E46-te siis selle kohta teemad olemas.
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aimar kirjutas:Kui pead silmas E46-te siis selle kohta teemad olemas.
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
arvatavasti e30 ....karwic kirjutas: rullnoka kerega j
e30 on olemas 3.0 mootoriga?losto kirjutas:Aimar kirjutas:Kui pead silmas E46-te siis selle kohta teemad olemas.
http://foorum.bmw-club.ee/search.phparvatavasti e30 ....karwic kirjutas: rullnoka kerega j

E 30 jah
ja sellel nagu sis 530-i mootor vahel ehitatud vist ma ka ei uskunud a nii ta on
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E 30 jah
nu pmst peaks istuma küll kui e30-le ka 5L vahele pandud...aga nelivedu kah ?karwic kirjutas:ja sellel nagu sis 530-i mootor vahel ehitatud vist ma ka ei uskunud a nii ta on

ei lähe! iX plokk on teistsugune, tagaveolise plokki sinna kasti otsa naljalt ei pane.meph kirjutas:2.7 on tunduvalt tõenäolisem. See läheb suht üksühele vahele sinna ilma mingi ümberehituseta.
2,5 ja 2,7 saab vahet teha pöörete järgi. 2,5 läheb 6200rpm ja 2,7 mingi 5000rpm
pakun et ilmselt on tegu siiski hübriidiga 2,5 mootorist, milles on kasutatud 2,7 mootori väntvõlli ja kepse.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
no ma korra olen selle olendiga sõitnud ja noh 525 iX-ile teeb ika pika puuga ära 
kui pöörete kohapealt ei tea sest kui lapatsi põhja vajutasin sis tuli ennem piiraja kui tahokas lõppu jõudis
kuskil 5000 ringis oli juba piiraja !
aga mida peaks seal veel vaatama nagu et kus need E30 nõrgad kohad on?

kui pöörete kohapealt ei tea sest kui lapatsi põhja vajutasin sis tuli ennem piiraja kui tahokas lõppu jõudis
kuskil 5000 ringis oli juba piiraja !
aga mida peaks seal veel vaatama nagu et kus need E30 nõrgad kohad on?
Täpselt sama jutt, mida su postitusele eelnevast postitusest lugeda võis.karwic kirjutas: kui pöörete kohapealt ei tea sest kui lapatsi põhja vajutasin sis tuli ennem piiraja kui tahokas lõppu jõudis
kuskil 5000 ringis oli juba piiraja !
Lugemist:karwic kirjutas: aga mida peaks seal veel vaatama nagu et kus need E30 nõrgad kohad on?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e30