Võtab õli-mida teha???
Võtab õli-mida teha???
Võtab õli,milles probleem? Tean et läbi võivad olla kas õlirõngad või klapisääre tihendid.Kuidas nüüd siis aru saada kummad läbi on või äkki mõlemad????Autoks E36 kerega 318 ja liigub küll päris hästi edasi, ei saa nagu aru et mootor väga "hõre" oleks ja õli ka ei tilgu kuskilt.Kolvirõngaste vahetamine on ikka suur töö ja seda ei tahaks kohe mitte teha aga kas klapesääre tihendite vahetamisest jälle kasu on??? Andke head nõu.Kasutan Valvoline täissünti
Rooli ja pedaalide vaheline tihend lekib
Vähem tallata ja kulunud mootorisse neid sünte mitte panna.
Kui klapisääretihendite kaudu tekib TUNTAV õlikulu -mida tavaliselt ei teki-siis tuleb vahetada ka klapipuksid. Käivitamisel käib siis sinine pahvakas tagant välja, samuti kiirel sõidul suurelt pöördelt mootoriga pidurdades (coastdown). Reeglina on see õlikulu pigem ebameeldiv kui kulukas- so seda õli kaub vähe.
Kolvirõngad on tõenäolisem- siis ei pruugi katiga auto väga tossata, õli
jääb valdavalt katti kinni ja ummistab selle. Kui rõngaid ei jõua vahetada, tuleb trolliga sõita. Autosõit on üks kallis lõbu eks. Rõngad ise maksavad alla 2000 krooni.



Kui klapisääretihendite kaudu tekib TUNTAV õlikulu -mida tavaliselt ei teki-siis tuleb vahetada ka klapipuksid. Käivitamisel käib siis sinine pahvakas tagant välja, samuti kiirel sõidul suurelt pöördelt mootoriga pidurdades (coastdown). Reeglina on see õlikulu pigem ebameeldiv kui kulukas- so seda õli kaub vähe.
Kolvirõngad on tõenäolisem- siis ei pruugi katiga auto väga tossata, õli
jääb valdavalt katti kinni ja ummistab selle. Kui rõngaid ei jõua vahetada, tuleb trolliga sõita. Autosõit on üks kallis lõbu eks. Rõngad ise maksavad alla 2000 krooni.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ja enamasti pole ka rõngaste vahetamisest kasu kuna silindrid on juba ellipsisse kulunud. Uued rõngad võivad õli kulu alguses isegi suurendada, kuid õli jääb ta ikka võtma. Oleneb kui palju on mootor sõitnud,juhul kui silindrid ei ole ellipsis, siis on ka sellest ettevõtmisest kasu, aga väheusutav, et rõngad on kulunud aga silindrid uued. Nii et mootor laiali uued kolvid uued rõngad ja plokk puurimisse, siis saad korda!
Jutt jumala õige!Cardo kirjutas:Oleneb jah mootorist. Ühel liikuril mul just täitus 130000 ja täissünt läks ikka sisse. Loomulikult kui ta Saksast tuli aastaeest siis spidonäidus mis oli 98kilo ma eriti ei uskunud kuid mine tea.
Oli mul mõne aasta eest 327 84.a.(Saksas tehtud 2,3-st 2,7)
õli ei võtnud tilkagi, isegi "närvilisel" sõidul
Sai pandud sisse Mobili 0W40 (kunde tõi tasuta)
Mootor hakkas nii imelikku häält tegema, et olin sunnitud uuesti õli ära vahetama

Tundus, et ka liikus siis paremini

Asi selles ongi et ei tilgu....-järelikult pääseb kuskilt silindrisse. Niipea pole veel võimalik mootori remonti teha,seepärast tahakski teada kuda seda edasi lükata(kuskil foorumites on räägitud et mingi "max life"oli pidi mootor vähem võtma- on see võimalik et mõnda oli võtab mootor rohkem ja mõnda vähem?)
On võmalik!raiz kirjutas:Asi selles ongi et ei tilgu....-järelikult pääseb kuskilt silindrisse. Niipea pole veel võimalik mootori remonti teha,seepärast tahakski teada kuda seda edasi lükata(kuskil foorumites on räägitud et mingi "max life"oli pidi mootor vähem võtma- on see võimalik et mõnda oli võtab mootor rohkem ja mõnda vähem?)
Praegune 535, mida oman, sõitis eelmise omaniku käes täissündiga, õli läks ca. 1l
5 000 km peale.Hetkel Castrol pools.- ei ole tasapinna alanemist märganud peale 5 000 km.(sõdustiil võrdlemisi närviline)
Proovi poolsünti Castrol, Valvoline